Miksi en pääse yli exästä kunnolla, joka on jo aloittanut täysin uuden elämän?
Mitään järkeä ei ole häntä mitenkään mielessä pitää ja suhde oli kamala. Kohteli huonosti ja itsetunto meni.
Kun erosimme, hänellä oli jo heti uusi. Kävi treffeillä, nyt jo kihloissa ja lapsikin syntymässä. Kaikki tämä alle vuodessa.
Itse mietin suhdetta edelleen aika usein ja tavallaan toivun rauhassa erosta. Välillä kuitenkin mietin miten hän on niin onnensa huipulla kaiken jälkeen. Pitäisi iloita ja tavallaan onhan se hienoa kun on uusi elämä toisella.
Kommentit (32)
Alle vuodessa voi olla jo eronnut nykyisestään, jos häntä kohtelee samoin kuin sinua.
kauan olit yhdessä tuon miehen kanssa? Miten eronne tapahtui?
Vähän vaikuttaa siltä, että miehellä oli jo tuo nykyinen nainen valmiina, ennenkuin erosi sinusta.
Laastarisuhde. Anna itsellesi aikaa.
Koska läheisriippuvaisia ämmiä on maailma täynnä. Tuollaisia naisia on niin paljon muun muassa ns sinkkuäiteinä joiden kanssa ei yksikään tervepäinen mies voisi ikinä koskaan milloinkaan aloittaa edes pelkkää seksisuhdetta saati parisuhdetta. Yök hyi kakka kamala.
Tämä on yksi hyvä syy välttää yyhhoo naisia viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikuttaa siltä, että miehellä oli jo tuo nykyinen nainen valmiina, ennenkuin erosi sinusta.
3-4 vuotta. Kaikenlaista oli. Kävi käsiksi, henkistä kurinpitoa ja haukkumista. Osasi olla todella kylmä ja ilkeä. En sitä sen enempää halua avata.
Sitten vain viimein pääsimme eroon toisistamme ja mies aloitti uuden suhteen kuukauden päästä erosta. Sitä ennen yritti kyllä minua vielä saada luokseen mutta en enää kestänyt enkä palannut. Onneksi tietenkin niin.
Vielä uudenkin jälkeen on minuun ollut yhteydessä eikä kovin ystävällisestä sävyssä. Estolistalle meni mutta silti nuo menneisyyden asiat on haamuina mielessä. Välillä mietin oliko kaikki omaa syytäni vaikka tiedän ettei ollut, ei ainakaan niin, että olisin kaiken sen kohtelun "ansainnut".
No mutta, pääasia että ero tuli ja hänellä uusi mutta joskus tulee kaikenlaisia ajatuksia tämän kaiken vuoksi. -ap
Ehkä se uusi ja lapsi saa nyt huonoa kohtelua? Ehkä pääset irti joskus ajatuskuvioista. Ja tulee uutta. Ehkä kaikki kävi nopeasti, ei aina pysy mukana.
Ap, minulla on sama tilanne kuin sinulla ja koska teit avauksen tänne, heräsi heti mieleen oletko yksinäinen? Itse olen ja juttelisin kanssasi mielellään.
Jos ajatus kuulostaa hyvältä myös sinusta, niin voisitko laittaa s-postisi (jos sinulla on anonyymi sellainen) niin voisimme vaihtaa ajatuksia? Kuulostaa ehkä vähän erikoiselta mutta olen itse todella p.askana ja epätoivoinen tämän asian kanssa eikä ole läheisiä joiden kanssa pystyisin asiasta puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska läheisriippuvaisia ämmiä on maailma täynnä. Tuollaisia naisia on niin paljon muun muassa ns sinkkuäiteinä joiden kanssa ei yksikään tervepäinen mies voisi ikinä koskaan milloinkaan aloittaa edes pelkkää seksisuhdetta saati parisuhdetta. Yök hyi kakka kamala.
Tämä on yksi hyvä syy välttää yyhhoo naisia viimeiseen asti.
Jos nainen osoittautuu yksinhuoltaksi niin ota lompakostasi kiinni ja juokse!
Exäsi siis sitoutti uuden uhrinsa lapsella. Hän ei ole muuttunut miksikään vaikka muuta esittää.
aika ei paranna kokonaan haavoja, toki auttaa paljon kun aikaa kuluu
lopulta SINUN pitää tietosesti lähteä hakemaan uutta polkua elämääsi,
se harvemmin tulee eteesi tuosta noin vaan
Aika auttaa ja pitää jatkaa eteenpäin. Mä en jäänyt murehtimaan eroa.
No sinun pitää nyt olla vaan onnellinen, että pääsi kusipäästä eroon. Toisekseen miksi iloitsisit, että joku toinen on nyt joutunut sun tilalle ja varmasti samat ongelmat ovat hänellä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä??? Laastari suhde jossa mies tekee lapsen uuden naisensa kanssa ja samalla kaipaa ex muijaansa josta ei pitänyt ja josta halusi vain eroon?
Mikä teitä vaivaa?? Ihan niinkuin tämä hylätty olisi jokin hieno ja hyvä rakastettava unelmien prinsessa.
Näin miehenä voin sanoa ihan suoraan,että nainen hylätään aina ihan syystä, eikä mies huonompaan vaihda ikinä. Mistäpä päättelette ettei tämä ," huono kohtelu" johtunut naisesta itsestään?
Ehkä tämä nainen ei vaan ole ,eikä ole ollut paremman arvoinen tai ylipäätään mitenkään rakastettava ihminen?
Mitäpä jos miehen läheiset ja ystävät tämän naisen käyttäytymisen ym kaiken takia ovat neuvoneet Miestä ja sanoneet , että JÄTÄ Se SIKA!
Ei Mies hyvää naista hylkää, se on fakta! Todennäköisesti heidän arvonsa eivät vsin ole kohdanneet ja Mies tehnyt oman ratkaisunsa päästäkseen paskasta eroon ja thats it!
Näin minä tämän miehenä näen ja tulkitsen.
Sama täällä. En osaa päästää irti eikä mieskään "päästä". Aivan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-4 vuotta. Kaikenlaista oli. Kävi käsiksi, henkistä kurinpitoa ja haukkumista. Osasi olla todella kylmä ja ilkeä. En sitä sen enempää halua avata.
Sitten vain viimein pääsimme eroon toisistamme ja mies aloitti uuden suhteen kuukauden päästä erosta. Sitä ennen yritti kyllä minua vielä saada luokseen mutta en enää kestänyt enkä palannut. Onneksi tietenkin niin.
Vielä uudenkin jälkeen on minuun ollut yhteydessä eikä kovin ystävällisestä sävyssä. Estolistalle meni mutta silti nuo menneisyyden asiat on haamuina mielessä. Välillä mietin oliko kaikki omaa syytäni vaikka tiedän ettei ollut, ei ainakaan niin, että olisin kaiken sen kohtelun "ansainnut".
No mutta, pääasia e
Olethan ap saanut itkettyä? Mietin vaan jos pyörittelet vaan etkä käy läpi niitä tunteita joita erossa tarvitaan pettymystä vihaa raivoa surua et pääse eteenpäin. Koeta saada vaikka musiikilla noita tunteita avattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä??? Laastari suhde jossa mies tekee lapsen uuden naisensa kanssa ja samalla kaipaa ex muijaansa josta ei pitänyt ja josta halusi vain eroon?
Mikä teitä vaivaa?? Ihan niinkuin tämä hylätty olisi jokin hieno ja hyvä rakastettava unelmien prinsessa.
Näin miehenä voin sanoa ihan suoraan,että nainen hylätään aina ihan syystä, eikä mies huonompaan vaihda ikinä. Mistäpä päättelette ettei tämä ," huono kohtelu" johtunut naisesta itsestään?
Ehkä tämä nainen ei vaan ole ,eikä ole ollut paremman arvoinen tai ylipäätään mitenkään rakastettava ihminen?
Mitäpä jos miehen läheiset ja ystävät tämän naisen käyttäytymisen ym kaiken takia ovat neuvoneet Miestä ja sanoneet , että JÄTÄ Se SIKA!
Ei Mies hyvää naista hylkää, se on fakta! Todennäköisesti heidän arvonsa eivät vsin
KUKAAN ei ansaitse huonoa kohtelua, henkistä väkivaltaa!
Ihan sama juttu. Erosta jo yli 4 vuotta, ex naimisissa ja lapsikin on. Itse en pääse eteenpäin ja tämä joulunaika on pahinta.