Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset välit sinulla on siskoosi tai veljeesi?

Vierailija
06.01.2007 |

Minkä ikäisiä olette? Riitelettekö usein? Kuinka usein soittelette toisillenne?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut lapsi olen ja olen lähes koko aikuisikäni haaveillut, että oispa sisaruksia (etenkin sisko, mutta velikin kelpaisi). Kaverit tuntuu näin aikuisiällä viettävän pitkälti aikaa sukulaisten, ja juuri sisarusten kanssa. Mutta nyt kun luin tän ketjun, niin en ehkä sittenkään ole jäänyt paljosta paitsi... Ja tuntuu niin oudolta ajatus, että joku asuu samassa perheessä saman katon alla noin 18-20 vuotta ja sitten aikuisina ei ehkä kuin pari kertaa vuodessa soitella/nähdä! ;O

Onneksi lapsillani on noin vuoden ikäero ja ainakin tähän mennessä ovat olleet aina kuin paita ja peppu. Toivon todella, että eivät kasva erilleen vaan ovat toistensa suurin tuki aikuisenakin.

Vierailija
22/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa ikäeroa on alle 2v ja veljen kanssa 3v ja nuorin veli on mua 10 vuotta nuorempi. Kaikki ovat mulle todella tärkeitä ja elämä olisi todella köyhää ilman heitä. Meitä yhdistää samanlainen huumorintaju ja samanlaiset elämänarvot. Ovat ihan parhaita ystäviäni, vaikka ei varmaankaan olla ihan samanlaisia ihmisiä. Minusta nuo sisarussuhteet muodostuvat hyviksi, jos vanhemmat osaavat kohdella kaikkia tasapuolisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39, veli 38. Emme riitele. Välimatkaa satoja kilometrejä, soittelemme ja meilailemme silloin tällöin, ehkä kerran kuukaudessa. Tapaamme pari kertaa vuodessa.

Vierailija
24/47 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa ollaan jatkuvasti yhteyksissä. Veljen kanssa harvemmin, on niin erilainen ja reilusti nuorempi - lähinnä juhlissa ja muuten kun enemmän sukua koolla.

Vierailija
25/47 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta vanhemman kanssa ok välit, soitellaan 2 kertaa kuukaudessa, lähinnä minä, tai jos on joku hätä. Nähdään muutaman kerran vuodessa.

vuotta nuoremman kanssa loistavat välit. Soitellaan päivittäin, joskus useaan kertaan. Sanotaan asiat suoraan.

On miehen jälkeen paras kaveri. Nähdään kerran viikossa ja järjestetään sisaruspäiviä " jolloin mikään ei maksa mitään" kerran vuodessa.

Ja terkkuja vaan, jos olet jo ehtinyt koneelle. Täällä pyyhin lapsiesi klähmäjälkiä. Kiva kun kävitte. On ne niin ihania ;)

Vierailija
26/47 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on minua lähes 5 vuotta vanhempi, olemme päivittäin yhteyksissä ja näämmekin lähes joka päivä. Hoidamme toistemme lapsia ja tulemme hätiin tilanteessa kuin tilanteessa. Myös ihan tavisarkea elämme monesti yhdessä.

Veljeni taasen on minua 10 vuotta nuorempi. Välit on hyvät ja läheiset, vaikka näämmekin välimatkasta johtuen vain noin kerran kuussa. Soitellaan harvemmin, joskin tarvittaessa kyllä. Skypessä höpötellään joskus päivittäin, mutta ainakin viikottain.

Rakkaita ja tärkeitä ovat molemmat!

Vierailija
27/47 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta nuorempi sisko, eikä olla missään tekemisissä. Ei edes puhuta toisillemme vaikka nähdään. (hänen valintansa)

ja sitten nää " puolikkaa"

14 vuotta nuorepi pikkusisko, on kummina mun nuorimmalle lapselle (ei virallinen kummi vielä). Nähdään vähintään joka toinen viikko

17 vuotta nuorempi pikkuveli, nähdään muutaman kerran vuodessa synttäreillä tms.

20 vuotta nuorempi pikkuveli, en niin kovin paljon ole tekemisissä, mutta kun oma poika samaa ikää, niin viihtyvät yhdessä.

Vierailija
28/47 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/47 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien saatossa vaihdellut paljon kuinka paljon ollaan tekemisissä. Kun asuttiin vielä samalla paikkakunnalla niin oltiin paljon tekemisissä. Nyt kun asutaan eri paikkakunnilla ja molemmilla omat kiireensä, niin nähdää harvemmin, pari kertaa kuussa noin keskimäärin soitellaan. Pikkuveljellä ei ole lapsia.

