Kassamyyjä: suostutko oikeasti antamaan pelolle vallan ja menet lasikoppiin?
Täytyy sanoa, että purskahdin nauruun tätä juttua lukiessani. Naurettavaa, että myyjä olisi lasikopissa eristyksissä. Annetaan pelolle valta.
Kommentit (53)
Minusta se on naurettavaa, että tuollaista tarvitaan. Tämä puhe paskaduuneista ja työttömyydestä ja rotista yms. on tehnyt tästä maailmasta hullun paikan. Nykypolvet ovat päässeet liian helpolla, kun eivät ole kurjuutta ja köyhyyttä kokeneet niin eivät osaa asettua ollenkaan huono osaisemman asemaan. Kuvitellaan, että kaikki on itse saavutettu, vaikka sotasukupolvet tämän ovat rakentaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen pöyristynyt. Onko suomalaiset todella jo niin elukoita, että kassat eivät uskalla olla töissä kaupassa ilman suojausta?
Eivät ole. Lähi-idästä ja Afrikasta peräisin olevat roadmanit ovat syynä tähän.
Kyllä niitä riehujia ja ryöstelijöitä on kantasuomalaisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassat tulisi aseistaa, Glock on hyvä käsiase.
Ei tarvitse roadmania raahata oikeuteen saakka.
Edesmenneellä kelloseppä Aake Mäkelällä Myllykoskelta oli tämä varuste ryöstäjiä vastaan. Tiettävästi ainakin kahdesti ryöstäjen aikeet pysähtyivät kauppiaan aseeseen.
Tunsin Aaken, mutta tätä en tiennyt 😂
Ei siinä ole kyse siitä että antaa pelolle vallan vaan että voi tehdä työnsä turvallisesti. Kysytkö.samaa bussikuskeilta, metro ja - ratikkakuskeilta? Et varmaan kun he ovat pääosin miehiä ja on selvä että suojaavat itsensä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen pöyristynyt. Onko suomalaiset todella jo niin elukoita, että kassat eivät uskalla olla töissä kaupassa ilman suojausta?
Ihan turha mussuttaa tätä samaa roskaa. Onhan niitä mutta pääasiassa ongelma on ulkomailta tuotu ja sinä tiedät sen yhtä hyvin kuin kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneellä kelloseppä Aake Mäkelällä Myllykoskelta oli tämä varuste ryöstäjiä vastaan. Tiettävästi ainakin kahdesti ryöstäjen aikeet pysähtyivät kauppiaan aseeseen.
Entä hänen laiturinsa? Auttoiko Glock piisameitakin vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole kyse siitä että antaa pelolle vallan vaan että voi tehdä työnsä turvallisesti. Kysytkö.samaa bussikuskeilta, metro ja - ratikkakuskeilta? Et varmaan kun he ovat pääosin miehiä ja on selvä että suojaavat itsensä töissä.
Pelolle vallan antaminen on vihervasemmiston iskulause jota tässä kritisoidaan. Tunnetuimpana jeesustelijana Karri Miettinen (tälläkin videolla esiintyy murhaaja hänen kanssaan):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskittomien idoottien_takia ne oli pakko rakentaa. Jos kaikilla olisi ollut järki käyttää makseja, ei niitä olisi tarvinnut.
Älä jaksa, jos osaisit lukea niin olisit ymmärtänyt kyseessä olevan turvakoppien fyysistä väkivaltaa vastaan eikä nuhaansa niiskuttavien asiakkaiden pärskimiseltä suojautumisen keino.
Jos olisitte itse töissä edes viikon kassalla niin eiköhän alkaisi suojapleksit kiinnostamaan. Ihan tavalliset kantasuomalaiset räkivät ja pärskivät päin kassamyyjiä. Ja mitä ihmettä se asiakkaalle ylipäätään kuuluu onko koppia vai ei.? Pääasia että ostokset hoituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertovat kenellä on valtava yliedustus lukumääräänsä nähden. Suomalaisia on sentään 5 miljoonaa ja kehitysmaalaisista vasta n. Puoli miljoonaa.
Miksiköhän turvakoppeja on tarvittu nimenomaan Vantaan Pähkinärinteessä eikä esimerkiksi Mikkelissä, pärskijöitähän riittää joka paikkakunnalla. Hmm....
Kontulan Alepasta löytyy myös, siellä syynä paikalliset narkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pärskesuoja kun flunssakausi!
Vierailija kirjoitti:
Tuo kehitysmaalaisia, muutu kehitysmaaksi.
Milloin Suomi alkaa saada kehitysapua ja tukipaketteja?
Oleskelin pitkään eräässä Affikan maassa. Ei siellä ollut mitään lasikoppeja kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Rikkautta haluttiin, rikkautta saatiin.
M.O.T.
Nimenomaan. Lisää demarointia ja unelmaa, kyllä meillä on tilaa. Ja rahaa! Sitä varsinkin on, ainakin kun demareilta kysytään. Lasikoppeja kaikkialle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kehitysmaalaisia, muutu kehitysmaaksi.
Milloin Suomi alkaa saada kehitysapua ja tukipaketteja?
Oleskelin pitkään eräässä Affikan maassa. Ei siellä ollut mitään lasikoppeja kaupoissa.
No ei varmaan olekaan, koska se kaikista huonoin aines on lennähtänyt tänne meidän "iloksemme" ja elätiksemme.
Vierailija kirjoitti:
Se on pärskesuoja kun flunssakausi!
Luodinkestävä? Eikö siihen vähempi riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkautta haluttiin, rikkautta saatiin.
M.O.T.
Nimenomaan. Lisää demarointia ja unelmaa, kyllä meillä on tilaa. Ja rahaa! Sitä varsinkin on, ainakin kun demareilta kysytään. Lasikoppeja kaikkialle!
Ei sitä totuutta näe ministeri-Audin takapenkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että "suomalaiset".... en ole maakunnan kaupoissa nähnyt myyjiä kopeissa kun ei ole tarvettakaan, nääs kun täältä puuttuu tietty väestö.
Kohta täytyy olla käsiaseet kaikilla jotta voi suojella itseään näiltä roadmanneilta.