Uimahalliin
Uiminen alkanut taas kiinnostaa.
Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin? Kun ei nyt kokokemuksia 15 vuoteen...
Pieni poikamainen kalu ja olla pahemmin nolostelematta;)
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kosmetologi on yhtään ammattimainen, osaa hän suhtautua asiallisesti myös miesasiakkaaseen ja hän myös todennäköisesti tehnyt operaation miehelle aikaisemminkin.
Joku tällä palstalla joskus väitti, että monet kosmetologit eivät edes ottaisi miesasiakkaita genitaalialueen karvojen poistoon. Miten mahtaa olla nykyään, ovatko miesten brassit ja sokeroinnit ihan peruskauraa joka kosmetologille?
Läheskään kaikki eivät tee miehille. Timma -palvelun kautta on helppo katsoa missä kaupungissa ja paikassa tehdään. Löytyy myös sovelluksena. Ja vaikka ei mainitse tekevänsä miehille, saattaa tehdä silti. Oon käyny samassa paikassa pari kertaa, ja siellä kuulemma käy paljonkin miehiä. Parin viikon päästä on taas aika varattuna. Moni paikka mainostaa tekevänsä miehille mutta yhtään arvostelua ei löydy. Valitsin vakipaikkani sen perusteella että siellä oli miesten kommentteja. Hinnoissa on isojakin eroja jos viitsii vertailla ja etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nolottanut, itse päätösen tehnyt. Ainut ehkä outo ympäristö ihmetytti alkuun. Muut asiakkaat(naisia) ketä kohtaa, niin ei haittaa vaikka saisivatkin tietää että siinä mies on menossa brassiin.
Rohkeasti vain jokainen, jos vähänkin siltä tuntuu että haluu mennä brassiin. Omasta hyvästä olosta muodostuu osittain myös hyvä itsetunto.
Ok. Sain ajan ensi viikolle. Meen nyt ekan kerran naapurikaupunkiin tai jos on hyvä kokemus niin vaikka siellä tulis käytyä sit seuraavatkin kerrat. Kipu ei sinänsä haittaa vaan sokeroijan asenne mieheen asiakkaana. En tiedä onko hänellä miehiä käynyt ennen karvojen poistossa.
Nonni, nyt on käyty ja alapää sileä. Ja tekijä oli tosi huippu! Sanoin alussa että on nolo tunne, ihmetteli kovin. En ole ennen ollut alapää paljaana kuin vaimon kanssa. Juteltiin posliinin yleisyydestä ja hänellä käy paljon miehiä, suurin osa käy säännöllisesti. On juoksijaa ja pyöräilijää, kuka mistäkin syystä. Ja sain sanottua että mitäs jos alkaa vaikka vähän jöpöttään niin nauroi vain, sekin on kuulemma koettu ja ok. Kipu oli ihan siedettävä, pienempi kuin luulin. Tunnin verran kesti kaikkiaan, toivotti tervetulleeksi uudestaan ja varmasti menen samaan paikkaan, ei ollut tuttuja jonossa ja pääsin tuon nolotuksen yli.
Oliko mies vai nainen brazilioimassa ?
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies vai nainen brazilioimassa ?
En ole koskaan kuullut että mies olisi alalla. Onhan se toki mahdollista, en väitä vastaan. Ja valitsen kyllä ajan ja paikan että pääsen naisen käsittelyyn jos valinnan paikka tulee.
Mulle on tullut sellainen mielikuva, että miesten brassisokerointeja/vahauksia tekevät kosmetologit ovat usein sellaisia vähän rempseitä viisikymppisiä, ja harvemmin mitään ujohkoja nuoria kosmetologin alkuja.
Mutta joo, itseäkin kyllä on alkanut kiinnostamaan posliinius vielä tämmöisenä 50+ ukkelina.
Mä käyn sekä kuntosalilla että uimahallissa ja oma kokemus on että molemmissa näkyy trimmattuja ja posliineja, mut salilla paljon enemmän. Mun Fressillä käy aika nuorta ja hyvässä kunnossa olevaa porukkaa enkä ole nähnyt missään muualla niin paljon posliinikaluja. Itekin olen ihan hyvässä kunnossa ja melkein aina posliini. Tykkään miten se korostaa mun kokoa ja veikkaan että moni muukin tykkää posliinista just siksi. Vaikka uimahallissa on vähemmän posliineja kuin salilla niin en sielläkään ole koskaan ollut ainoa eikä siitä ole koskaan tullut mitään kiusallisia tilanteita. Uimatreenien ja vauvauintien aikaan suihkutilat on melkein täynnä posliineja
Nyt on sokeroitu kalu posliiniksi. Mihin pitäisi mennä esittelemään sitä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sokeroitu kalu posliiniksi. Mihin pitäisi mennä esittelemään sitä?
Parvekkeelle. Ja huudat että kattokaa!
Karvat tullut takaisin muotiin.
Kääntäen se alkaa olla nyt uudelleen kiihottavaa ja uskaliasta, vähän rivoo.
Poslari oli itselläkin pitkään. Nyt annan kasvaa, vain siistin alkkareiden reunat.
Kun näen toisen karvat, kiihotun.
Niin se on tarkoitettukin.
Ihanaa...
Pidä sinä pöheikkös, minä ajan pois, saanhan?
Ihanaa...
Älä mee. Uimahalliin mennään uimaan, eikä miettimään genitaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä pitäisi. Mutta kyllä heteromieskin voi vilkaista toisen genitaaleja. Joku viikko sitten katse juuttui nuoren miehen upean kookkaaseen pamppuun ja jäin vielä kohteelle kiinni tuijottamisesta. Hävettää vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä pitäisi. Mutta kyllä heteromieskin voi vilkaista toisen genitaaleja. Joku viikko sitten katse juuttui nuoren miehen upean kookkaaseen pamppuun ja jäin vielä kohteelle kiinni tuijottamisesta. Hävettää vieläkin.
No tää vilkuilu on todella yleistä. Just kävin uimassa ja huomasin hyvin, että monet vilkaisee kullia vähintään kerran.
Sehän on just kivaa vilkuilla ja seurata samalla kuka muu tekee samaa. Yleensä ilmeet paljastaa kun katseen kääntää silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on just kivaa vilkuilla ja seurata samalla kuka muu tekee samaa. Yleensä ilmeet paljastaa kun katseen kääntää silmiin.
Ja viimeistään se, kun joka vilkaisulla lepomitta kasvaa ja nahka vetäytyy taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää vilkuilu on todella yleistä. Just kävin uimassa ja huomasin hyvin, että monet vilkaisee kullia vähintään kerran.
No eipä siinä ole mitään vilkaisemista uimisen jälkeen. Itsellä lepomitta 15-16cm ja ympärysmitta 12cm. Mutta uimahallissa uimisen jälkeen ei taida olla kun 10cm ja 10cm ympärys, arviolta kun en ole mitannut. Pieneksi menee, mutta toki nyt setämiehenä ei ole verenkierto enää jaloissa niin hyvä kuin nuorenpana. Muiden miesten kullit ei herätä itsessä mitään tunteita, jos kulli pysyykin pienenä.
Vierailija kirjoitti:
Posliinius on homouden merkki.
Oho, omassa uimahallissa on sitten keskimäärin puolet homoja ja nuorista melkein kaikki 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliinius on homouden merkki.
Oho, omassa uimahallissa on sitten keskimäärin puolet homoja ja nuorista melkein kaikki 😮
Missä on tämä sun uimahalli? Entä kuulutko noihin "homoihin"? En kyllä käsitä tuota homoksi haukkumista, miten karvoitus voisi määrittää tuon?? Okei, itse oon 50 täyttänyt, siis homo, kulissiliitossa naisen kanssa ja vielä isä... mistäs täältä kaapista löytää ulos?
Siveysvyössä uimahalliin, kaleva tai lapinniemen kylpylään