Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassamyyjä: suostutko oikeasti antamaan pelolle vallan ja menet lasikoppiin?

Vierailija
23.12.2023 |

https://yle.fi/a/74-20066463

Täytyy sanoa, että purskahdin nauruun tätä juttua lukiessani. Naurettavaa, että myyjä olisi lasikopissa eristyksissä. Annetaan pelolle valta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen pöyristynyt. Onko suomalaiset todella jo niin elukoita, että kassat eivät uskalla olla töissä kaupassa ilman suojausta?

Eivät ole. Lähi-idästä ja Afrikasta peräisin olevat roadmanit ovat syynä tähän.

Kyllä niitä riehujia ja ryöstelijöitä on kantasuomalaisissakin.

No ne kyllä riittäis. Nämäraketti-insinöörit on vähän niinkuin ylimääräistä.

Vierailija
42/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kehitysmaalaisia, muutu kehitysmaaksi.

Milloin Suomi alkaa saada kehitysapua ja tukipaketteja?

Varmaan siinä kohtaa kun suomi on neegersöity läpikotaisin. Kauanko se nyt väestönvaihto yleensä pyrkii viemään? Muutaman sukupolven, 3-5 sukupolvea ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lasikopit ovat kohta arkipäivää myös kouluissa. Alkaa olla meno turhan hurjaa vaikka kyse on alaikäisistä. 

Vierailija
44/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Keski-Suomessa 9000 asukkaan kaupungissa. Jostain syystä ei täällä kaupoissa ole tarvetta suojille, mistähän johtuu 

t. Myyjä n28

Vierailija
45/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kehittää sellainen mobilisoitava mukana kulkeva suojalasikoppi käkkäröijiä vastaan. Myyjä kun joutuu perskules liikkumaan muuallakin siellä kaupassa. Ja olisihan sellainen kätevä kelle tahansa valkonaamalle joka itäiselle reviirille pk-seudullakin eksyy.

Vierailija
46/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen pöyristynyt. Onko suomalaiset todella jo niin elukoita, että kassat eivät uskalla olla töissä kaupassa ilman suojausta?

Kuinka tyhmä pitää olla, että luulee ton johtuvan suomalaisista? Sama porukka asialla, joka on noissa katujengeissäkin.

Nauttikaa nyt siitä monikulttuurisuudesta, sitähän te olette halunneet. Ei saa antaa pelolle valtaa.

Vierailija
47/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ön

Vierailija
48/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä pitää olla, että luulee ton johtuvan suomalaisista? Sama porukka asialla, joka on noissa katujengeissäkin.

Nauttikaa nyt siitä monikulttuurisuudesta, sitähän te olette halunneet. Ei saa antaa pelolle valtaa.

Vielä kun saadaan meno yltymään ihan päättömäksi, on demarit ja vihervassarit tyytyväisiä.

Vierailija
49/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi olla Amerikan systeemi. Kassalla on pistooli, joka on tarkoitettu käytettäväksi, kun tilanne sitä vaatii.

Vierailija
50/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä Keski-Suomessa 9000 asukkaan kaupungissa. Jostain syystä ei täällä kaupoissa ole tarvetta suojille, mistähän johtuu 

t. Myyjä n28

Mutkun... Onhan suomalasetkin ja muita epätoivoisia selityksiä kun ei pysty myöntämään totuutta.

Vierailija
51/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme suostu pelkäämään sanoi ex-sisäministeri Hutisalo.

Eikös se asu jossain palatsissa paremman väen alueella missä ei ole mitään pelättävääkään?

Vierailija
52/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja meillä on unelma ja kivoja pelihetkiä. Kaikenmaailman helvetin typeryyksiä ovat vuosien varrella pierreet suustaan.

Vierailija
53/53 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme suostu pelkäämään sanoi ex-sisäministeri Hutisalo.

Eikös se asu jossain palatsissa paremman väen alueella missä ei ole mitään pelättävääkään?

Joo ja lukaalia ympyröi varmaan piikkiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän