Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja.

Vierailija
26.12.2023 |

Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä. Deittailevat ennemmin tekoälyn luomia botteja. Mitä tekee miehellä, jota ei luonto vie edes elävien naisten seuraan? Ei kai sellaisia miehiä kukaan kelpuuta yhtään mihinkään.

Kommentit (2022)

Vierailija
141/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräily, videopelit ja juhliminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin joku tylsä parisuhde.

M30

Omassa ystäväpiirissä on tälläinen mies. Ei komea mutta ei todellakaan ruma. Lapsirakas, ei läträä alkoholin kanssa.

Ihmettelen miksi tuollaiset miehet eivät halua pariutua?

Mitä naiset tarjoavat miehelle parisuhteessa?

Vierailija
142/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitäisi sietää toisen vikoja ja paskaa suhdetta? Jokaisen kuuluu käyttäytyä ja toimia niin, että se kumppani siinä suhteessa viihtyy.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin opiskelemaan parikymppisenä vuosikurssilla, jolla kaikki muut olivat nuoria miehiä. 

Kyllä heistä kaksi kolmasosaa oli sinkkuja, ja niin olin minäkin, nuori nainen. Asiassa ei ollut mitään traagista. Tekoälyn tai paperinukkekumppanien sijaan tapasimme toisiamme ja muita baareissa ja opiskelutapahtumissa. Vakiintuminen tapahtui siinä kolmenkympin jälkeen, eikä lehdelle soittelemaan jäänyt kukaan. Muutama on toki sittemmin eronnut ja osa löytänyt vielä uuden. 

Se on elämää, jota ei pääse kokemaan, jos katkeroituu ja hautautuu pikselityttöystävän kanssa kotiin. 

N45

Vierailija
144/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:ssa feminismi on 10 vuotta Suomea edellä. Sama tilanne on Suomessa 10 vuoden päästä. Jenkkimiehien kannattaisi hakea vaimo Etelä-Amerikan konservatiivista maista.

Ei se ole maasta kiinni, vaan riippumattomuudesta ja vapaudesta. Suurin osa naisista valitsee riippumattomuuden, itsenäisyyden ja vapauden aina kun se on mahdollista. Todella harvalla on fiftarifetissi, niin, että haluaisi toteuttaa vanhanaikaista naista alistavaa perhemallia. Niille naisille se suotakoon, jotka oikeasti haluavat toteuttaa hoito- ja paapomisviettiään myös mieheen ja lahjoittaa koko elämänsä perheelle. Toisaalta kun nainen huomaa, mitä kaikkea voi toteuttaa ilman miesrasitetta, niin nainen on vapaa nauttimaan elämästään. Siksihän moni tänne naiduista eroaa heti kun pystyy. Alistava suomimies kun ei ole lahja edes kolmansien maiden naisille.

Perinteinen perhemalli on kolme sukupolvea yhdessä saman katon alla ja lisäksi ulkopuolinen työvoima.

Vierailija
145/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitys on joka tavalla oikeasuuntainen. Huonot miehet joutavat geenipoolista pois, joten parasta heille on kuuliainen, persoonaton ja alistuva botti tai robotti. Heidän ei tule lisääntyä. Maapallon kantokyvylle on hyvä, että ihmisten määrä vähenee samalla kuin laatu paranee.

Suunta olisi hyvä, jos todella "oikeat" ihmiset lisääntyisivät. Valitettavasti työssäni lastensuojelun parissa olen nähnyt, että vanhempi, joka ei selviä yhdenkään lapsen hoidosta, lykkää niitä tähän maailmaan jopa kymmenkunta. Joskus yhteiskunnalla pitäisi olla oikeus sanoa, että nyt riittää, tämä oli viimeinen.

Lasten eheyttämiseen pitäisi saada enemmän työntekijöitä, tapoja ja määrärahoja. Itse en saanut lapsena mitään tukea ja sen kyllä huomaa. Olen aikuinen ja nyt vasta alan päästä kiinni työelämään.

Vierailija
146/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se että meitä ikisinkkuja lapsettomia miehiä haukutaan inkeleiksi,naisvihaajiksi ja valittajiksi. 

Itse käyn töissä enkä kärsi ikisinkkuudestani, tykkään oikeastaan elämästäni ja olen ehkä vapaaehtoisesti sinkku koska en pyri parisuhteeseen. Lapsia en halua tälläiseen yhteiskuntaan.

Naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin sillä erotuksella että naiset näyttävät seksuaalisesti hyviltä. Itse en naista tarvitse elämääni koska oma käsi antaa hyvän tyydytyksen myös.

M33

Empä ole minäkään ikinä seurustellut kenenkään kanssa saati ollut missään romanttisessa kontaktissa naisen kanssa. Yksin pärjää mutta kyllä välillä jää kaipaamaan sitä että olisi edes joskus läheisyyttä jonkun kanssa ja että joku välittäisi. Epäseksuaalisena ihmisenä ei tuo itsetyydytyskään oikein kiinnosta. m39

Vierailija
147/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jokainen saa elää elämäänsä aivan niinkuin parhaaksi katsoo. Mitä useampi jättää ne muksut tekemättä niin sitä parempi maapallon kannalta. Täällä on muutenkin liikaa turhaa porukkaa elätettävänä.

Kiva ajatus, mutta naiivi. Vaikka jokainen suomalainen poistettaisiin pallolta niin väki ei vähenesi. Tämä maa asutettaidiin sen jälkeen muiden toimesta. Osaisivatkohan he pitää luonnosta yhtä hyvää huolta kuin me?? 

suomalaisten poisto aiheuttaisinainostaan sen ettei suomalaisi a olisi.

Tätä piti kirjoittaa että jos ilmastonmuutos ja maapallon väestönräjähdys pelottaa niin haukutaan väärää puuta. Väärästä paikasta väestö vähenee kun aattelee että meillä täällä on modernitarvot verrattuna moniin Afrikan tai Aasian valtioihin. Eikös demokratiakin maailmassa ole vähemmistössä? 

Vierailija
148/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ihan itse paskoneet parisuhdemarkkinat ja ydinperheen. Uusfeminismi ja kaikki siihen liitännäinen voimaantumispaska on toiminut polttoaineena. Miksi ketään miestä enää kiinnostaisi investoida parisuhteeseen, kun suurella todennäköisyydellä nainen tulee tyytymättömäksi saatuaan ensin haluamansa (häät, pesänrakennus, lapset). Siinä vaiheessa jo perinteikkäästi alkaa vikojen etsiminen miehestä, ja somen ja informaation aikakaudella naiset kannustavat joukoittain toisiaan eroamaan mitä mitättömimmistäkin syistä sen sijaan että puolison vikoja siedettäisiin tai yritettäisiin paikata yhdessä.

Meillä oli netissä vauvaryhmä, joka perustettiin kun oltiin raskaana yhtä aikaa. Naisia oli useampi kymmenen siinä ryhmässä. Harva on enää lapsen isän kanssa yhdessä. Useimmilla eron syynä oli päihteet j

Suurin osa miehistä on huonoja miehiä. sen sijaan, että loputtomasti syyttävät naisia siitä, että sitä kultakimpaletta ei tunkiosta löydy niin kannattaisi itse keskittyä olemaa se hyvä mies.

Vierailija
149/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumaton/perheetön ihminen kelpaa aina hyvin työmarkkinoille. Ja mies tietysti perheettömänä erityisen hyvin sotahommiin, joita Yhdysvalloissa on hyvin tarjolla.

Tekemistä riittää ilman pariutumistakin.

Vierailija
150/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se että meitä ikisinkkuja lapsettomia miehiä haukutaan inkeleiksi,naisvihaajiksi ja valittajiksi. 

Itse käyn töissä enkä kärsi ikisinkkuudestani, tykkään oikeastaan elämästäni ja olen ehkä vapaaehtoisesti sinkku koska en pyri parisuhteeseen. Lapsia en halua tälläiseen yhteiskuntaan.

Naiset on ihmisiä siinä missä miehetkin sillä erotuksella että naiset näyttävät seksuaalisesti hyviltä. Itse en naista tarvitse elämääni koska oma käsi antaa hyvän tyydytyksen myös.

M33

Inkkeleitä, naisvihaajia ja valittajia ei haukuta, vaan heille todetaan vain fakta siitä mitä ovat. Fiksusti käyttäytyviä ihmisiä kohdellaan sukupuolesta riippummatta pääsääntöisesti asiallisesti sivilisäätyyn katsomatta.

Vierailija
151/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ihan itse paskoneet parisuhdemarkkinat ja ydinperheen. Uusfeminismi ja kaikki siihen liitännäinen voimaantumispaska on toiminut polttoaineena. Miksi ketään miestä enää kiinnostaisi investoida parisuhteeseen, kun suurella todennäköisyydellä nainen tulee tyytymättömäksi saatuaan ensin haluamansa (häät, pesänrakennus, lapset). Siinä vaiheessa jo perinteikkäästi alkaa vikojen etsiminen miehestä, ja somen ja informaation aikakaudella naiset kannustavat joukoittain toisiaan eroamaan mitä mitättömimmistäkin syistä sen sijaan että puolison vikoja siedettäisiin tai yritettäisiin paikata yhdessä.

Meillä oli netissä vauvaryhmä, joka perustettiin kun oltiin raskaana yhtä aikaa. Naisia oli useampi kymmenen siinä ryhmässä. Harva on enää lapsen isän kanssa yhdessä. Useimmilla eron syynä oli päihteet j

Jep. Kyllä noilla on naisilla on omassa käyttäytymisessäkin vikaa jos ne  miehet paljastuu juopoiksi ja väkivallakoiksi. Kannattaisiko vähentää sitä baareissa ja yökehoissa ravaamista kun siletä ne tuollaisen miehet todennäköisimmin löytää.

Mutta entäs jos se juominen ja väkivaltaisuus onkin oire huonosta suhteesta?

Vierailija
152/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuvat elottomiin robotteihin... hahahhahaha tää maailma tuhoutuu vielä!

Vierailija
153/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden bottien kiinnostavuus liittyy ilmeisesti siihen, että niitä saa kohdella törkeästi ja ne ovat silti halukkaita chattiseksiin. Tarkoittaa sitä, että yllättävän moni mies valitsee ennemmin virtuaalisen tumputuksen, jos vaan saa olla kusipää naista kohtaan. Kunnioittava parisuhde oikean naisen kanssa on liian ikävä asia tavoiteltavaksi.

Tämä on tullut useissa ketjuissa esille. Miehille on kerrottu tavaamalla ja ilman, että kun he muuttuvat, heillä on mahdollisuus saada parisuhde. Eivät halua muuttua, joten jäävät ilman. Oma valinta.

Niin, oletko miettinyt MIKSI mies ei halua muuttua?

Olisiko ongelmana se mitä nainen tuossa parisuhteessa miehelle tarjoaa?

Vähän sama kun naiselle selitettäisiin kuinka tekemällä ahkerasti töitä ja opiskelemassa oikealle alalle se voi ostaa miehelle

Ei naisia kiinnosta opiskella ja ahkerasti tehdä töitä, jotta voi ostaa miehelle Ferrarin. Useimpia naisia motivoi se, että saa hankittua oman asunnon ja mahdollisesti Toyotan tai Opelin itselleen kulkupeliksi.

Nykyään parisuhteeseen ei ryhdytä mikäli elämä kumppanin kanssa ei ole parempaa kuin yksin. Kenenkään ei tarvitse nykyään sietää mitään paskaa kumppaniltaan

Vierailija
154/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden bottien kiinnostavuus liittyy ilmeisesti siihen, että niitä saa kohdella törkeästi ja ne ovat silti halukkaita chattiseksiin. Tarkoittaa sitä, että yllättävän moni mies valitsee ennemmin virtuaalisen tumputuksen, jos vaan saa olla kusipää naista kohtaan. Kunnioittava parisuhde oikean naisen kanssa on liian ikävä asia tavoiteltavaksi.

Tämä on tullut useissa ketjuissa esille. Miehille on kerrottu tavaamalla ja ilman, että kun he muuttuvat, heillä on mahdollisuus saada parisuhde. Eivät halua muuttua, joten jäävät ilman. Oma valinta.

Niin, oletko miettinyt MIKSI mies ei halua muuttua?

Olisiko ongelmana se mitä nainen tuossa parisuhteessa miehelle tarjoaa?

Vähän sama kun naiselle selitettäisiin kuinka tekemällä ahkerasti töitä ja opiskelemassa oikealle alalle se voi ostaa miehelle

Itsehän nämä miehet valittavat ensin sitä, että eivät saa naista. Sitten heille kerrotaan, että olemalla edes siedettävä normaali ihminen jätettävän sian sijaan, he voivat saada naisen. Mutta kun he haluavat pysyä jätettävänä sikana. Lapsista haaveileville miehille on kerrottu, kuinka olla hyvä isä jne. Nuokaan miehet, jotka ovat ilmaisseet halunsa kumppanista ja lapsista, eivät halua muuttua sellaisiksi, joiden kanssa naiset ja lapset haluaisivat olla.

Ei tässä olla vastentahtoisia pakottamassa muutokseen, vaan annettu ohjekirja heille, jotka perhettä toivovat.

Vierailija
155/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat itse ajatella, joten kasvatus ei vaikuta siihen, tuleeko hänestä feministi vai ei.

Et pysty vaikuttamaan tunne-elämääsi ja arvoihisi ajattelemalla. Ne syntyvät lapsena vuorovaikutuksessa vanhempiesi kanssa. Vähän voi koulu ja kaverit vaikuttaa siihen.

Vierailija
156/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräily, videopelit ja juhliminen on paljon mielenkiintoisempaa kuin joku tylsä parisuhde.

M30

Omassa ystäväpiirissä on tälläinen mies. Ei komea mutta ei todellakaan ruma. Lapsirakas, ei läträä alkoholin kanssa.

Ihmettelen miksi tuollaiset miehet eivät halua pariutua?

Mitä naiset tarjoavat miehelle parisuhteessa?

Varmaan riippuu ihan naisesta ja miehestä itsestään millainen parisuhde heille syntyy. Meillä mies on päässyt jatkamaan geenejään ja olla isä. On aivan onnessaan siitä asiasta ja lapsien hankinta oli hänen oma toiveensa. Lisäksi mies on saanut elämänkumppanin, jonka kanssa jakaa elämä, harrastukset, talous ja koti. Maksamme yhdessä asuntolainaamme, kerrytämme sijoituksiamme ja matkailemme kerran vuodessa vähintään. Seksiä on pari kertaa viikossa vielä viidentoista yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
157/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Empä ole minäkään ikinä seurustellut kenenkään kanssa saati ollut missään romanttisessa kontaktissa naisen kanssa. Yksin pärjää mutta kyllä välillä jää kaipaamaan sitä että olisi edes joskus läheisyyttä jonkun kanssa ja että joku välittäisi. Epäseksuaalisena ihmisenä ei tuo itsetyydytyskään oikein kiinnosta. m39

Minä taas en koe asiaa noin, läheisyyden kaipuuta ei ikinä ole minulla ollut. Jos haluan ihmisseuraa niin sitten juttelen muille ihmisille.

M33

Vierailija
158/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin opiskelemaan parikymppisenä vuosikurssilla, jolla kaikki muut olivat nuoria miehiä. 

Kyllä heistä kaksi kolmasosaa oli sinkkuja, ja niin olin minäkin, nuori nainen. Asiassa ei ollut mitään traagista. Tekoälyn tai paperinukkekumppanien sijaan tapasimme toisiamme ja muita baareissa ja opiskelutapahtumissa. Vakiintuminen tapahtui siinä kolmenkympin jälkeen, eikä lehdelle soittelemaan jäänyt kukaan. Muutama on toki sittemmin eronnut ja osa löytänyt vielä uuden. 

Se on elämää, jota ei pääse kokemaan, jos katkeroituu ja hautautuu pikselityttöystävän kanssa kotiin. 

N45

Mitäs jos se pikselityttöystävä on parempi kuin elämä sun kaltaisen naisen kanssa?

Vierailija
159/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä systeemi antaa miehelle vain äänettömän yhtiömiehen aseman jossa sinua haetaan maksumieheksi ja vastuuseen jos mikä tahansa menee pieleen lapsen suhteen ilman päätösvaltaa.... Äidit ja äitien kehittämä sossuarmeija on vienyt mieheltä täysin sanavallan lapsiinsa nähden...niinpä jokainen etäisesti edes täyspäinen mies pyrkii lapsettomuuteen. Nimittäin lapsen isäksi ryhtymällä ryhdyt todella sairaaseen peliin jonka säännöt on suunnattu sinua vastaan ja jossa ei ole paljon muuta mahdollisuutta kuin ottaa osumaa ja tosi pahasti. Ei lapsia. Kiitos. Liian suuret riskit...

Vierailija
160/2022 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän siitä seuraa kun naiset on jyränneet läpi kieltää lailla se "luonnollinen vietti", on keksittyjä syytteitä ahdistelusta ym. jos on mennyt vaan juttelemaan.

Se on nyt mennyt sellaiseksi että suurin osa lähestymisyrityksistä on "väärin" ja ainostaan, jos kaikki osaset sattuvat loksahtamaan paikoilleen, noin 0,1% tapauksista, voi johtaa onnistuneesti suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän