Uimahalliin
Uiminen alkanut taas kiinnostaa.
Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin? Kun ei nyt kokokemuksia 15 vuoteen...
Pieni poikamainen kalu ja olla pahemmin nolostelematta;)
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se huvittavan näköistä, jos häpykarvat ajeltu ja muuten karvainen.
Tämä on totta, helpompaa luonnostaan vähäkarvaisille kuten itselleni. Vaikka itse siistin alapään lyhyeksi, niin napaa kohti menevään raitaan en koske. Joskus ajoin senkin pois ja aloin näyttää mielestäni ihan lapselliselta. Pitkään kesti, että se kasvoi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosia olen ollut posliini ja jos se jotakuta kiinnostaa, antaa katsoa. Säännöllisesti aina uimahallissa tai kylpylässä tulee vastaan muitakin posliini kulleja. Turhaan sitä ujostelee tai miettii mitä muut ajattelee. Tee niinkuin itse parhaaksi koet, on se sitten karvat tai ei. Jos pidät posliinista, nauti siitä tunteesta ja näytä se.
Itse viihdyn paljon paremmin lyhyeksi ajettuna kuin ihan paljaaksi. Jos vetää ihan ihon pintaan asti, syntyy nyppyjä ja pistelevä sänki.
Kokeile brassisokerointia, ei tule sänkeä eikä näppyjä kun hoitaa ihoaluetta kunnolla.
Olen uinut uimahallissa koko ikäni ja muutamia muutoksia kyllä huomannut vuosien varrella. Yhteiskunnan ja asenteiden muutokset peilautuu uimahalliinkin.
Joskus päälle parikymmentä vuotta sitten ei yksikään mies ajanut karvoja. Tai ainakin oli melkoinen kummajainen, jos ajoi. Kullit oli aina perusvelttoja eikä mitään puoliheijareita nähnyt koskaan. Ne olisi ollut sen verran noloja, että pidettiin visusti piilossa. Sillon ei myöskään kirjoiteltu joka päivä lehdissä seksistä, nakuilusta ja itsetyydytyksestä. Eikä telkkarissa haettu deittikumppania alastomana. Oli paljon tabuja.
Nykyään vanhat tabut on arkipäiväistyneet. Miehet ajelee karvojaan ikään katsomatta. Puoliheijareita ei häpeillä, ne tuntuu olevan normaalia elämää. Erilaisuutta huomaa monessa mielessä, ympärileikattuja, lävistyksiä, etnisyydeltään erilaisia jne. Suomalaiset saunomistavatkin taas tuntuneet palaavan, harva enää änkeää uikkareissa saunaan yms.
Löytypäs tää ketju. Oon 17v, meidän uimaseurassa ja joukkueessa ollaan kaikki karvattomia. Myös alapää siis ajeltu. Vaikkei se veden vastus housujen alle vaikuta mut ei olis hyvän näköinen jos muuten timmi ja sileä vartalo mut housuissa kauhee puska. Lähinnä huvittaa tää 30 - 60v kiinnostus karvojen ajeluun. Ainakin luulin että olis nuorempien juttu mut näkyy tosi paljon karvattomia vanhemmissakin miehissä. Ei siinä, hyvähän se on että pidetään ulkonäöstä huolta. Aloin ajeleen melki het kun alko kasvaan ja uinti muuttui vakavammaks ja lisääntyi. Ja niin, kyllä se paljas kulli myös näyttää ja tuntuu kädessä paremmalta. Välillä tulee vilkuiltua uintikavereita ja oon huomannut että kaikki vilkuillaan toisiamme. Pientä jöpötystä siinä myös välillä näkyy mut kai se kuuluu tähän ikään että vertaillaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Löytypäs tää ketju. Oon 17v, meidän uimaseurassa ja joukkueessa ollaan kaikki karvattomia. Myös alapää siis ajeltu. Vaikkei se veden vastus housujen alle vaikuta mut ei olis hyvän näköinen jos muuten timmi ja sileä vartalo mut housuissa kauhee puska. Lähinnä huvittaa tää 30 - 60v kiinnostus karvojen ajeluun. Ainakin luulin että olis nuorempien juttu mut näkyy tosi paljon karvattomia vanhemmissakin miehissä. Ei siinä, hyvähän se on että pidetään ulkonäöstä huolta. Aloin ajeleen melki het kun alko kasvaan ja uinti muuttui vakavammaks ja lisääntyi. Ja niin, kyllä se paljas kulli myös näyttää ja tuntuu kädessä paremmalta. Välillä tulee vilkuiltua uintikavereita ja oon huomannut että kaikki vilkuillaan toisiamme. Pientä jöpötystä siinä myös välillä näkyy mut kai se kuuluu tähän ikään että vertaillaan 😁
Ajatko höylällä vai koneella ? Oletko kokeillut epilaattoria ?
Olen käynyt nyt monta kertaa uimassa eteläsuomen uimahallissa. En ole huomannut yhtään karvatonta, enkä edes puoliheijaria. Vesikin sen verran viileää, että omakin kalu kutistuu lähelle 10cm vaikka normaali lämpötilassa on 15cm. Muutenkin monien karvat, varsinkin vanhempien miesten, on niin vaaleat ettei niistä erota onko leikattu vaiko ei. Taitaa täällä hehkutetut olla homojen toiveunta. Kukaan niitä kulleja kattele.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt nyt monta kertaa uimassa eteläsuomen uimahallissa. En ole huomannut yhtään karvatonta, enkä edes puoliheijaria. Vesikin sen verran viileää, että omakin kalu kutistuu lähelle 10cm vaikka normaali lämpötilassa on 15cm. Muutenkin monien karvat, varsinkin vanhempien miesten, on niin vaaleat ettei niistä erota onko leikattu vaiko ei. Taitaa täällä hehkutetut olla homojen toiveunta. Kukaan niitä kulleja kattele.
Vai ei kukaan kulleja katsele :D itsekin juuri kerroit varsin tarkan analyysin näkemästäsi sekä omista mitoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan käyty eri hallissa eri aikoihin. Siellä missä käyn on ehkä 2-6 karvatonta itseni lisäksi. Eikä kellään varmaan altaassa keuli, pukuhuoneessa tai suihkussa noita osa heijareita näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatko höylällä vai koneella ? Oletko kokeillut epi
Riippuu päivästä. Jos on kiire niin koneella. Yleensä suihkun yhteydessä höylällä vaahdolla tai geelillä. Saa parhaan ja tarkimman tuloksen. Joka päivä ajan niin ei tule sänkeä, iho on jo tottunut. Ajan siis kotona, en hallissa.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan millasta porukkaa hallissa milloinkin on. Hyvärunkoiset ja nuorekkaat kerää katseita, jos on kerääkseen. Vähemmän löysät perusvartalot ketään kiinnostaa. Olen ihan omakohtaisesti voinut todeta, kun hoikka ja nuorekas olen ja kullikin ihan kohtuullinen. Kyllä monet vilkuilee.
Säännöllisesti posliiniksi ajavat, oletteko kokeilleet epilaattoria ? Ilmeisesti muutaman kerran kun ajaa niin vähentää jatkossa ajelun tarvetta huomattavasti enemmän kuin partakone tai höylä. Onko kokemusta ? Ite mietin hankintaa
Vierailija kirjoitti:
Säännöllisesti posliiniksi ajavat, oletteko kokeilleet epilaattoria ? Ilmeisesti muutaman kerran kun ajaa niin vähentää jatkossa ajelun tarvetta huomattavasti enemmän kuin partakone tai höylä. Onko kokemusta ? Ite mietin hankintaa
Koitin joskus puolison epillaattoria, mutta sen herkälle iholle tarkoitettukin pää nyppi pussit verille ja ylempänä silti kasvoi karvat ihon sisän ja tuli näppyjä.
M45
Vierailija kirjoitti:
Olen kullin vartta pinsetöinyt pari vuotta sileäksi kolmen viikon välein, mikä nyt varmaan sama asia karvan kannalta kuin epilointi. Ei ole karvankasvuun tullut mitään eroa, ihan yhtä suurella innolla puskevat.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle tunnustin että olen pari kertaa testannut. Tämä nauroi kunnolla. Brassi ei ole mitään verrattuna epilaattoriin! Enkä koittanut kuin vähän nivustaipeesta. Nyt muutaman brassissa käynnin jälkeen vois taas kokeilla kun karva on harvempaa ja hennompaa. Sokerointi on vaivaton mutta pirun kallista, vielä kun matkaa lähimpään paikkaan melki 90 km. Muutaman kerran kokeillut sokerointia itse, onnistuu se mut on sit sotkusta hommaa. Höylä tai partakone vaivattomampaa mut saa ajella päivittäin. Ja kasseihin en epilaattoria laita!
No ei tullut epilaattorille positiivisia kommentteja mutta kiitos rehellisistä tiedoista, ei mene rahat sitten hukkaan ! Aina kannattaa kysyä
Kannattaa käydä brassisokeroinnissa vaikka se maksaakin, on hintansa arvoista verrattuna muihin vaihtoehtoihin.
M51
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä brassisokeroinnissa vaikka se maksaakin, on hintansa arvoista verrattuna muihin vaihtoehtoihin.
M51
Kävisin usein jos olis lyhyempi matka. Nyt vaatii järjestää vapaapäivä, matkustus kaupunkiin 90km, parkkipaikkoja ei ole lähelläkään joten oon ajanut kilometrin päähän parkkihalliin ja kävellyt sieltä. Karvanpoiston takia aikamoinen vaiva. Ja tämä tarttis tehdä kerran kuussa. Mieluummin käyttää vapaapäivän johonkin muuhun, toki silloin tällöin voin käydä, seuraavan kerran viimeistään kesän alussa.
Terveiset hallilta, paljon oli erilaisia kehoja, kulleja ja karvoituksia. Pieniä ruttuja karvojen sisällä ja isoja vaappuvia ilman karvoja. Ympärileikattujakin oli monia. Pari ilmiselvää puoliheijaria ja yksi itseään nypläävä vanha ukko. Käärmenäyttelyn skaala oli aivan laidasta laitaan.
Itse viihdyn paljon paremmin lyhyeksi ajettuna kuin ihan paljaaksi. Jos vetää ihan ihon pintaan asti, syntyy nyppyjä ja pistelevä sänki.