Uimahalliin
Uiminen alkanut taas kiinnostaa.
Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin? Kun ei nyt kokokemuksia 15 vuoteen...
Pieni poikamainen kalu ja olla pahemmin nolostelematta;)
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Käyn pikkukaupungin uimahallissa monena iltana viikossa. Ite olen poslarina pikku nysineni ja ketään ei asia ole kiinnostanut sen enempää, paitsi yhden kerran käynyt vanhempi homoukkeli, joka luuli kuvitteli minutkin homppeliksi.
Nuoremmat miehet on usein karvattomia, tai ainakin siistittyjä ja oman ikäiset +50 perinteisiä karvamunia.
Vaimon mukaan naisten puolella on poslari useilla ikään katsomatta.
Itse olen vedellyt epilaattorilla karvat pois ja hieman kirpaisee enämpi hepin varren karvan kiskominen.
Kauanko kestää kasvaa epilaattorin jälkeen takaisin? Varmaan sama kuin brassiin jälkeen, 4-5 viikkoa? Jos siihen totuttelis niin olis halvempi kuin brassi. Ajatko kassit sillä kans vai pelkän ympäristön?
Karvat kasvavat takaisin parin kuukauden jälkeen ja ajelen kassit kerta kuukauteen.
Vaimon kans oltu molemmat posliineja varmaan 10 vuotta. Nyt on kuulemma varannut hiihtolomalle kylpyläreissun. En ole käynyt julkisissa paikoissa karvattomana joten kyllä nyt vähän nolottaa. Vaimo on lukenut miesten tavasta ajella karvansa olevan aika yleistä nykyään joten kait sitä mennään rohkeasti ja ennakkoluulottomasti sekaan😁, Saas nähdä mitä reaktioita tulee ja olenko ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kans oltu molemmat posliineja varmaan 10 vuotta. Nyt on kuulemma varannut hiihtolomalle kylpyläreissun. En ole käynyt julkisissa paikoissa karvattomana joten kyllä nyt vähän nolottaa. Vaimo on lukenut miesten tavasta ajella karvansa olevan aika yleistä nykyään joten kait sitä mennään rohkeasti ja ennakkoluulottomasti sekaan😁, Saas nähdä mitä reaktioita tulee ja olenko ainoa.
Uimahalleissa näkee, että yleistä on, et ole varmasti ainoa. Ihmiset on tottuneet jo vuosia tuohon.
Sen verran itselläni on jo vuosia takana karvattomana, etten voisi enää kuvitella muuta edes. Meillä vaimon kanssa sokeroidaan karvat pois säännöllisesti. Etenkin silloin kun on tiedossa esim. kylpylreissu tai muu missä ollaan nakuna muiden kanssa, silloin aina karvat pois. Jos joku katsoo ja ajattelee jotakin, se on hänen asiansa. Itselle tätä tehdään ja oma hyvä fiilis on pääasia. Myönnän kyllä, että jos satun näkemään toisen posliini kullin suihkussa, kiva sitä on katsella vaivihkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran itselläni on jo vuosia takana karvattomana, etten voisi enää kuvitella muuta edes. Meillä vaimon kanssa sokeroidaan karvat pois säännöllisesti. Etenkin silloin kun on tiedossa esim. kylpylreissu tai muu missä ollaan nakuna muiden kanssa, silloin aina karvat pois. Jos joku katsoo ja ajattelee jotakin, se on hänen asiansa. Itselle tätä tehdään ja oma hyvä fiilis on pääasia. Myönnän kyllä, että jos satun näkemään toisen posliini kullin suihkussa, kiva sitä on katsella vaivihkaa.
Kumpi teillä ajoi ensin? Ehdottiko hän toiselle että mitäs jos sinäkin? Oon miehelle ajatellut ehdottaa jos kans molemmilta käydään poistamassa, vaikka samalla kertaa. En tiiä tosin että suostuuko. Voi olla että on niin "mies" että ei suostu.
Karvattomana on kiva olla, suosittelen. Ei voi olla niin "mies".
Pk m49/n45
Vierailija kirjoitti:
Suotta nolotti ja jännitti, on ollut useita reilusti lyhennettyjä sekä myös täysin karvattomia. En ole mitään laskentaa tehnyt mutta vaivihkaa vilkaissut. Yhdellä uikkareiden alta tursusi reisille oikein kunnon puska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teillä ajoi ensin? Ehdottiko hän toiselle että mitäs jos sinäkin? Oon miehelle ajatellut ehdottaa jos kans molemmilta käydään poistamassa, vaikka samalla kertaa. En tiiä tosin että suostuuko. Voi olla että on niin "mies" että ei suostu.
Vaimolla jo posliini kun tavattiin, itsellä karvoitus täysin koskematon. Hiljaksee hän alkoi vihjailemaan että karvoitustani voisi hieman siistiä, koskien koko vartaloa. Askel askeleelta hiljkaseen, vuosien kuluessa, tilanne on tämä. Trimmauksesta sheivaamiseen ja lopulta sokeroimiseen. Sheivausta en voisi enää edes ajatella, kaikkine haittoineen. Tottakai karvoitus kasvaa sokeroimisesta huolimatta takaisin, muttei ikävällä tavalla kutisten tai pistellen.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla jo posliini kun tavattiin, itsellä karvoitus
Nolottiko eka kerta sokeroinnissa? Mitä tekijä kommentoi kun menit? Kerran olin jo varannut ajan kunnes peruin sen, mietin että mitä musta ajatellaan jos mies sinne menee. Ja jos olis vaikka ollut tuttuja (naisia) odottamassa vuoroaan 😁. Oon ajatellut mennä viereiseen kaupunkiin jossa ei luulis tuttuja tulevan ainakaan noissa merkeissä vastaan. Oon näitä juttuja ja palstoja lukenut pitkään niin on toi brassi alkanut kiinnostaa. Oon siistinyt ja lyhennellyt alakertaa mut kokonaan en oo poistanut, ainakaan vielä.
Ei nolottanut, itse päätösen tehnyt. Ainut ehkä outo ympäristö ihmetytti alkuun. Muut asiakkaat(naisia) ketä kohtaa, niin ei haittaa vaikka saisivatkin tietää että siinä mies on menossa brassiin.
Rohkeasti vain jokainen, jos vähänkin siltä tuntuu että haluu mennä brassiin. Omasta hyvästä olosta muodostuu osittain myös hyvä itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Ei nolottanut, itse päätösen tehnyt. Ainut ehkä outo ympäristö ihmetytti alkuun. Muut asiakkaat(naisia) ketä kohtaa, niin ei haittaa vaikka saisivatkin tietää että siinä mies on menossa brassiin.
Rohkeasti vain jokainen, jos vähänkin siltä tuntuu että haluu mennä brassiin. Omasta hyvästä olosta muodostuu osittain myös hyvä itsetunto.
Ok. Sain ajan ensi viikolle. Meen nyt ekan kerran naapurikaupunkiin tai jos on hyvä kokemus niin vaikka siellä tulis käytyä sit seuraavatkin kerrat. Kipu ei sinänsä haittaa vaan sokeroijan asenne mieheen asiakkaana. En tiedä onko hänellä miehiä käynyt ennen karvojen poistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sain ajan ensi viikolle. Meen nyt ekan kerran naapurikaupunkiin tai jos on hyvä kokemus niin vaikka siellä tulis käytyä sit seuraavatkin kerrat. Kipu ei sinänsä haittaa vaan sokeroijan asenne mieheen asiakkaana. En tiedä onko hänellä miehiä käynyt ennen karvojen poistossa.
Hyvä. Sitten vain rohkeasti uimahalliin, ilman turhia ujosteluita.
Jos kosmetologi on yhtään ammattimainen, osaa hän suhtautua asiallisesti myös miesasiakkaaseen ja hän myös todennäköisesti tehnyt operaation miehelle aikaisemminkin.
Mulla taas tuntuu menevän päinvastoin kuin aloittajalla. Ei ollut tultua käytyä uimahallissa muutamaan kuukauteen, mutta eilen päätin mennä. Jalkovälissä rehotti aika epäsiisti pehko, kun ei ole jaksanut sheivata. Ollaan puolison kanssa nyt talviaikaan laiskistuttu, eikä oikein kumpikaan ole nyt saanut aikaiseksi ylläpitää posliinia, vaan myös naisellani on ihan täysi puska.
No, itse kuitenkin ajelin siinä sitten karvat pois, kun en kehdannut mennä uimahalliin oman puskani kanssa. Aika naurettavaa, tiedän sen, mutta näin täällä Helsingissä. Lisäksi meillä oli eilen illalla seksiä, joten mentiin sellaisella posliini mies / karvainen nainen-yhdistelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas tuntuu menevän päinvastoin kuin aloittajalla. Ei ollut tultua käytyä uimahallissa muutamaan kuukauteen, mutta eilen päätin mennä. Jalkovälissä rehotti aika epäsiisti pehko, kun ei ole jaksanut sheivata. Ollaan puolison kanssa nyt talviaikaan laiskistuttu, eikä oikein kumpikaan ole nyt saanut aikaiseksi ylläpitää posliinia, vaan myös naisellani on ihan täysi puska.
No, itse kuitenkin ajelin siinä sitten karvat pois, kun en kehdannut mennä uimahalliin oman puskani kanssa. Aika naurettavaa, tiedän sen, mutta näin täällä Helsingissä. Lisäksi meillä oli eilen illalla seksiä, joten mentiin sellaisella posliini mies / karvainen nainen-yhdistelmällä.
Missä käyt sieväpilluisen vaimosi kanssa esittelemässä posliinejanne kesäisin?
Vierailija kirjoitti:
Meillä tällainen yhdistelmä koko ajan. Itse ajan välillä kaikki pois tai käyn brassissa. Pidän tuosta sileyden tunteesta. Vaimoa taas ei tunnu kiinnostavan koko aihe, tuntuu olevan sama missä kuosissa olen. Siispä karvaton. Nytkin aika varattu sokerointiin. Kyllä silti vähän nolottaa joka kerta kylpylässä tai uimahallissa vaikka on näkynyt muitakin.
Älkää turhaan häpeilkö posliini kullianne, päin vastoin näyttäkää se ja osoittakaa että olette ylpeitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kosmetologi on yhtään ammattimainen, osaa hän suhtautua asiallisesti myös miesasiakkaaseen ja hän myös todennäköisesti tehnyt operaation miehelle aikaisemminkin.
Joku tällä palstalla joskus väitti, että monet kosmetologit eivät edes ottaisi miesasiakkaita genitaalialueen karvojen poistoon. Miten mahtaa olla nykyään, ovatko miesten brassit ja sokeroinnit ihan peruskauraa joka kosmetologille?
Käyn pikkukaupungin uimahallissa monena iltana viikossa. Ite olen poslarina pikku nysineni ja ketään ei asia ole kiinnostanut sen enempää, paitsi yhden kerran käynyt vanhempi homoukkeli, joka luuli kuvitteli minutkin homppeliksi.
Nuoremmat miehet on usein karvattomia, tai ainakin siistittyjä ja oman ikäiset +50 perinteisiä karvamunia.
Vaimon mukaan naisten puolella on poslari useilla ikään katsomatta.
Itse olen vedellyt epilaattorilla karvat pois ja hieman kirpaisee enämpi hepin varren karvan kiskominen.