Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin miehelle viisi joululahjaa, hän ei minulle yhtään

Vierailija
24.12.2023 |

Yksi viidestä oli arvokkaampi lahja, neljä muuta vähän pienempiä, mutta kuitenkin. Avasi lahjansa ihan tyytyväisenä, mutta ei edes kiittänyt eikä sanonut tykkäsikö (tiedän tosin, että oli mieluisia kun oli niistä aiemmin puhunut että haluaisi saada). Ei antanut minulle edes joulukukkaa. Eikä kommentoinut sanallakaan sitä että hän sai 5, minä 0. Ei minun joulu tästä nyt pilalla ole, mutta enpä oikein tiedä mitä tästä nyt pitäisi ajatella.

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄRKYTTÄVÄ MIES !  Kysäise että haluatko erota, kun et minulle mitään lahjaa, EDES SUKLAATA  

Vierailija
42/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ensimmäinen yhteinen joulunne? No, sellaisia ne miehet ovat. Moni mies lopettaa vähänkin  lahjojen ostamisen, kun arpoja ei enää voi laittaa lahjaksi.

Arpoja voi antaa vielä tänä jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta te noita Turhapuroja oikein löydätte? Minä en ole kovin kummoinen herrasmies mutta kyllä minä nyt aina paremmin käyttäydyn kuin nuo teidän ukkonne jotka ovat tuollaisia täysiä uunoja.

Tätä itsekin ihmettelen. Jokainen normaali ihminen ymmärtää joulun lahjojen vastavuoroisuuden.

Mietipä sanaa "lahja" ihan perusteellisesti. 

Minulle se on jotain, jota en ole ns. ansainnut, mutta jonka saan ihan ilman, että olen lahjan antajalle mitään velkaa. Eli vastavuoroisuutta ei siihen sisälly.

Samoin lahjan antaminen. Kun annan lahjoja, olen miettinyt, mikä ehkä ilahduttaa saajaa, enkä odota, että koska minä nyt annoin tämän sulle niin sun pitää antaa mulle saman verran. Sellainen on vaihtokauppaa, eikä sellainen ole lahjan idea.

Lapset saattaa vertailla, että mitä ja kuinka paljon sai. Aikuiselta se kuulostaa lähinnä hölmöltä, sorry nyt vaan.

Oletko ap koskaan kuunnellut, mitä mieltä miehesi on lahjoista ja joulusta voin yleensäkään? Jispa hän vaan eu koe sitä samalla tavalla kuin sinä? Kumman mielipide on tärkeämpi? 

Vierailija
44/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta te noita Turhapuroja oikein löydätte? Minä en ole kovin kummoinen herrasmies mutta kyllä minä nyt aina paremmin käyttäydyn kuin nuo teidän ukkonne jotka ovat tuollaisia täysiä uunoja.

Tätä itsekin ihmettelen. Jokainen normaali ihminen ymmärtää joulun lahjojen vastavuoroisuuden.

Luulisi myös, että rakastaan haluaisi ilahduttaa. Kai se sitten on mukavampi katsella sitä pinnisteltyä iloisuuttani, kun viemme yhdessä hänen äidilleen lahjan, jonka minä olen hankkinut hyvissä ajoin etukäteen ja yhdessä olemme vielä todenneet, että tästä äiteensä varmaan tykkää ja on mukava lahja.

No, lähdenpä tästä käärimään kauniiseen paperiin sitä anopin lahjaa...

Mies ei ole edes avannut lahjaani. HIenoa sanatonta välistämme viestintää: että koska hän ei anna lahjoja, minunkaan ei pitäisi antaa.

- Taidan inhota joulua. :(

Vierailija
45/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi oli 3-0 miehen hyväksi. 

Vierailija
46/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo kaveri. Ei arvosta sinua kumppanina.

Sivulta

Vierailija
47/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kärsivällinen+20v

Siinä teille perspektiiviä muuttuuko mies.

Sen sanon että mies ei arvosta koska ei vaivaudu mitään lahjaa laittamaan.

Terveisin: entinen muija (nuija, sanois Jope)

Mun mieheni ei ostele lahjoja. Mutta siivoaa joka aamu keittiön ja keittää kahvit, koska on aamuvirkku. Se on vähän kuin 365 lahjaa vuodessa. Koen itseni arvostetuksi.

Mitähän kettua? Minä siivoan joka päivä asuntoa, se on itsestäänselvyys, niin siivoaa mieskin. Sitä kutsutaan hygienian ylläpidoksi - ei lahjaksi 😳

Ehkäpä ap:sta tuntuu erityisen kivalta joka aamu mennä väsyneenä puhtaaseen keittiöön valmiin kahvipannun ääreen. Ehkäpä mies tekee juuri tämän siivousasian juuri siksi. Pitääkö tuotakin nyt dissata dissaamisen ilosta.

-ohis

Vierailija
48/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt et anna sille pilluva ainakaan vuoteen.

Just! Ja makeimmaksi härniksi kesken jätetty suikkari :D Oppiipahan!

Mulkku ei kuulu suuhun.

Vierailija
49/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käsittelet lahjaa kauppatavarana, et tule koskaan olemaan tyytyväinen elämään.

Vaimoni on ostanut minulle joka vuosi lahjoja. Minä en ole. En ole koskaan pyytänyt häntä ostamaan minulle lahjoja. Sen sijaan, jos hän tarvitsee jotain, silloin ilahdutan häntä lahjalla. Mutta muutoin lahjat ovat täysin vapaaehtoisuuteen perustuvia.

En yhtään ihmettele että tämä maailma on siinä jamassa kuin se on, kun näköjään suurin osa ihmisistä on järjettömän itsekkäitä ja pitää lahjoja selvästi jonkinlaisina kauppatavaroina! Hävetkää!

Sinä tässä olet itsekäs. 

Vierailija
50/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi myös, että rakastaan haluaisi ilahduttaa. Kai se sitten on mukavampi katsella sitä pinnisteltyä iloisuuttani, kun viemme yhdessä hänen äidilleen lahjan, jonka minä olen hankkinut hyvissä ajoin etukäteen ja yhdessä olemme vielä todenneet, että tästä äiteensä varmaan tykkää ja on mukava lahja.

No, lähdenpä tästä käärimään kauniiseen paperiin sitä anopin lahjaa...

Mies ei ole edes avannut lahjaani. HIenoa sanatonta välistämme viestintää: että koska hän ei anna lahjoja, m

Minä opin tämän homman kerrasta. Yhdessä ainoassa ihmissuhteessa olen kohdannut tällaisen loputtoman itsekkään yksilön, joka peitteli tuollaisella muka-hoopoudella omaa narsismiaan ja sadismiaan. Kyse ei ollut siitä, että olisi ollut jotenkin ajattelematon tai ajatellut eri tavoin/itsekäs, vaan pohjimmiltaan silkasta nautinnosta pahoittaa mieleni ja olla minulle ilkeä ja paha - kiusata. Ei enää koskaan!

Vierailija
51/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa miehesi avaa tänään sinun luukkusi ja antaa pumperkikkeliä lahjaksi.

Tämän kommentin kirjoittaja on Super- iljetys

Vierailija
52/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että sanot et ostanut mulle yhtään lahjaa, kerro hänelle miltä sinusta tuntuu ettet saanut juuri häneltä yhtään lahjaa. Jos keskustelu ei vie mihinkään ja jos vaan suinkin itse pystyt olla ostamatta niin sano ettet aio enää jatkossa ostaa. Onko mies pihi? Sopikaa max summa jonka saa käyttää lahjoihin.

Vierailija
53/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaa jostain sinulle noin. Nauttii sisimmässä, kun saa tuottaa toiselle mielipahan. 

Vierailija
54/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käsittelet lahjaa kauppatavarana, et tule koskaan olemaan tyytyväinen elämään.

Vaimoni on ostanut minulle joka vuosi lahjoja. Minä en ole. En ole koskaan pyytänyt häntä ostamaan minulle lahjoja. Sen sijaan, jos hän tarvitsee jotain, silloin ilahdutan häntä lahjalla. Mutta muutoin lahjat ovat täysin vapaaehtoisuuteen perustuvia.

En yhtään ihmettele että tämä maailma on siinä jamassa kuin se on, kun näköjään suurin osa ihmisistä on järjettömän itsekkäitä ja pitää lahjoja selvästi jonkinlaisina kauppatavaroina! Hävetkää!

Mahdatko olla niitä tunnevammaisia tyyppejä, joista kerrotaan siinä "Tää ei kai haittaa" -ketjussa.

Siellä eräiden kirjoittajien isät/puolisot/kumppanit hankkivat mielipidettä kysymättä sopimattoman kokoisia lahjoja tai antavat tasan jotain muuta, mitä toinen on ilmaissut toivovansa.

Vierailija
55/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene, että lahja annetaan ja toivotaan lahjaa itselle. Lahjat perustuu vapaaehtoisuuteen. 

Avioliitossa ainakin annetaan lahjoja toisilleen , sekä seurustelevatkin. TYPERÄ KOMMENTOIJA OLIT.

Vierailija
56/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni sanoi minulle: huonoin joulu ikinä kun ei lahjaa/ lahjoja..ei edes yhtä autoa johon vastasin mitä annoit minulle? Et mitään niin tuli hiljaista

Vierailija
57/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostaa jostain sinulle noin. Nauttii sisimmässä, kun saa tuottaa toiselle mielipahan. 

Tämä! Eikä välttämättä edes kosta, on vain kokovartalokyrpä joka pohjimmiltaan haluaa sinulle pelkkää pahaa. Paha ihminen.

Vierailija
58/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hommasin lapselle lahjat, hoidin ruokaostokset, koristelin kodin ja kuusen, valmistin ruoat, katoin pöydän ja ostin miehelle yhden lahjan minulta ja yhden lapselta.

Mies kolasi. En saanut yhtään lahjaa. Jouluseksiä olisi kuitenkin ollut vailla.

Vierailija
59/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on mulk----ku miehenä, niin ostakaan itsellenne lahja ja kallis sellanen. 

Vierailija
60/186 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hommasin lapselle lahjat, hoidin ruokaostokset, koristelin kodin ja kuusen, valmistin ruoat, katoin pöydän ja ostin miehelle yhden lahjan minulta ja yhden lapselta.

Mies kolasi. En saanut yhtään lahjaa. Jouluseksiä olisi kuitenkin ollut vailla.

Siinä on fiilis katossa vaimolla. Säälittää noin surkea mies, ansaitset paremman miehen.

Sivulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan