Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin miehelle viisi joululahjaa, hän ei minulle yhtään

Vierailija
24.12.2023 |

Yksi viidestä oli arvokkaampi lahja, neljä muuta vähän pienempiä, mutta kuitenkin. Avasi lahjansa ihan tyytyväisenä, mutta ei edes kiittänyt eikä sanonut tykkäsikö (tiedän tosin, että oli mieluisia kun oli niistä aiemmin puhunut että haluaisi saada). Ei antanut minulle edes joulukukkaa. Eikä kommentoinut sanallakaan sitä että hän sai 5, minä 0. Ei minun joulu tästä nyt pilalla ole, mutta enpä oikein tiedä mitä tästä nyt pitäisi ajatella.

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lahjaa?

Vierailija
2/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ostit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavaton moukka, kyllä lahjoista tulee kiittää. Jätä ensi jouluna lahjomatta.

Vierailija
4/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hankkinut lahjat, kun olet halunnut ilahduttaa. Lahjat perustuu vapaaehtoisuuteen. Sinulla on mahdollisuus käyttää lahjarahat itseesi. 

Itse olen hankkinut miesystävälleni jo meidän seitsemänä jouluna lahjat ja hän ei koskaan minulle. Itse haluan antaa lahjoja. En odota vastalahjoja.

Vierailija
5/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tuo. Mulle kävi samoin. Ostin kaksi lahjaa ja hän ei minulle mitään. Nyt ohi koko juttu koska kohteli minua muutenkin huonosti.

Vierailija
6/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät sitten olla jatkossa enää ostamatta. Problem solved.

Vierailija
7/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta te noita Turhapuroja oikein löydätte? Minä en ole kovin kummoinen herrasmies mutta kyllä minä nyt aina paremmin käyttäydyn kuin nuo teidän ukkonne jotka ovat tuollaisia täysiä uunoja.

Vierailija
8/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan asiasta puhua miehen eikä palstan kanssa?

Vierailija
9/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mitä sanoa. Että olet juntti kun et kiittänyt. Ei siitä taida tulla kovin hyvä keskustelu. Ap

Vierailija
10/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta te noita Turhapuroja oikein löydätte? Minä en ole kovin kummoinen herrasmies mutta kyllä minä nyt aina paremmin käyttäydyn kuin nuo teidän ukkonne jotka ovat tuollaisia täysiä uunoja.

Tätä itsekin ihmettelen. Jokainen normaali ihminen ymmärtää joulun lahjojen vastavuoroisuuden.

Vierailija
11/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jouluna ostat lahjat itsellesi ja avaat ne yllättyneen näkösenä ja miehellesi et osta mitään. Jos ei opi niin jss.

Vierailija
12/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin itse ostamaan miehelle lahjoja kun en saanut itse mitään. Nyt 5.joulu yhdessä, en ostanut mitään, ja mies oli silminnähden pettynyt. Olen kyllä itsekin, koska olin hyvin selvästi sanonut mitä toivoin lahjaksi.

Vierailija
13/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mitä sanoa. Että olet juntti kun et kiittänyt. Ei siitä taida tulla kovin hyvä keskustelu. Ap

Joten aiot niellä pettymyksen tyynesti ja ottaa ensi vuonnakin takkiin? Osta ensi vuonna itsellesi monta kallista lahjaa ja miehelle ei yhtään. Kato venähtääkö sen naama.

Vierailija
14/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin itse ostamaan miehelle lahjoja kun en saanut itse mitään. Nyt 5.joulu yhdessä, en ostanut mitään, ja mies oli silminnähden pettynyt. Olen kyllä itsekin, koska olin hyvin selvästi sanonut mitä toivoin lahjaksi.

Minä en ollut sanonut mitä toivon. Ja itse ostin ihan yllätyksenä ja pyytämättä ne viisi lahjaa miehelle. Jos olisin käskenyt vaikka että osta minulle Escadan hajuvesi joululahjaksi, niin olisi hän ostanut kun selvästi ja suoraan käsken ja sanon tarkkaan mikä pitää ostaa. Mutta olin toivonut, että olisi edes jotain yllätyksenä antanut, edes vaikka kukan. Ap

Vierailija
15/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostin jännä miehelle lahjoja. Mies pettää sinua ja osti sille panolleen viisi lahjaa varmasti.

Vierailija
16/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta! 

Vierailija
17/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten aiot niellä pettymyksen tyynesti ja ottaa ensi vuonnakin takkiin? Osta ensi vuonna itsellesi monta kallista lahjaa ja miehelle ei yhtään. Kato venähtääkö sen naama.

Olen se, joka heti aluksi ehdotti asiasta keskustelemista miehen itsensä kanssa. Ja ehdotan uudelleen. On huomattavasti nopeampaa ja tehokkaampaa kuin vuoden odotus ja miehen naaman venäyttäminen.

Vierailija
18/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä itsekin ihmettelen. Jokainen normaali ihminen ymmärtää joulun lahjojen vastavuoroisuuden.

Ei se noin mene, että lahja annetaan ja toivotaan lahjaa itselle. Lahjat perustuu vapaaehtoisuuteen. 

Vierailija
19/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kärsivällinen+20v

Siinä teille perspektiiviä muuttuuko mies.

Sen sanon että mies ei arvosta koska ei vaivaudu mitään lahjaa laittamaan.

Terveisin: entinen muija (nuija, sanois Jope)

Vierailija
20/186 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te olette olleet kimpassa?

Onko suht uus kaveri?

Heivaa se oikeesti veks. Ei se sulle tule ikinä mitään tarjoamaan tai antamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi