Hesarin pääkirjoituksessa haukutaan taas miehiä
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011631821.html
Miehet ovat huonoja.
Kommentit (22)
Miten sukupuoli liittyy tuohon? En ymmärrä hesaria.
Vierailija kirjoitti:
Siten, että naiset eivät toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun toimitus koostuu Viherlesbohuorista.
Sitähän se miehen elämä on: minä, minä, minä.
Nyt kaikki palstan miesmammat kovaa vauhtia tänne uhriutumaan!
Vierailija kirjoitti:
Miten Kristuksen syntymäjuhlan anustappi liittyy Hesariin? Se on siellä testattu, ja hyväksi havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että naiset eivät toimi noin.
Höpö höpö. Ihan samalla tavalla kyllä naiset jättää ilmoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki palstan miesmammat kovaa vauhtia tänne uhriutumaan!
Vain naisten uhriutuminen on sallittu.
Koska äiti on seksiklubilla. Muna suussa ja toinen kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se miehen elämä on: minä, minä, minä.
Onko Sanna Marin mies?
Pääkirjoituksessa siis toivotaan, että yksin syrjäisellä mökillä olevat miehet vastaisivat puhelimeen, etteivät heidän läheisensä huolestuisi heistä. On se nyt ihan hiton kauheeta miesvihaa, että joku on huolissaan miehensä hengissä pysymisestä. Ihan peräti toivovat miestensä elävän, kusipäät.
Kiinnittänyt samaan huomiota että intersektionaalinen feminismi ottanut viime aikoina kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Pääkirjoituksessa siis toivotaan, että yksin syrjäisellä mökillä olevat miehet vastaisivat puhelimeen, etteivät heidän läheisensä huolestuisi heistä. On se nyt ihan hiton kauheeta miesvihaa, että joku on huolissaan miehensä hengissä pysymisestä. Ihan peräti toivovat miestensä elävän, kusipäät.
Oikeasti mitä v*ttua tän ketjun kommentit taas on? Miten tällaisesta voi vetää herneen nenään?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittänyt samaan huomiota että intersektionaalinen feminismi ottanut viime aikoina kierroksia.
Mitä feminististä tossa kirjoituksessa oli?
Miehet uhriutuu, kun läheiset pitävät heistä huolta? Jatkossa toivotte, että jos liukastutte jäisellä mökkipolulla ja lyötte päänne, kukaan ei tule viikon sisällä tarkistamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mitä v*ttua tän ketjun kommentit taas on? Miten tällaisesta voi vetää herneen nenään?
Mies voi. Tuo looginen, tunteensa hallitseva sukupuoli, tuo luontainen johtaja, vahva ja taipumaton peniksellinen.
Vttu, ap ei edes ymmärrä sen vertaa tekstiä, kyse on kolumnista, ei pääkirjoituksesta.
Ne on pihalla kuin lumihenkilöt.