Isoveljen ( vm. 76 ) on hyvin vaihtelevat välit. Viha- rakkaussuhde. :D Ollaan samassa työpaikassa, mutta asutaan eri paikkakunnilla. Kun asuttiin lähekkäin, niin nähtiin perheinemme paljon, lähes joka päivä, tai ainakin monta kertaa viikossa. Meillä on melkein samanikäiset lapset. Mutta nyt nähdään harvemmin työ ulkopuolella, kun asumme kauempana toisistamme, mutta ihan kivasti kuitenkin. Isoveljen kanssa on väliin ollut välit katkolla kokonaan monta kuukauttakin, mutta sitten taas ollaankin väleissä. Hyvin vaihtelevaa.

Itse olen vm. 80.

Vierailija
30/47 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään viikottain tai kerran kuussa. Soitellaan ainakin kerran viikossa. Lapsena tapeltiin, nyt loistavat välit. Äitimme alkoholisti ja isämme kuollut syöpään 10v sitten. Joten olemme sisaruksina takertuneet toisiimme, pidämme toistemme puolia!! Lapsemme myös hyviä ystäviä keskenään, 3 poikaa ja 3 tyttöä!!

Vierailija
31/47 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 31 v. Siskoni on sinkku, veljelläni on vaimo ja pieni lapsi. Itselläni myös mies ja 2 pientä lasta. Soitellaan ja nähdään siskoni kanssa 1-3 kertaa viikossa, veljeni kanssa n. kerran kuussa. Riitelyä emme harrasta ;). Läheisiä ollaan!

Vierailija
32/47 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 38v. ja minulla on toiseen sisareen hyvät välit ja toiseen siskoon on ollut jo lapsesta asti melko olemattomat välit. Toinen siskoni on hyväksikäyttäjä, itsekäs omaan napaan tuijotttaja. Et silleen.

Vierailija
33/47 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on 31-vuotias. Välit on hyvät, olemme ystäviä. Kun asuimme samassa kaupungissa vierailimme tosi usein toistemme luona, kävimme kaupungilla ja ulkona, veli oli lapsenvahtinakin. Nyt emme asu samassa maassa ja ikävä on vaikka onneksi skype on keksitty ja soittelemme viikoittain.

Lapsena riitelimme verisesti ja pikkuveli teki kaikkensa ärsyttääkseen, luki päiväkirjaa ja " vakoili" kavereidensa kanssa kun mulla oli kavereita kylässä yms. Suhde muuttui täysin kun muutin pois kotoa ja veljelle tuli murrosikä, silloin alkoi ystävystyminen kun pystyin tukemaan häntä vaikeissakin asioissa.

Vierailija
34/47 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 40v, veli 39v soitellaan joskus, mutta nähdään 1-2x kk, veli 37v soitellaan ehkä 1x kk, sähköp lähetellään, nähdään n 7-10x vuosi, sisko 32v soitellaan päivittäin, nähdään muutama kerran vuodessa, nuorin veli 28v soitellaan joskus ja nähdään n 10-12x vuosi

Vierailija
35/47 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tekemisissä. Ihan omat elämät on molemmilla eli ei sinänsä velvoitteita puolin tai toisin ja eri elämäntilanteet( minä perheellinen, veli lapseton sinkku) mutta eno on lapsilleni tärkeimpiä ihmisiä, nytkin kuopukseni 5v enon luona kyläilemässä: )

Rakas on tuo veli ja elämä olisi köyhää ilman tätä sisarussuhdetta. Itse olen 30v.

Vierailija
36/47 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen siskoni kanssa olemme kavereita. Tapaamme parin kuukauden välein ja tavatessamme pidämme " tyttöjen iltoja" ja käymme pitkiä syvällisiä keskusteluja.

Toisen siskoni kanssa mulla oli aikaisemmin nihkeät välit. Parikymppisiksi asti ei voitu olla kauan samassa tilassa ilman riitaa. Nyt aikuisina meillä on asiallisen ystävälliset välit ja ollaan paremmin opittu ymmärtämään toisiamme. Keskustelunaiheemme pyörivät silti ihan jokapäiväisissä asioissa. Välimme lähentyivät myös sen jälkeen kun minä sain lapsia, jotka ovat tälle lapsettomalle tädille tärkeitä.

Vierailija
37/47 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan pari kertaa viikossa, nähdään pari kertaa kuussa tai useammin, vähän riippuu. Kiikutaan lastani aika useasti enolle hoitoon, lapseni ja veljeni välit ovat ihailtavan lämimpät ja läheiset.

Vierailija
38/47 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmissakymmenissä ollaan. 58

Vierailija
39/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu Suomessa, joten siinä ehkä selitys.... Toiseen olisi varmaan läheiset, jos asuisimme Suomessa, mutta toinen on niin erilainen, etten usko, että tulisimme toimeen pidemmän päälle. En tykkää hänestä ihmisenä.

Vierailija
40/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain soitellaan ja nähdään kohtuu usein. Mä olen vanhin, toinen veli on mua 3 vuotta nuorempi ja toinen 6 vuotta nuorempi. Nuorempi veljeni on mulle se läheisempi veli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä