Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahalliin

Vierailija
25.12.2023 |

Uiminen alkanut taas kiinnostaa.

Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin? Kun ei nyt kokokemuksia 15 vuoteen...

Pieni poikamainen kalu ja olla pahemmin nolostelematta;)

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään trendikäs mies ei ainoastaan aja munakarvojaan uimahalliin mennessä, vaan laittaa anaalitapin persiisiin, josta se sitten sopivasti vilkkuu näyttäen kuinka moderni on.

En sentään tuollasta ole koskaan huomannut, mutta penisrenkaan olen nähnyt uimahallin suihkussa. Vähän ihmettelin, että minkä ihmeen takia.

Vierailija
62/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin säännöllisesti uimahallissa paikkakunnallamme reilu parikymmentä vuotta. Jääköön paikka mainitsematta. En mene enää. Suihkusta ja saunasta on tullut tiettyjen teinipoikien runkkupaikka ja jättiseisokkien esittelytila. Jotenkin tuntuu niin hullulta olla siinä sitten ihan normaalisti pesulla ja saunassa, kun sinne tulee suihkurunkkari ja valtavan melan omistaja erektiossa. Omat vehkeet ovat ihan tavalliset, eikä niitä tietenkään voi verrata enää nuoren miehen paikkoihin. En häpeä niitä, mutta en jaksa katsoa sitä näytöstä ja siltä ei voi välttyä.

Miksi sun pitäs niistä välittää? Peseydyt, saunot ja käyt uimassa. Miksi kaikesta pitää pahoittaa mielensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. onha se just noin. ku sanot..

rohkeet ne rokankin syö..' niin. mikset sinäkin? ;))

Vierailija
64/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto näitä gay pervoja, että pitää irstailla yleisillä paikoilla.

Vierailija
65/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin säännöllisesti uimahallissa paikkakunnallamme reilu parikymmentä vuotta. Jääköön paikka mainitsematta. En mene enää. Suihkusta ja saunasta on tullut tiettyjen teinipoikien runkkupaikka ja jättiseisokkien esittelytila. Jotenkin tuntuu niin hullulta olla siinä sitten ihan normaalisti pesulla ja saunassa, kun sinne tulee suihkurunkkari ja valtavan melan omistaja erektiossa. Omat vehkeet ovat ihan tavalliset, eikä niitä tietenkään voi verrata enää nuoren miehen paikkoihin. En häpeä niitä, mutta en jaksa katsoa sitä näytöstä ja siltä ei voi välttyä.

Miksi sun pitäs niistä välittää? Peseydyt, saunot ja käyt uimassa. Miksi kaikesta pitää pahoittaa mielensä?

Se vaan tympii. Muutos tuonkaltaisessa käytöksessä on tapahtunut niiden tyyppien mukana. Pari sen "ryhmän" ulkopuolistakin on ruvennut matkimaan. Kukaan ei aikaisemmin ole vastaavasti käyttäytynyt. En vaan jaksa enää mennä hallille.

Vierailija
66/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotain vastaava nähneenä katselin vain hymyillen, että onpas tyypeillä komeita kulleja ja sitten jatkoin matkaani. Kivat heille, mutta keskityn omiin asioihin.

Vierailija
67/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan tympii. Muutos tuonkaltaisessa käytöksessä on tapahtunut niiden tyyppien mukana. Pari sen "ryhmän" ulkopuolistakin on ruvennut matkimaan. Kukaan ei aikaisemmin ole vastaavasti käyttäytynyt. En vaan jaksa enää mennä hallille.

Taidat olla vaan kateellinen niille pojille. Tuosta sun tekstistä paistaa läpi peniskateus.

Vierailija
68/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto näitä gay pervoja, että pitää irstailla yleisillä paikoilla.

Usein ne on ukkomiehiä, jotka lakkasi saamasta vaimoltaan jo kauan aikaa sitten. Oman uimahallin suurin suihkukyylä kävelee kaupungilla rouvan kanssa.

Vierailija
69/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin rohkeasti vaan posliinin kanssa uimahallille. Ei siellä niin tarkasti kytätä ehkä vähän vilkuilua voi olla. Itsekin huomasin ilokseni pienen paikkakunnan uimahallilla toisen posliinin itseni lisäksi yhdellä kertaa.

Vierailija
70/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tottunut siistimään karvat lyhyeksi, niin alkaa luomukarvoitus näyttämään ja tuntumaan aika epäsiistiltä. Vähän kun hiukset, jos ei olis käyny parturissa aikoihin. Märkänä ne vielä valuu ihon pintaa pitkin.

Vierailija
71/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun on tottunut posliiniin tai siistittyyn ei luomua enää halua.

Vierailija
72/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia olen ollut posliini ja jos se jotakuta kiinnostaa, antaa katsoa. Säännöllisesti aina uimahallissa tai kylpylässä tulee vastaan muitakin posliini kulleja. Turhaan sitä ujostelee tai miettii mitä muut ajattelee. Tee niinkuin itse parhaaksi koet, on se sitten karvat tai ei. Jos pidät posliinista, nauti siitä tunteesta ja näytä se.

Vierailija
73/152 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vuosia olen ollut posliini ja jos se jotakuta kiinnostaa, antaa katsoa. Säännöllisesti aina uimahallissa tai kylpylässä tulee vastaan muitakin posliini kulleja. Turhaan sitä ujostelee tai miettii mitä muut ajattelee. Tee niinkuin itse parhaaksi koet, on se sitten karvat tai ei. Jos pidät posliinista, nauti siitä tunteesta ja näytä se.

Samaa mieltä, just oikea asenne. Oon kans ajellut jokusen vuoden.

Vierailija
74/152 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele.

https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/6497595 '

parempi vain sinullekin (pysyä siellä lukkojen takana vaan).

-

näitå tapauksia tulee vain liikaa esille ihan joka puolelta nykyisin (elämme niin hullujenaikaa..)

Vierailija
75/152 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en suosittele.

-

näitå tapauksia tulee vain liikaa esille ihan joka puolelta nykyisin (elämme niin hullujenaikaa..)

No huono käytös uimahallissa tai some-alustalla tai missä vaan on tuomittavaa.

Käyn säännöllisesti uimassa ja samalla sekä näyttäytymässä että katselemassa mutta osaan tehdä kaiken tämän niin huomaamatta ja siististi. Rakastan niitä suihkujen ja saunojen rentoja tai puolijäykkiä (joskus ihan täydessä erektiossa olevia) miesten erilaisia kulleja.

Ajelen itseni aika nudeksi tuolta alhaalta jotta komeuteni on täysin nähtävissä. Jos et kankeani katsasta, minua tuskin muuten huomaat. Olen teitä ihastellut kohta 60-vuotta.

Vierailija
76/152 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin pitkästä aikaa uimahallissa. En muistanutkaan, että siellä on naissiivooja miesten suihkutiloissa. Aika erikoinen olo kävellä täysin paljaana hyvän näköisen naisen edessä ja paljon muitakin miehiä tietenkin alasti siellä. Luonnollistahan tuo tietenkin on, mutta jotenkin 2020-luvulla hieman erikoista.

No millä vuosikymmenellä se sitten normimpaa muka olisi? Onhan noihin naissiistijöihin vuosikymmenet jo totuttu ja he puolestaan ovat tottuneet katsomaan ohi. Vaikka se äijistä kuinka jännää olisikin.

Ei se nyt niin jännää ole. Oikeastaan vähän outoa. Miksei miehillä ole oikeutta yksityisyyteen? Itseäni se nainen ei haittaa, mutta olisi se normaalimpaa, että samaa sukupuolta olevat ovat samassa tilassa, jossa on alastomuutta.

Normaali on niin kulttuurisidonnaista. Saksassa on uimaloiden yhteydessä usein saunamaailmoja, jotka on alastomia yhteistiloja naisille ja miehille.

Vierailija
77/152 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoille pitäisi olla omat uimahallit, taitaisi tosin suihku ja löylyhuone riittää.

Lauteisiin voisi rakentaa myös gynegologi tuoli tyypisen, myös "pano keinu", ja lisäksi sellaisen orren lattian tasoon jossa pöllön silmä tuijottaa tulijaa.

Itse uima-allas olisi kyllä turha.

Onhan noita monessa maassa, gay-saunoiksi kutsutaan. Haukoja paikkoja katselle stondiksia. :)

Vierailija
78/152 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en suosittele.

-

No huono käytös uimahallissa tai some-alustalla tai missä vaan on tuomittavaa.

Käyn säännöllisesti uimassa ja samalla sekä näyttäytymässä että katselemassa mutta osaan tehdä kaiken tämän niin huomaamatta ja siististi. Rakastan niitä suihkujen ja saunojen rentoja tai puolijäykkiä (joskus ihan täydessä erektiossa olevia) miesten erilaisia kulleja.

Ajelen itseni aika nudeksi tuolta alhaalta jotta komeuteni on täysin nähtävissä. Jos et kankeani katsasta, minua tuskin muuten huomaat. Olen teitä ihastellut kohta 60-vuotta.

Hyvin kirjoitettu. Hyvin käyttäytymällä kaikki viihtyy. Itse hyväkroppaisena miehenä huomaan paljon vilkuilua. Eikä siinä mitään, imartelevaahan se on. Onpa joku joskus ihan ääneen kehunut komeeta kullia, mikä tuntui hämmentävän rohkealta. Mutta se ärsyttää, kun muutaman kerran on joku tunkenut iholle ja yrittänyt kopeloida. Katsella kyllä saa, mutta ilman minkäänlaista hyväksyntää ei aleta kopeloimaan. Jos haluaa tehdä tuttavuutta, niin kannattaa avata suunsa. Aika nopeasti sen huomaa, että saako vastakaikua.

Vierailija
79/152 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, kaiken pitää tapahtua, jos on tapahtuakseen, hyvässä hengessä hyvällä käytöksellä ja mahdollisessa yhteishengessä. Jos ei haluta kosketusta-ei tulla iholle, jos se puolestaan on ok, niin asia selvä, mutta kysymättä turha lähestyä !

Vierailija
80/152 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin, ajoin karvat. Onhan tää ihan uus tunne😁. Piti lähtee joku päivä uimaan mut kyllä silti alko nolottaan. Jos tuleekin joku tuttu vastaan? Tarvii kyllä kerätä rohkeutta ja mennä Kalevaan vaikka heti kun aukee. On posliineja näkynyt jokusia, ihan näyttäviä on👍.