Miksi rikkaita ärsyttää niin valtavasti leipäjonot ja Hurstin jouluapu?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Rikkaathan lahjoittavat ruuat ja rahat Hurstille. Ei se ärsytä, Hurstille lahjoittamalla osoittaa olevansa hyvä yrittäjä. Ei ihan nappiin mene tuo sinun oletus.
Täällä ei ole hurstia. Ruokajonon ruoat haetaan ruokakaupoilta. Niistä on päiväys mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan heitä ärsyttää oman kuplan ulkopuolella oleva todellisuus ja siitä aiheutuva huono omatunto. Minä on ns köyhä, mutta kärsin joka ikinen päivä esimerkiksi ajatuksesta sotien lapsiseksiorjista, ja koen siitä myös välillistä huonoa omaatuntoa. En oikeastaan edes usko mahdollisuuteen täydellisestä onnellisuudesta ja nautinnosta, jos osa ihmiskuntaa kärsii holtittomasti. En tiedä ajatteleeko kukaan muu näin, minulle tämä on itsestäänselvyys.
Aika hyvin kiteytetty, jotakin tällaista olen hapuillut itsekin. Kollektiivinen omatunto.
Oikeasti rikkaita, omalla työllään menestyneitä ei harmita auttaa muita. Moni yrittäjä antaa vuosittain avustusta hyväntekeväisyyteen. Ne tietää mikä työ se on menestyä ja ettei kaikista ole siihen.
Se on noi perintöä saaneet ja muut huitakkeet, joiden pitää huutaa köyhistä ja kovasti tehdä pesäeroa siihen että HE eivät itse ole siellä (koska eivät itse ole tienanneet rahojaan).
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti rikkaita, omalla työllään menestyneitä ei harmita auttaa muita. Moni yrittäjä antaa vuosittain avustusta hyväntekeväisyyteen. Ne tietää mikä työ se on menestyä ja ettei kaikista ole siihen.
Se on noi perintöä saaneet ja muut huitakkeet, joiden pitää huutaa köyhistä ja kovasti tehdä pesäeroa siihen että HE eivät itse ole siellä (koska eivät itse ole tienanneet rahojaan).
Höpö höpö. Pyrkyri on pyrkyri vaikka voissa paistaisi. Se raha on aina muiden selkänahasta. Pahuutta.
Jotenkin äärimmäisen kylmäkiskoiseksi on asenneilmapiiri mennyt. Nyt sääli on sairautta ja jokainen pärjätköön omillaan, ja köyhimykset kuriin.
Ja jos köyhä haluaa syödä, niin ei suinkaan rahaa sossusta tilelle vaan pakkaseen jonoon kaikkien pällisteltäväksi ja sittenkin vielä kyseenlaiastetaan että onko nyt oikeesti tarve, ettet vaan olisi juoppo tai huijari.
Hyi helv3tti mitä tyyppejä, juuri kun vietetään vaatimattomissa oloissa eläinsuojaaan syntyneen Jeesuksen syntymäpäivää. Nämä köyhiä vainoavat pa$kat heittäisivat suruitta Jeesuslapsen pakkaseen. Hävetkää edes!
Oliko montakin toimitusjohtajaa syömässä?
Miten niin ärsyttää? Onko ap lääkkeet ottamatta?
Menisivät ihmiset töihin, eikä hakisi mitään ruokaapuja. Kaikille tekeville löytyy töitä. Suomessa on huutava pula mekaanisen työn työntekijöistä. Siivojia, tarjoilijoita, hoitajia, hitsareita, ja moneen muuhun ei niin mukavaan ja mahdollisesti huonopalkjaiseen työhön tarvitaan tekijöitä. Jos haluaa paremman työn se on itsestä kiinni. Ei muutakuin opiskelee insinööriksi tai lääkäriksi.
Ei huonoja töitä kannata tehdä, sillä niitä teettävät rikastuvat ja nauttivat hölmöjen tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o 😅 Vain yrittäjissä minä olen kohdannut ne pahimmat pershäröt, jotka kiusaavat jopa fyysisistä sairauksista ja niiden ulkoisista merkeistä! Nämä ovat kuvottaavaa sakkia!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin äärimmäisen kylmäkiskoiseksi on asenneilmapiiri mennyt. Nyt sääli on sairautta ja jokainen pärjätköön omillaan, ja köyhimykset kuriin.
Ja jos köyhä haluaa syödä, niin ei suinkaan rahaa sossusta tilelle vaan pakkaseen jonoon kaikkien pällisteltäväksi ja sittenkin vielä kyseenlaiastetaan että onko nyt oikeesti tarve, ettet vaan olisi juoppo tai huijari.
Hyi helv3tti mitä tyyppejä, juuri kun vietetään vaatimattomissa oloissa eläinsuojaaan syntyneen Jeesuksen syntymäpäivää. Nämä köyhiä vainoavat pa$kat heittäisivat suruitta Jeesuslapsen pakkaseen. Hävetkää edes!
Yrittäjät ovat tätä persesakkia, vainoavat heikkoja ja sairaita.
Kyllä täytyy olla sairas yksilö jos Hurstin toiminta ärsyttää. Lataamoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän aloituksia vauvalla: Hurstin kassit viedään Viroon myytäväksi, Suuri osa Hurstin käviöistå on Audi-kansaa, Vanhukset ajaa taksilla Hurstin tapahtumaan. Jäikö itsellä lääkkeet ottamatta kun noin raivostuttaa asia josta ei edes tiedä mitään? Varo ettei katkea suoni päästä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku rikas lahjoitti 27 000€ hallivuokran Hurstin tapahtumaan. Nimenomaan rikkaat ja yrittäjät rahoittavat koko Hurstin toiminnan, ei Hursti itse, vaan yrittäjät. Yrittäjät nimenomaan haluavat auttaa.
Uskoisin jos yrittäjä haluaisi pyyteettömästi auttaa toitottamatta siitä. Mutta tässäkin kontroversielli liikemies tajusi hankkia mainetta koko rahalla. Ei siis jäänyt osattomaksi.
Kyllä! Yrityksen logo esinahan allekin tatuoitu, ja se toki tarvitessa näytetään! Koska minäminäminä! Raharaharaha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän aloituksia vauvalla: Hurstin kassit viedään Viroon myytäväksi, Suuri osa Hurstin käviöistå on Audi-kansaa, Vanhukset ajaa taksilla Hurstin tapahtumaan. Jäikö itsellä lääkkeet ottamatta kun noin raivostuttaa asia josta ei edes tiedä mitään? Varo ettei katkea suoni päästä😅
miksi minua varakkaana ärsyttäisi mikään, ylipäätään?
Leipäjonojen ja ruoka-avun tarpeen olemassaolo on räikeä vastatodiste valheelle suurista tuista yms. Tai valheelle siitä, että kukaan ei Suomessa näe nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o 😅 Vain yrittäjissä minä olen kohdannut ne pahimmat pershäröt, jotka kiusaavat jopa fyysisistä sairauksista ja niiden ulkoisista merkeistä! Nämä ovat kuvottaavaa sakkia!
Vaasa?
Vierailija kirjoitti:
Leipäjonojen ja ruoka-avun tarpeen olemassaolo on räikeä vastatodiste valheelle suurista tuista yms. Tai valheelle siitä, että kukaan ei Suomessa näe nälkää.
Tämä! Niin tämä! Onnellinen Suomi ja saatanalliset leipäjonot, huumeongelma ja masentuneita hysteerisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin raivostuttaa? Kaikki on hyvin.
Sinnehän voi mennä ihan kuka tahansa ketä kiinnostaa eikä tarvitse missään hädässä olla.
Kiusaajien ja pyrkyreiden kansa. Mitä kiusaaja-vaasa edellä, sitä muu Suomi perässä. Valitettavasti.