Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
2141/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla näkee, että kepulaiset ovat täysin kyvyttömiä analysoimaan sitä, miksi Rehnin kannatus on vajonnut niin alas. Siksi heillä ei ole myöskään lääkkeitä siihen. Vaalit jo ovella, joten eipä tässä enää paljon ehtisikään.

Minä en ole kepulainen, itse asiassa olen kuulunut aivan eri puolueeseen vuosia. Siltikin äänestän Rehniä ja kommentoin täälläkin hänen puolestaan. Sori siitä.

Oho... vaan niinhän se Pelkosen Jaanakin (kok.) on Haaviston kampanjassa näkyvästi mukana, ei suinkaan Stubbin... 

Elisabet Rehnkään ei kannata Stubbia.

Ei kannata Olliakaan vaikka on jopa sama suku(nimi)

Vierailija
2142/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla näkee, että kepulaiset ovat täysin kyvyttömiä analysoimaan sitä, miksi Rehnin kannatus on vajonnut niin alas. Siksi heillä ei ole myöskään lääkkeitä siihen. Vaalit jo ovella, joten eipä tässä enää paljon ehtisikään.

Palstalla näkee Rehnin kannattajia eri puolueista, ja Rehnin vastustajista taas näkee, että argumenttien perusteella lääkkeet ovat jääneet ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Rehnin kannatus realisoituu vaaleissa. Se tietää stubbeille ja haavistoille kylmää kyytiä.

Tämä realisoituu jo seuraavassa gallupissa, jos vaan Yle saisi sen julkaistua. Toivottavasti ilmestyy ennen ennakkoäänestämisen alkua, ehkä jo huomenna.

Justhan te maajussit sanoitte, että gallupeilla ei ole mitään virkaa?

Miksi sinä maajusseille irvailet? Vai haluatko syödä jatkossa ulkomaisia tuotteita kuten kiinalaista tai belgialaista?  Maajussit hoitavat meille puhdasta, kotimaista ruokaa. Itse mieluiten valitsen ostoskoriini kotimaista. Terkuin monen polven helsinkiläinen. 

Vierailija
2144/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut suurehkossa kaupungissa, jossa kokoomus suurimpana puolueena. Ei kannattanut tilata sen kummemmin Suomenmaata tai Kansan uutisiakaan. Olisi saattanut vaikka rakennuslupa mennä jos kokkareet olisivat saaneet tietää.

Tämmöisiä satuja tällä kertaa. Suurissa kaupungeissa on aika hyvin puntit tasan. Ei ole määräenemmistöjä tyyliin  11 kepulia 12 paikasta. 

Vierailija
2145/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla näkee Rehnin kannattajia eri puolueista, ja Rehnin vastustajista taas näkee, että argumenttien perusteella lääkkeet ovat jääneet ottamatta.

Rehnin kannattajia eri puolueista = Rehnin kampanjatoimiston kaikki 10 palkattua työntekijää.

Vierailija
2146/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Rehnin kannatus realisoituu vaaleissa. Se tietää stubbeille ja haavistoille kylmää kyytiä.

Tämä realisoituu jo seuraavassa gallupissa, jos vaan Yle saisi sen julkaistua. Toivottavasti ilmestyy ennen ennakkoäänestämisen alkua, ehkä jo huomenna.

Miksi sinä maajusseille irvailet? Vai haluatko syödä jatkossa ulkomaisia tuotteita kuten kiinalaista tai belgialaista?  Maajussit hoitavat meille puhdasta, kotimaista ruokaa. Itse mieluiten valitsen ostoskoriini kotimaista. Terkuin monen polven helsinkiläinen. 

Teen vain sterotypioita kun ne teitä maalaisliittolaisia tuntuvat kovasti ärsyttävän.

Vierailija
2147/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi lääkkeet ottamatta kuin ilman lääkkeitä Olli-hurmoksessa. 

Vierailija
2148/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole mitään muita kuin aitoja kepuja ja persuiksi, kokkareiksi yms. tekeytyviä kepuja Rehniä puolustamassa.

Vierailija
2149/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! :D

Vierailija
2150/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen vain sterotypioita kun ne teitä maal

Tiedoksi sinulle etten ole maalaisliittolainen. Ja vähän arvostusta maanviljelijöitämme kohtaan, joita EU on jo hyvän aikaa potkinut päähän. Minulle on tärkeää mistä ruokani tulee ja miten se tuotetaan. Ihan työni kautta olen joskus joutunut näitä tutkimaan. 

Vierailija
2151/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehnin kannattajia eri puolueista = Rehnin kampanjatoimiston kaikki 10 palkattua työntekijää.

Voi voi, kunpa tietäisitkin... En todellakaan ole Rehnin kampanjatoimiston väkeä. Ääneni annan silti hänelle. 

Vierailija
2152/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kepulainen, itse asiassa olen kuulunut aivan eri puolueeseen vuosia. Siltikin äänestän Rehniä ja kommentoin täälläkin hänen puolestaan. Sori siitä.

Oho... vaan niinhän se Pelkosen Jaanakin (kok.) on Haaviston kampanjassa näkyvästi mukana, ei suinkaan Stubbin... 

Elisabet Rehnkään ei kannata Stubbia.

Ei kannata Olliakaan vaikka on jopa sama suku(nimi)

Isompi uutinen on se, ettei kannata Stubbia.

Vierailija
2153/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupunkilainen ja ollut puolueeton ikäni. Näistä ehdokkaista parhaiten pystyy Rehn olemaan suurimman kansanosan presidentti. Haavisto ja Halla- aho kaikkein vähiten. Miettikää edes hieman mitä seuraa jos....

Vierailija
2154/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, Kepun puoluetoimisto. Tiedämme, että Olli on liikkeessä surkean pienellä budjetilla, mutta tämä ilmainen Vauva-mainonta on säälittävää.

Vierailija
2155/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Stubb laittaa rahaa menemään, kun pyrkii pressaksi. Hänen vaalibudjettinsa on 1.500 000 euroa. Nyt siitä on kerätty 1.000.000 euroa.  Rehin budjetti on 700.000 ja koko summa on jo kerätty. Kyllähän menee Stubbin rahat hukkaan, jos ei tuolla summalla sitten valita pressaksi. Haavistonkin budjetti on 1.000.000 euroa. 

Vierailija
2156/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Stubb laittaa rahaa menemään, kun pyrkii pressaksi. Hänen vaalibudjettinsa on 1.500 000 euroa. Nyt siitä on kerätty 1.000.000 euroa.  Rehin budjetti on 700.000 ja koko summa on jo kerätty. Kyllähän menee Stubbin rahat hukkaan, jos ei tuolla summalla sitten valita pressaksi. Haavistonkin budjetti on 1.000.000 euroa. 

Pikkurahoja.

Vierailija
2157/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, Kepun puoluetoimisto. Tiedämme, että Olli on liikkeessä surkean pienellä budjetilla, mutta tämä ilmainen Vauva-mainonta on säälittävää.

No sääli sitten, jos kerran haluat. Kokkarien puoluetoimisto: teillä näyttää olevan tuohta laittaa menemään, vaikka ehdokas on tosi surkea. 

Vierailija
2158/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK! Äänestän Rehniä jotta ei tarvii katsella 6 vuotta ketään noista  friikkikolmikon janttereista, Stubb Halla-Aho Haavisto.

Vierailija
2159/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo turhaa on maajusseille irvailla. Tärkeää työtä tekevät. Kotimainen ruoka on parasta.

Vierailija
2160/5057 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet säälittävä kun jauhat tuota samaa, alkaako puntti kilpailijan leirissä tutista? 

Ketju on lukittu.