Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset välit sinulla on siskoosi tai veljeesi?

Vierailija
06.01.2007 |

Minkä ikäisiä olette? Riitelettekö usein? Kuinka usein soittelette toisillenne?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa soitellaan, tai sit jos jotain kriisiä ym..

ehkä kerran kuussa tai kahdessa

Vierailija
2/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan siskolle! ; ))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan ehkä kerran viikossa, minä asun eri paikkakunnalla.

Hyvät välit on nykyään, mutta kaipa sitä aina säilyy isosiskona, huolehtii pienemmistä jne.

Vierailija
4/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v nuorempaan veljeen on ihan jees välit. Harvemmin pidetään yhteyttä, hän on hiljaisempaa sorttia, mutta hyvissä väleissä ollaan.

6v nuorempaan tulee enemmän pidettyä yhteyttä. Soitellaan n viikoittain ja nyt kun asuu lähempänä, nähdäänkin sitten pari kertaa kuussa.

Sisko jää vähemmälle, hän asuu kauempana ja hänellä on ollut masennusongelmia. Ei halua pitää yhteyttä, eikä huoli minkäänlaista apua/tukea siskoltaan.

Vierailija
5/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kerran kuussa ja veljen kanssa ollaan tosi paljon yhtyksissä - viikottain ja se käy meillä aika usein :)

Vierailija
6/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lämpimät ja hyvät välit meillä. Mieheni on oikein kateellinen minulle kun on niin ihania sisaruksia.

Vierailija
7/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitellaan jopa 5 kertaa päivässä. Joskus on muutaman päivän taukoja, että ei soitella, mutta yleensä kyllä... Asutaan 160km päässä toisistamme...

Vierailija
8/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hyvissä väleissä. Nähdään viikoittain. Nytkin ovat tulossa illaksi kyläilemään. Asutaan siis samassa kaupungissa.

Ollaan myös töissä saman katon alla, mutta eri puljuissa eli töissäkin saatetaan törmätä.

Molemmilla on yksi lapsi ja serkuksilla on 1,5v ikäeroa ja hyvin tulevat jutuun keskenään.

Vierailija
9/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 veljeä joiden kanssa ei soitella ikinä ja nähdään maks. kolme kertaa vuodessa, eikä kyllä silloinkaan ole mitään puhuttavaa

Vierailija
10/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään viikottain, välillä jopa päivittäin. Iät 27 ja 28

Vierailija
11/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itseäni kolme vuotta vanhempi ja kolme vuotta nuorempi sisko. Yhteyttä pidetään tiiviisti. Valitettavan harvoin nähdään->välimatkat, mutta parhaita ystäviävi taitavat siskoni olla:D

Vierailija
12/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyyden ottaminen oli tietoinen ratkaisu aikuisuuden kynnyksellä. Isosiskoni on aina pyrkinyt hallitsemaan minua, joten oli pakko työntää hänet kauemmas. Meillä on muutaman vuoden ikäero.

Vierailija
13/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä elän ilman sisaruksia.

Joskus mietin et miten ihmeessä tähän olen päätynyt, kun vielä joskus oli ne kolme sisarusta ja heidän kanssa hyvät välit :(

Vierailija
14/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan ja nähdään usein, yökyläillään puolin ja toisin. Muksut tosi hyviä kavereita keskenään. Teineinä joskus nahisteltiin, muuten on ollut tosi hyvät välit.

Vierailija
15/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

4v nuorempaan veljeen on ihan jees välit. Harvemmin pidetään yhteyttä, hän on hiljaisempaa sorttia, mutta hyvissä väleissä ollaan.

6v nuorempaan tulee enemmän pidettyä yhteyttä. Soitellaan n viikoittain ja nyt kun asuu lähempänä, nähdäänkin sitten pari kertaa kuussa.

Sisko jää vähemmälle, hän asuu kauempana ja hänellä on ollut masennusongelmia. Ei halua pitää yhteyttä, eikä huoli minkäänlaista apua/tukea siskoltaan.

Ei kannata ottaa itseensä jos masentunu ihminen ei halua olla yhteydessä. Se tuskin auttaa ettet pidä yhteyttä. Pommita vaikka perinteisillä kirjeillä tai pistä tekstareita, joku päivä se voi olla liian myöhään...

Vierailija
16/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 38 v, veli 40 v.

Ei soitella, nähdään kerran kolmessa vuodessa (veli asuu ulkomailla). Vaikka asuisi Suomessakin, niin ei oltaisi tekemisissä.

Minulla itselläni on kaksi poikaa ja pidän sitä taivaan lahjana, että ovat samaa sukupuolta...

Vierailija
17/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan yli 200 km:n päässä toisistamme eli ei kovin usein nähdä, mutta

soittelemme usein. On tärkein ja luotettavin ystäväni, vanhempamme

ovat jo kuolleet. Emme ole koskaan lapsuusajan jälkeen esim riidelleet.

Sitten minulla on 10-15 vuotta itseäni vanhemmat kaksi siskopuolta ja

yksi velipuoli. Näistä yhden siskon kanssa ihan hyvät välit, toisen kanssa

ei ollenkaan tekemisissä. Velipuolen kanssa ei soitella , nähdään ihan vaan joskus harvoin jossain sukujuhlissa tms ja joulukortit lähetetään.

Hekin kaikki asuvat kaukana

Vierailija
18/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta vanhemman kanssa mulla on tosi läheiset välit. Soitellaan ja kyläillään. Käydään joskus yhdessä juhlimassa.

4 vuotta vanhemman kanssa ei olla kovin läheisissä tekemisissä. Soitellaan kun on asiaa, nähdään jouluna ja synttäreillä. Me ei olla oikeen koskaan tultu toimeen keskenämme. Nyt ei sentään enää tapella niinkuin silloin kun asuimme vielä lapsuudenkodissa.

Vierailija
19/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljen (16 vuotta vanhempi) ei olla juurikaan tekemisissä. Joskus (n. kerran vuodessa) hän soittaa humalassa. Kerran tai kaksi vuodessa nähdään.

Siskon (13 vuotta vanhempi) kanssa ok välit. Hän asui toistakymmentä vuotta ulkomailla eikä sinä aikana soiteltu ja nähtiin kerran vuodessa/kahdessa. Nyt asuu suomessa, mutta ei juuri enempää tekemisissä olla.

Siskon (10 vuotta vanhempi) kanssa hyvä välit. Soitellaan vähän tilanteen mukaan, joskus kerran viikossa, joskus kerran kuukaudessa. Ollaan aika samanlaisia, mutta varmaan ikäerosta johtuu että ei mitään sydänystäviä olla.

Sisko (7 vuotta vanhempi) on täys idiootti. Elää semmosta elämää, mitä en voi hyväksyä pienten lasten äidiltä. Polttaa, juo (myös raskausaikana), tekee lapsia vaan että saa kelalta ja soskusta rahaa. Kaikkee tämmöstä. Käydään pakolliset synttärivierailut kun suunnalla liiutaan.

Siskon (3vuotta vanhempi) kanssa on hyvät välit. Voidaan jutella lähes kaikesta ja nähdään vähintään kuukauden välein. Ei soitella, mutta päivittäin jutellaan mesessä.

Siskon (vuoden nuorempi) kanssa ei oikeestaan tulla toimeen, ei olla koskaan tultu. Soitellaan ehkä 2 kertaa vuodessa ja nähdään toinen mokoma.

Siskon (3 vuotta nuorempi) kanssa hyvät välit. Tullaan hyvin toimeen ja jutellaan lähes kaikesta. Nähdään pari kertaa vuodessa kun pitkä välimatka.

Sisko (6 vuotta nuorempi) on ihan ok. Ei hirveesti yhteistä, eikä juuri mistään jutella kun molemmat ollaan hiljasta sorttia. Nähdään muutaman kerran vuodessa.

Olikohan siinä kaikki?!? Niin ja moikka vaan tutuille o/

Vierailija
20/47 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä 23 ja sisko 18, ihan ok välit. Olemme luonteeltamme TÄYSIN ERILAISIA, joten tuskin koskaan hirmu läheiseksi tullaan, kun ajatusmaailmat niin erilaisia. Tuskin tähän ikä tuo minkäänlaista muutosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan