Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalliin

Vierailija
25.12.2023 |

Uiminen alkanut taas kiinnostaa.

Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin? Kun ei nyt kokokemuksia 15 vuoteen...

Pieni poikamainen kalu ja olla pahemmin nolostelematta;)

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti suurinta osaa pukkarin miehistä ei voisi toisen kalu vähempää kiinnostaa. 

Kyllä näitä kirjoituksia kun lukee, niin 95 % :lla on silmät liimaantuneena saunassa tai suihkussa kiinni toisen äijän vehkeissä. Onko se sitten piiloiteltua kaappihomostelua, varsinkin kun sitkeästi yritetään kieltää se ka korostaa muka-heterouttaan.

Taas tämä tilastoharha. Joo 95% niistä, jotka ovat tähän ketjuun vastanneet. Siellä pukkarissa olijoista ei tähän ketjuun ole vastannut, edes prosentin tuhannesosa. 

Vierailija
42/152 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet uikkarit jo hommattu.

Tre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet uikkarit jo hommattu.

Tre

Tämä liittyi mihin?? Mut onnea sulle ja uikkareilles, hyviä uinteja...

-Masa

Vierailija
44/152 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä tulee toisinaan käytyä, päivisin siellä enimmäkseen vanhempia miehiä. Heitä ja heidän karvoituksia en ole seurannut. Omaa alapäätä olen hieman reunoilta siistinyt mut pois en kyllä kehtais ajaa vaikka se tuntuu ainakin kirjoitusten mukaan olevan yleistä. Kerran olin vähällä ajella pois kun näitä karva keskusteluja seurasin mut sitten tulin toisiin aatoksiin. Ehkä onkin päivänä, ehkä...

Mietin asiaa ja ajoin kaikki pois. Huomenna Kalevalaan testaamaan, päätin rohkaista mieleni. Sitten sen näkee onko oikeesti niin yleistä vai nauretaanko mut pihalle. Vaimo ei vielä asiaa tiedä mut lauantain saunan jälkeen sit. Hänen suhtautumista en osaa arvioida, on sen verran haluton kokeilemaan mitään uutta niin tuskin tämä(kään) herättää innostusta. Noh, kasvaahan ne takas, menisikö siihen sit viikkoja vai kuukausia? 

Vierailija
45/152 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni Kalevassa.

Ens viikolla minäkin Kalevaan.

Vierailija
46/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meni Kalevassa.

Menin aamupäivällä, siellä oli tosi hiljaista. Oli itseni ikäisiä sekä reilusti vanhempia, yhtään posliinia ei näkynyt. En tiedä huomasivatko he minun, en ainakaan noteerannut tuijotuksia tms. Pukeutuessa oli nuorempi mies lähellä kellä oli reilusti lyhennetty mut karvaa kumminkin oli.

Kotona saunassa vaimo kun huomas, oli ihmeissään asiasta. Sanoin että "kaikkihan" nykyään ajelee ja että se on ihan normaalia. Valehtelin että uimahallissa melki kaikki oli karvattomia. Pyysi vielä että näytäs vielä kerran, kokeili sileää ihoa, hymähti, ja se oli sillä kuitattu. Ei tuntunut kiinnostuneen eikä mitään muutakaan. Ei kyllä myöskään tyrmännyt. En nyt sit tiiä että jatkanko näin vai annanko kasvaa takaisin. Toisaalta, tää tuntuu kyllä jotenkin vapauttamammalta vai mitenkähän kuvailis. Noh, jos testaa sileää muutaman kuukauden jos vaan jaksaa ajella.

Vierailija
47/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pillu edellisen kirjoittajan vaimolla on? 

Ilmeisesti karvatussu?

Onko sisemmät häpyhuulet viivan sisällä piilossa vai ulkonevat?

Vierailija
48/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on niin pieni että häpeän mennä ainakin saunaan.

Vierailija
49/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on niin pieni että häpeän mennä ainakin saunaan.

Ei kannata hävetä-se on hukkaan heitettyä aikaa ihan vailla syytä

Vierailija
50/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä Kalevaan tässä joskus?

Vierailija
51/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huvittavan näköistä, jos häpykarvat ajeltu ja muuten karvainen.

Vierailija
52/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja häivyttämällä

Vierailija
53/152 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen pillu edellisen kirjoittajan vaimolla on? 

Ilmeisesti karvatussu?

Onko sisemmät häpyhuulet viivan sisällä piilossa vai ulkonevat?

Mitä hittoa? Täällä puhutaan miesten karvoituksesta ja sulle pitäs kuvailla vaimon alapäätä!?!? Mitä se sulle kuuluu! Oot sairas pervo.

Vierailija
54/152 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Haminan uimahallissa perheelliset ukot 30-40 v. väliltä ovat ainakin 80 prosenttisesti alhaalta siistittyjä. Yllättävän moni myös aivan posliinina.

Vierailija
55/152 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä Kalevaan tässä joskus?

En tiedä ketä tarkoitat, vastaan silti. En kyllä sopisi MIEHEN kanssa treffejä uimahallin, vaikka nyt sit molemmilla posliini oliskin. Olen kyllä vilkuillut miehiä, lähinnä seurannut tän karvojen ajelun yleisyyttä, siitä kun koko ajan kirjoitetaan ja asiasta puhutaan. Tälläkin foorumilla on aiheesta kymmeniä kirjoituksia. Mulle riittää ihan oma vaimo, kiitos vaan ja anteeksi.

Vierailija
56/152 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meni Kalevassa.

Menin aamupäivällä, siellä oli tosi hiljaista. Oli itseni ikäisiä sekä reilusti vanhempia, yhtään posliinia ei näkynyt. En tiedä huomasivatko he minun, en ainakaan noteerannut tuijotuksia tms. Pukeutuessa oli nuorempi mies lähellä kellä oli reilusti lyhennetty mut karvaa kumminkin oli.

Kotona saunassa vaimo kun huomas, oli ihmeissään asiasta. Sanoin että "kaikkihan" nykyään ajelee ja että se on ihan normaalia. Valehtelin että uimahallissa melki kaikki oli karvattomia. Pyysi vielä että näytäs vielä kerran, kokeili sileää ihoa, hymähti, ja se oli sillä kuitattu. Ei tuntunut kiinnostuneen eikä mitään muutakaan. Ei kyllä myöskään tyrmännyt. En nyt sit tiiä että jatkanko näin vai annanko kasvaa takaisin. Toisaalta, tää tuntuu kyllä jotenkin vapauttamammalta vai mitenkähän kuvailis. Noh, jos tes

Raportoin nyt samaan ketjuun kun tässä on keskustelua aiheesta. Kävin naapurikuntien halleissa, Kangasalla ei yhtään posliinia, kävin siellä alkuillasta joten kaikenikäistä oli liikkeellä. Nokialla oli kolmen kaverin porukka, olisko ollut parikymppisiä, kahdella täysposliini, yhdellä reilusti lyhennetty. Olihan se toki näyttävän näköistä kun oli urheilullinen kiinteä vartalo ja oli mitä näyttää. Ei tämmöinen ehtoopuolella oleva vedä vertoja pienen karvattoman  pippelinsä kanssa. Mutta kaikki tyylillään, saa ajella mutta ei ole pakko ;) Mielensäpahoittajien ei tarvitse kommentoida.

Vierailija
57/152 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoille pitäisi olla omat uimahallit, taitaisi tosin suihku ja löylyhuone riittää.

Lauteisiin voisi rakentaa myös gynegologi tuoli tyypisen, myös "pano keinu", ja lisäksi sellaisen orren lattian tasoon jossa pöllön silmä tuijottaa tulijaa.

Itse uima-allas olisi kyllä turha.

Simo 4 vuotta keksi mielestään hyvän vitsin. Eihän ne uimahalleja silloin olisi vaan kivoja tapaamispaikkoja.

Vierailija
58/152 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoille pitäisi olla omat uimahallit, taitaisi tosin suihku ja löylyhuone riittää.

Lauteisiin voisi rakentaa myös gynegologi tuoli tyypisen, myös "pano keinu", ja lisäksi sellaisen orren lattian tasoon jossa pöllön silmä tuijottaa tulijaa.

Itse uima-allas olisi kyllä turha.

Siinä.taas yks TosiMies kertoi mielipiteensä. Millä lailla karvojen ajelu tekee homoksi, en ymmärrä?? Kysyppäs sun isiltä että ootko sinäkin semmonen homo kun ajat partaa? Ja että oot vaan netistä semmosta lukenut... Oon kohta 50 v kahden pojan isä, ihan naisen kanssa naimisissa. Kyllä, ajelen siitä huolimatta jos ketään kiinnostaa. Tämmöinen välikommentti oli pakko laittaa😁 mielenkiinnolla oon näitä karva keskusteluita lukenut, herättää keskustelua ja mielipiteitä laidasta toiseen. Joskus jossain oli äänestyskin aiheesta ja sen mukaan posliini miehillä oli tosi yleistä. 

Ja käyn usein uimahallissa, on siellä yhä enempi posliineja nuorista vanhoihin, itseä ei haittaa eikä nolota yhtään. Minä vain menen uimaan enkä esittelemään itseäni.

Vierailija
59/152 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin säännöllisesti uimahallissa paikkakunnallamme reilu parikymmentä vuotta. Jääköön paikka mainitsematta. En mene enää. Suihkusta ja saunasta on tullut tiettyjen teinipoikien runkkupaikka ja jättiseisokkien esittelytila. Jotenkin tuntuu niin hullulta olla siinä sitten ihan normaalisti pesulla ja saunassa, kun sinne tulee suihkurunkkari ja valtavan melan omistaja erektiossa. Omat vehkeet ovat ihan tavalliset, eikä niitä tietenkään voi verrata enää nuoren miehen paikkoihin. En häpeä niitä, mutta en jaksa katsoa sitä näytöstä ja siltä ei voi välttyä.

Vierailija
60/152 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmeen vähän uimahallien puolella sitten posliineja. En itse käy Tampereella uimahalleissa, mutta olen erään E:lla alkavan kuntosalin vakiasiakas. Kyllä siellä lähinnä posliineja / melkein posliineja näkyy suihkun ja saunan puolella.