Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, koetko omista lahjoista ärtymystä?

Vierailija
25.12.2023 |

Jos koet että on vääränlainen eikä yhtään omaa tyyliäsi? Minua hävettä että tunnen, en tietenkään tätä voi kellekään näyttää enkä purkaa joten kihisen kiukusta sitten mielessäni. Tuntuu siis pahalta lahjan antajan puolesta että rahat menee hukkaan kun on antanut minulle jotain millä ei ole mitään käyttöä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yleensä tunnistan lähes heti kenelle voin laittaa sen kiertoon. 

Vierailija
2/5 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin yleensä itse jotain mikä kiinnostaa, itselle. Ja sukulaiselle jotain, hän ei kerro mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ostan itse kaikki lahjani ja on vain bonusta mitä aikuinen lapsi tuo

Vierailija
4/5 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ajattelin varmaan ekat 25 vuotta, että en ole yhtään pikkumainen ihminen ja osaan olla kiitollinen siitä että minua on muistettu, mutta sitten elämään tuli ihminen jonka kautta opin, että kyllä ärsyttää ja paljon. Siihen asti olinkin vain saanut hyviä lahjoja. Ei välttämättä aina juuri mitä tarvitsin, mutta kuitenkin ne oli annettu minua ajatellen.

Saan nykyisin joka joulu tältä ihmiseltä lahjoja, jotka on annettu hän itse mielessä, tai sitten jonkinlaisena yrityksenä saada minut muuttumaan toisenlaiseksi. Tyyliin vaaleanpunainen sydämenmuotoinen emoji-sohvatyyny tummilla luonnonmateriaaleilla sisustettuun kotiini.

Vierailija
5/5 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kyllä. Nykyään kiellän kaikkia ostamasta mitään turhaa kalliilla rahalla joka lähtee heti johonkin kierrätykseen vaan. Suuri osa kunnioitta tätä josta olen hyvin kiitollinen, saattavat laittaa vaikka kolehtiin enemmän rahaa sitten, hienoa. Ne jotka jatkuvista kielloista huolimatta ostelevat ärsyttää, aina sellaista mikä turhaa tai jo on ja eikun torille vaan... rahalle on fiksumpaa ja parempaa käyttöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän