Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla pelkkää iloa tuottavia lapsia tai aikuisia lapsia?

Vierailija
25.12.2023 |

Mulla näin, neljä menestynyttä aikuista lasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaksi aikuista lasta joilla ihanat perheet. Olen erittäin onnellinen siitä, että tällä palstalla monien kuvaamia hirmu-avioliittoja, autisti- tai ADHD- tai nepsylapsia meillä ei ole. Minulle on selvää, että se ei ole ansiotani, mutta onnellinen saan silti olla. Pieni eläke, pieni vuokra-asunto, pienet menot ja pienet harrastukset, paljon puuhaa 4 lapsenlapsen kanssa, kaksi kertaa vuodessa varaa lentää Kotisuomeen. Muuta en tarvitse.

Ulkomaamammamummianoppi

Vierailija
2/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei niistä ole ollut mitään iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on! Ihana elämä, jonka saan jakaa ihan parhaimpien tyyppien eli omien lasten kanssa. 

Vierailija
4/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lapsista ole sekä iloa että surua. Onnellinen olen lapsista vaikka välillä murhetta ja harmaita hiuksia tuottavat. Mutta kaikki on vain elämää.

Vierailija
5/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sisaren lapsi. Helppoa kun ei ole vastuussa.

Vierailija
6/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa akateemisessakin perheessä on nepsy-lapsia, se on kyllä sääli. Pienellä eläkkeellä kitkutteleva vuokra-asuntomummi olisi kyllä ansainnut saada ne nepsyt, ADHD:t, autistit ja aspergerit, koska ällinlahjoja ei tunnu olevan. 

Vierailija
7/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsistani on ollut pelkkää iloa. Hyvin ovat menestyneet elämässä. Ovat päihteettömiä, terveitä ja hyvissä ammateissa.

Vierailija
8/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
9/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain yksi, nyt jo aikuinen. Enimmäkseen on ollut iloa, jonkin verran surua ja huoltakin, muttei mitään kovin vakavaa. Selkeästi plussan puolella.

Vierailija
10/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vain yksi, nepsyaikuinen. Pikkuhiljaa alkaa kääntyä voittopuolisesti iloksi.

Vierailija
11/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 upeaa aikuista lasta minullakin.

Muuta huolta ei ole kuin opiskelevan uratulevaisuus ja yhden lapsen perheen taloudellinen tilanne - pienituloisella duunariperheellä ei ole helppoa Suomessa. Väliinputoajia kaikessa

Vierailija
12/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
13/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan ihania. Niiden kaveritkin ovat. Todistuksetkin olivat luokan parhaat vaikka vanhemmilla sukusolujen luovutus kielletty.

Vierailija
14/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5 ja niin paljon äärioikeistolaista lähimmäisenrakkautta, realismia, itsekriittisyyttä ja joulumieltä että vallan.

Vierailija
15/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, että te lapsistanne ylpeät olette jouluna ypösen yksin vauva.fissä. 

Vierailija
16/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittää jonkun tuottavan pelkkää iloa ja autuutta, on kyllä jotenkin sekaisin.

Voin oikein kuvitella persröllin leipovan lihavia kätösiään reisiin ja hihkuvan riemastuksesta kun näin hyvän trollauksen keksi. Ja jospa sitten jääkaapille ja sipsipussia hakemaan ja uutta rölläystä kehiin.

Vierailija
17/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta valitettavasti lapsia on vain 1. Olisin kyllä ottanut vaikka nepsynkin kakkoseksi, jos olisi ollut valittavana nepsy tai ei mitään. 

Vierailija
18/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan ihania. Niiden kaveritkin ovat. Todistuksetkin olivat luokan parhaat vaikka vanhemmilla sukusolujen luovutus kielletty.

Mitä sukusolujen luovutus tähän liittyy? Sehän on kiinni perinnöllisistä taudeista ja sukusolujen laadusta. Vaikka esim. siittiöt olisivat laadultaan sekundaa, omat lapset voivat olla älykkäitä tai kauniita.

Vierailija
19/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsi on ilon aihe, mutta heti jos lapsella on joku vähänkin vakava sairaus niin kyllähän se on raastavaa. Työtä on paljon.

Vierailija
20/22 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on ollut juttua ettei ADHD:lla ole asiaa sukusolujen luovuttajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi