Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalliin

Vierailija
25.12.2023 |

Uiminen alkanut taas kiinnostaa.

Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin? Kun ei nyt kokokemuksia 15 vuoteen...

Pieni poikamainen kalu ja olla pahemmin nolostelematta;)

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posliinius on homouden merkki.

Oho, omassa uimahallissa on sitten keskimäärin puolet homoja ja nuorista melkein kaikki 😮

Missä on tämä sun uimahalli? Entä kuulutko noihin "homoihin"? En kyllä käsitä tuota homoksi haukkumista, miten karvoitus voisi määrittää tuon?? Okei, itse oon 50 täyttänyt, siis homo, kulissiliitossa naisen kanssa ja vielä isä... mistäs täältä kaapista löytää ulos?

Suurimmissa kaupungeissa karvojen ajelu on suosittua. Itse huomaan nykyään sen, että jollain on ihan täydellisen koskematon puska. En sitä, että on siistitty, koska se on niin yleistä.

Vierailija
142/152 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ap

Lapinniemen kylpylään vaikka joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli vastaan pari posliinia miesten puolella. Aika yleistä tuo näyttää olevan myös miesten osalta nykyään.

Vierailija
144/152 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ap

Lapinniemen kylpylään vaikka joskus?

Kyllä, olen menossa. Joskus. Ehkä.

Vierailija
145/152 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakuntakeskuksen uimahallissa tänään. Yksi nuori, isomunainen jantteri täysposliini, samoin intialaiselta vaikuttava timmissä kunnossa oleva pienimunainen opiskelijakundi. Posliini myös joku lievästi mahakas perus skodafaija. Siistittyjä useita, mutta suurin osa luonnontilassa. Itse 50+ ja kullin päällä jäljellä pieni lyhyeksi trimmattu tupsu.

Ketään ei kiinnostanut, paitsi yhtä ehkä hieman vajaan näköistä ukkoa, joka tuli höyrysaunassa viereen mulkkuaan pidellen, ja myöhemmin suihkuilla istui kyyryssä jakkaralla vilkuillen ympäriinsä. Ei nyt kuitenkaan mitään häiriötä aiheuttanut, kurkkikoon mun puolestani jos kiinnostaa.

Eli ei tämä nyt paljon parranajoa kummempi asia ole, jokainen olkoon niinkuin itseä miellyttää.

Vierailija
146/152 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos aloittajaa kiihoittaa olla se "pienin" ?

Nolo tilanne...

Pienin voi tykätä olla bottom ja imuri. ;P

Vierailija
147/152 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on just kivaa vilkuilla ja seurata samalla kuka muu tekee samaa. Yleensä ilmeet paljastaa kun katseen kääntää silmiin.

Ja viimeistään se, kun joka vilkaisulla lepomitta kasvaa ja nahka vetäytyy taakse.

On kiihottavaa kun kalu kovettuu suussa... ;)

Vierailija
148/152 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tämmöinen pitkä keskustelu aiheesta niin en aloita uutta😁 . Olen juuri myös 50 täyttänyt ja huomasin tänään että on tuo muoti alapäässä muuttunut sitten viime käynnin. Ei tainnut juuri näkyä ihan ajamatonta alapäätä miehillä, jollain oli lähes sänki, jollain vain semmoinen viiva peniksen päällä ja oli muutama täysin kaljukin. Taisin olla selkeää vähemmistöä kun en alapään karvoja ole leikellyt. Vaimo sanoi että naisten puolella on myös laidasta laitaan mallia.

Luulin että tuo on enemmän naisten homma mut näköjään miehetkin. En kyllä itse moista kehtais vaikka onkin noin yleistä. Aloin vaan aihetta lukemaan kun asiaa kotona mietin.

Vierailija
149/152 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tre uimahalliin??

Vierailija
150/152 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästi toistasataa mielipidettä edellä, joukossa monta kokemuksen ja näkemyksen koulimaa kommenttia. Lähestymiskulmani asiaan on sellaisissa sanoissa kuin itsetunto, itsearvostus, itsenäisyys, itsekkyys, itsetarkoitus, itsekeskeisyys, itsetehostus. 

Alapäämaisemat pesuhuoneissa ja saunoissa ovat muuttuneet. Karvoituksen trimmaus on enemmän sääntö kuin poikkeus, ja ilmiö on laajentunut myös keski-ikäisten keskuuteen. Tosiasia on myös se, että paikoissa joissa ollaan alasti tehdään aina havaintoja toisten kävijöiden vartaloista. Se on ihan luonnollista uteliaisuutta lajikumppaneita kohtaan. 

Olen 5-kymppinen mies. Kohtuulliset elämäntavat, liikunta, ravinto, itsekuri ja kai suotuisat geenit ovat auttaneet minua pysymään vartaloltani hoikkana ja jäntevänä, vaikka tehtävä vuosi vuodelta muuttuu haastavammaksi. Arvostan itseäni ja vartaloni tukee tervettä itsetuntoani.

Kukaan ei ole seksuaaliselta suuntautumiseltaan 100% jotain, en minäkään. Olen eniten hetero, mutta maustan mieltymyksiäni bi-kiinnostuksella. Katson mielelläni alastonta miestä, etenkin jos hän ulkoisesti silmääni miellyttää. Mieluusti annan vartaloni myös toisten miesten tarkasteltavaksi. Olennaisena erona näissä on kuitenkin se, että en tungettelevasti tuijota toisia enkä väkisin tyrkytä itseäni sellaisissa paikoissa, jotka eivät ole tarkoitettu seksuaaliseen toimintaan. Alastomuus uimahallissa ei ole itsetarkoitus, mutta monille miehille - yllättävän monille minä mukaan lukien - se antaa silmänruokaa ja lisävärinää käyntiin.

Koko aikuisikäni olen trimmannut häpykarvoitustani. Kaikenlaiset pituudet ja rajaukset, posliinit ja luomut on kokeiltu. Kampausta vaihdetaan, partaa muotoillaan, vaatetusta sovitetaan omaan tyyliin sopivaksi jne. Sama juttu. Teen itsenäisiä tyyliratkaisuja omilla ehdoillani. Olen tyytyväinen jopa ylpeä sukupuolielimistäni. Penis on varsin kookas sekä lepotilassa että erektiossa, kivekset isot mutta kiinteät. Miksi en antaisi hyvien puolieni näkyä? Hyväilee itsetuntoa, kun pesu-, löyly- ja pukuhuoneessa huomaan jonkun kiinnittävän huomiota varustukseeni. Ihan varmasti katseita kerää haaroissa muljahtelevat sheivatut tai tiukasti parturoidut vehkeet. Itsetarkoitusta en asiasta kuitenkaan tee esimerkiksi istumalla jalat levällään lauteilla tai hetkuttamalla provosoivasti letkuani suihkussa. Erektiot eivät myöskään kuulu julkisiin tiloihin, joskin nuorisolle sen voi antaa anteeksi. En erityisesti peittele itseäni pyyhkeeseen tai uikkareihin, vaan liikun miestenpuolella alasti kunnes lopuksi pukeudun.

Aiheen johdannossa AP kysyi: "Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin?" Anna mennä vaan ja nauti reissusta! Et ole yksin.

Vierailija
151/152 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tre uimahalliin??

Kyllä, ensi viikolla taas menossa. Kuinka niin?

Vierailija
152/152 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten vaan...

Tietäjät tietää