Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.
Kommentit (5057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta, että ehdokkaista Rehn muistuttaa värittömyydessään eniten Niinistöä. Erona kuitenkin on se, että Rehnillä on jossain määrin ulkopoliittista kokemusta (komissaarina), Niinistöllä ei ollut ulkopoliittista kokemusta silloin kun hänet valittiin.
Niinistöllä on huumorintajua ja itsevarmuutta. Ollilla ei kumpaakaan.
On Ollilla huumoria, joka nauratti Juttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta, että ehdokkaista Rehn muistuttaa värittömyydessään eniten Niinistöä. Erona kuitenkin on se, että Rehnillä on jossain määrin ulkopoliittista kokemusta (komissaarina), Niinistöllä ei ollut ulkopoliittista kokemusta silloin kun hänet valittiin.
Et ole tainnut seurata presidenttitenttejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Ollihan sanoi Tommolan haastattelussa jotenkin niin että; huumoria on tässä iässä oltava, kun katsoo aamuisin itseään peilistä :)
Vierailija kirjoitti:
Surkea loppu oli Ollin uhoa täynnä olleella kampanjalla. Jussi karkasi kolmanneksi.
Mitä ihmeen uhoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea loppu oli Ollin uhoa täynnä olleella kampanjalla. Jussi karkasi kolmanneksi.
Mitä ihmeen uhoa?
Esimerkiksi näitä kepulaisten viestejä, joissa uhotaan Olli-raukan muka taistelevan paikasta toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut seurata presidenttitenttejä?
Olen seurannut. Hjalliksen mussutuksesta ja Ollin sopertelusta ei tosin saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Ollihan sanoi Tommolan haastattelussa jotenkin niin että; huumoria on tässä iässä oltava, kun katsoo aamuisin itseään peilistä :)
Jep, minä tykkään Ollin itseironiasta ja hänen huumortistaan ylipäätään. Rehni-paitakin oli loistava! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen uhoa?
Esimerkiksi näitä kepulaisten viestejä, joissa uhotaan Olli-raukan muka taistelevan paikasta toisella kierroksella.
En ole nähnyt tämänkaltaisia viestejä. Ollin kannattajat eivät uhoa, jätetään se äärioikeistolaisille.
Vierailija kirjoitti:
Kansa on huolestuttavan jakaantunut, joten olisi arvokasta, jos presidentti voisi koota kansaa. Rehn on vähiten vastustettu ehdokas eikä herätä tunteita. Tämä olisi etu presidenttinä.
Kun presidentti on demokraattisesti valittu, kuka tahansa ehdokkaista se onkin, kansan tehtävä on kokoontua hänen taakseen ja yhdistyä. Se on meidän vastuumme. Se on myös meidän paras turvamme, YHTEISHENKI. Me olemme itse vastuussa siitä, presidentti ei voi meitä liimata yhteen.
Vastuu täytyy kansallakin olla, valitsimmepa ME kenet tahansa. Me olemme kansa, joka yhdistyy presidentin taakse, ja herättää itsessään sen isänmaallisuuden tunteen, ja on yhtenäinen. Me olemme Suomen vakaus ja turva, yhdessä. Presidentti saa herättää tunteita, me olemme silti vastuussa siitä, mikä on meidän velvollisuutemme. Uskon, että me pystymme siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa on huolestuttavan jakaantunut, joten olisi arvokasta, jos presidentti voisi koota kansaa. Rehn on vähiten vastustettu ehdokas eikä herätä tunteita. Tämä olisi etu presidenttinä.
Kun presidentti on demokraattisesti valittu, kuka tahansa ehdokkaista se onkin, kansan tehtävä on kokoontua hänen taakseen ja yhdistyä. Se on meidän vastuumme. Se on myös meidän paras turvamme, YHTEISHENKI. Me olemme itse vastuussa siitä, presidentti ei voi meitä liimata yhteen.
Vastuu täytyy kansallakin olla, valitsimmepa ME kenet tahansa. Me olemme kansa, joka yhdistyy presidentin taakse, ja herättää itsessään sen isänmaallisuuden tunteen, ja on yhtenäinen. Me olemme Suomen vakaus ja turva, yhdessä. Presidentti saa herättää tunteita, me olemme silti vastuussa siitä, mikä on meidän velvollisuutemme. Uskon, että me pystymme siihen.
Höpö höpö, ei kansaa rikki repivä presidentti ole sellainen, jonka taakse kansa yhdistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa repii itsensä rikki, jos ei pysty sitoutumaan demokraattisilla vaaleilla valitun presidentin taakse.
Presidentti on enemmistön valinta. Se enemmistö ei näissä vaaleissa ole 100% missään tapauksessa.
Me olemme yhdistymisestä vastuussa, itse. Jos haluamme selviytyä. Ettekö vieläkään käsitä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä pelataan vieraan vallan pussiin, jos ei vaalien jälkeen tunnnusteta tulosta. Eikö se jo Virolaisen Jussi opettanut, että pulinat pois, kun kansa on puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ollilla hymyilyn estävä kasvohalvaus?
Olli lienee liian pelokas nauramaan.
Koko Eurooppa valmistuu konfliktiin, ja suomalaisetko eivät käsittäisi mitä demokraattiset vaalit tarkoittavat?
Kun minä annan ääneni, annan sen mielestäni parhaalle ehdokkaalle, kuten toivottavasti jokainen. Se joka saa eniten ääniä, on yhteinen valinta.
Jos vaalitulos ei miellytä minua, hyväksyn sen silti. Kyse on kansallisesta turvasta, yhtenäisyydestä johon sitoudun. Kyse on myös minun kunniastani, velvollisuudesta isänmaatani ja sen ihmisiä kohtaan. Olen velvollinen puolustamaan tätä maata, jos tarve on. Sotaa en toivo, mutta tiedän mikä velvollisuuteni on.
Hyvin meni Ollin tentti taas :) Huomioi hyvin kaikenlaiset kansalaiset.
Ei kaduta että annoin ääneni.
Vierailija kirjoitti:
Koko Eurooppa valmistuu konfliktiin, ja suomalaisetko eivät käsittäisi mitä demokraattiset vaalit tarkoittavat?
Kun minä annan ääneni, annan sen mielestäni parhaalle ehdokkaalle, kuten toivottavasti jokainen. Se joka saa eniten ääniä, on yhteinen valinta.
Jos vaalitulos ei miellytä minua, hyväksyn sen silti. Kyse on kansallisesta turvasta, yhtenäisyydestä johon sitoudun. Kyse on myös minun kunniastani, velvollisuudesta isänmaatani ja sen ihmisiä kohtaan. Olen velvollinen puolustamaan tätä maata, jos tarve on. Sotaa en toivo, mutta tiedän mikä velvollisuuteni on.
Mihin *tun konfliktiin eurooppa nyt oikein valmistuu? Lopeta tuollainen uhkakuvien maalailu. Eurooppa valmistautuu rauhan saamiseksi Ukrainaan. Ja Suomessa valitaan presidentti sen mukaan miten äänestäjät äänestävät. Jos sinä annat äänesi Stubille niin anna. Ei hän tule koskaan olemaan minun presidenttini. Ei koskaan.
Ihan käsi sydämellä, parhaiten pärjäsi Olli tämän illan tentissä. Huomaa kyllä että hänellä on ehdokkaista kattavimmin asiakokonaisuudet hallussa ja ulosanti rauhallista ja harkitsevaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsi sydämellä, parhaiten pärjäsi Olli tämän illan tentissä. Huomaa kyllä että hänellä on ehdokkaista kattavimmin asiakokonaisuudet hallussa ja ulosanti rauhallista ja harkitsevaa.
Ollilta taas kerran arkaa sopertelua. Mahdollinen ajatus hukkuu tylsään ulosantiin aina.
Reilut puolet äänistä vasta annettu, vielä voi tapahtua kaikenlaista kannatuksessa.