Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
2521/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kättelemässä häntä Pohjanmaalla. Täytyy sanoa, että Olli Rehnin katse ja kädenpuristus kertoi lempeästä, mutta samalla jämäkästä suoraselkäisestä miehestä. Hänessä oli jotain hyväntahtoista. Juuri sellainen ihminen, jota tällainen pohjaisnainen edellyttää johtajalta ja jota uskon kansan nyt tarvitsevan.

Vierailija
2522/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla kovat ajat. Ei voi valita presidenttiä, joka on niin beta kuin Olli-poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS selvitti kokoomuslaisten kannat ennen kuin Stubb lähti ehdolle. Stubb sai 40 %, Häkkänen 16 %. Antin aika ei ole vielä.

Ja Sinä uskot Ilta Sanomiin?.

Ethän sinä mikään kokoomuslainen ole, vaan etelän median salaliitoista jupiseva kepuli.

Vierailija
2524/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että tuolla kädenpuristuksella näin millaiselta Rehn vaikuttaa ihmisenä. 

Sen vastineeksi väitän, että Suomen kansa ei tiedä lainkaan, minkälainen on todellinen Stubb. Stubb on jo liian kauan sitten piilottanut sisimpänsä some-hömpän ja some-suunnittelubrandayksen taakse, että Stubbiin Suomen kansalla ei ole enää mahdollista tutustua. Kansanhan kuuluu tutustua presidenttiinsä. Olli Rehn on käynyt kättelemässä nähdäkseni suurinpiirtein koko Suomen viimeisten muutaman kuukauden aikana. Se, jos mikä kertoo siitä, että Olli Rehn kunnioittaa Suomen kansaa. Täytyy ihan toistaa, että minulla on sellainen tuntuma, että Olli Rehn kunnioittaa suuresti Suomen kansaa, sen pienimpiä ja suurimpia yksiköitä. Siinä on minun presidenttini.

Vierailija
2525/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkanaamaisen Stubbin pojun aikuistumista odoteltaessa Rehn on järkevä valinta presidentiksi tässä kohtaa

Vierailija
2526/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkanaamaisen Stubbin pojun aikuistumista odoteltaessa Rehn on järkevä valinta presidentiksi tässä kohtaa

Näin on. Näen Rehnissä enemmän kansan johtajan ominaisuuksia. Stubb piilotti todellisen itsensä suomalaisilta jo vuosia sitten ministeriaikojensa jälkeen jonnekin saavuttamattomaan, mistä suomalaiset eivät ole voineet häneen enää tutustua. Rehn sen sijaan on lähtenyt "tien päälle", tullut kumartamaan Suomen kansan eteen. Antanut kiertueellaan  mahdollisuuden tutustua häneen, aitona itsenään. Ainoa tapa, millä ansaitaan luottamus: ilman korupuheita, ilman selityksiä - läsnäololla, silmiin katsoen. Omasta puolestani sanon, että jos mahdollista, menkää katsomaan Rehniä. Minä kävin tosiaan pohjanmaalla ja hän palautti minun turvallisuudentunteeni tässä huolestuttavassa ajassa.

Vierailija
2527/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Sileäotsainen Stubbin poju myös.

Vierailija
2528/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Näen Rehnissä enemmän kansan johtajan ominaisuuksia. Stubb piilotti todellisen itsensä suomalaisilta jo vuosia sitten ministeriaikojensa jälkeen jonnekin saavuttamattomaan, mistä suomalaiset eivät ole voineet häneen enää tutustua. Rehn sen sijaan on lähtenyt "tien päälle", tullut kumartamaan Suomen kansan eteen. Antanut kiertueellaan  mahdollisuuden tutustua häneen, aitona itsenään. Ainoa tapa, millä ansaitaan luottamus: ilman korupuheita, ilman selityksiä - läsnäololla, silmiin katsoen. Omasta puolestani sanon, että jos mahdollista, menkää katsomaan Rehniä. Minä kävin tosiaan pohjanmaalla ja hän palautti minun turvallisuudentunteeni tässä huolestuttavassa ajassa.

Hyvin kiteytetty. Rehn on lähtenyt "tien päälle", mennyt kumartamaan Suomen kansan eteen. Siinä on oikealla tavalla nöyrä mies. Valta saadaan kansalta. 

Vierailija
2529/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn on ainoa, joka on riittävän älykäs presidentiksi. Stubb ei tiennyt, paljonko on viisi potenssiin kolme. Alakoulun matikkaa. Hänen sukunimestään tulisi vitsi. Rehniä ei osata brändätä tuomalla kunnolla esiin hänen vahvuutensa, selkeästi armeijan ylipäällikkö ja monin tavoin älykäs. Stubb menisi "kuninkaallisesta", mutta ympärillä pitäisi olla kaarti viisautta. Stubb on myös selkeästi pahasti adhd. Omat kollegatkin sanoivat lehdessä, että ministeriaikana häntä piti pidätellä. Myös puhua pälättää, ei keskittynyt koulussa jne. Ok, sinänsä se ei haittaa, mutta ei presidentiksi edustuspariskuntaa. 

Vierailija
2530/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän silti Halla-ahoa. Olen niin tykännyt tästä persuhallituksesta ja haluan samaa lajia lisää.

Vierailija
2531/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmonen kakkosella ykköseksi.

Harmaa on uusi musta

Rehn, Olli Rehn.

Noin se menee. Kakkospaikka 1.kierroksella riittää voittoon toisella kierroksella.

Vierailija
2532/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän silti Halla-ahoa. Olen niin tykännyt tästä persuhallituksesta ja haluan samaa lajia lisää.

Samoin. En halua pressan olevan sentään ihan seinäkukkanen. Siksi ei Ollia.

Vierailija
2533/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kättelemässä häntä Pohjanmaalla. Täytyy sanoa, että Olli Rehnin katse ja kädenpuristus kertoi lempeästä, mutta samalla jämäkästä suoraselkäisestä miehestä. Hänessä oli jotain hyväntahtoista. Juuri sellainen ihminen, jota tällainen pohjaisnainen edellyttää johtajalta ja jota uskon kansan nyt tarvitsevan.

Tuntuu sopivan hyvin rooliin.

Vierailija
2534/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehnin mahdollinen loppukiri tulee vähän liian myöhään.  Nykyaikana pitäisi ottaa mediatila haltuun, ottaa näkyvyyttä,  rahalla sitä tietenkin saa. 

Jotenkin tuntuu, että mediassakin on jo päätetty seuraavan presidentin olevan joko Stubb tai Haavisto, muista vaihtoehdoista vaietaan.

Itse aion äänestää Rehniä, näinä vaikeina maailman aikoina herättää eniten luottamusta.  Stubb liiaksi suuntautunut Eurooppaan ja kansainvälisyyteen, nyt tarvittaisiin presidenttiä, joka laittaa Suomen edun ensisijaiseksi.  Stubb myös pelottavan ailahteleva lausunnoissaan.

Myös henkilö, joka ei osaa vastata kysymykseen paljonko on viisi potenssiin kolme, ei herätä luottamusta.    Oli kyllä tosi noloa ja paljastavaa nämä koululaisten yleistietoa mittaavat kysymykset. 

Vierailija
2535/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. En halua pressan olevan sentään ihan seinäkukkanen. Siksi ei Ollia.

Mieluummin tapettia rumentava kuin sinne sulautuva tyyppi?

Vierailija
2536/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä ajatelaan, että Suomen presidentti on n a t s i. Mieluummin tietysti hänet kuin hössö Stubb.

Vierailija
2537/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä miten huono yleissivistys ja älykkyys Stubilla, juttu Ilta-Sanomissa tänään. 

Ei osaa  laskea lainkaan yksinkertaista kymmenvuotisen kurssiin kuuluvaa laskutehtävää, ei tunne Minna Canthia, ei tiedä missä maassa Nairobi....

Miten ihmeessä noin tyhmä mies on voinut päästä ministerilksi asti? 

?
2538/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kiteytett

No, niinhän on Hjalliskin tehnyt. Ei mikään ihme temppu.

Vierailija
2539/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi äänestää introvertti Jussia, kun tunnen myötähäpeää kun puhuu ja katsoo muualle kuin vaikka haastattelijaan. Olis hirveän näköistä presidenttinä.  On viel sivari jota en halua nähdä ylipääällikkönä tai kunniakomppaniaa tarkastamassa. Miettikää edes.

Vierailija
2540/5057 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei noin sulkeutunutta ihmistä kuin Halla-aho voi valita presidentiksi. Aivan kamalaa katsella hänen esiintymistänsä. Tuollainen jossain valtiovierailulla klunksauttelemassa ja katselemassa pitkin seiniä.

Ketju on lukittu.