Ensimmäiset villasukat viety roskiin
Teini ei viitsinyt edes avata omaa lahjaansa mummilta. Tarkistin kuitenkin ettei sisällä ollut mitään seteleitä ja heitin roskiin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo typerä jankutuksesi villasukista. Laita villasukat jalkaan ja mene vaikka lumitöihin.
Siinä taas yksi maalaismummo joka luulee että kaikki asuvat jossain kylmässä vetoisassa mökissä jossa pitää lumityötkin tehdä itse. Huoh.
Niin, onhan se kyllä parempi asua siellä 19 neliön kerrostaloluukussa, josta ei koskaan tarvitse poistua mihinkään. Todella onnelliselta nämä sinun juttusi kyllä vaikuttavat.
Jaaha, palstalla uusi hullu. Villasukkahullu.
Nainen helsingistä vastaa:
Toivottavasti minulta alle 60-vuotiaiden ihmisten varta vasten toivomat, itseneulotut villasukat (yht 22 paria) eivät päädy roskikseen. Viimeinen sukkapari juuri päättelyä vaille lahjapussissa.
Sinä heität roskiin teinin lahjan, röyhkeä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Milloin nuo mummat ja tantat oppii ettei kukaan alle 60-v tarvitse tai halua villasukkia.
Toivottavasti ei milloinkaan, villasukat on ihan paras joululahja.
Ja kuka tampio heittää uusia villasukkia roskiin, lahjoita kirpputorille tai jollekin joka niistä pitää. Kiertoon mieluummin jos ei itse pidä.
Ap tehtailee näitä villasukka-aloituksiaan yhtäpäätä ja vastailee itselleen.
Kaappaan ketjun ap:lta ja pyytäisin kyökkipsykologisia arveluita siitä, mikä on käytöksen taustalla ja miksi. Yleensä keskustellaan ap:n valitsemasta aiheesta ap:n määrittelemässä laatikossa, mutta mielestäni nyt voisi tehdä poikkeuksen villasukkien takia.
En muuten itsekään yleensä tykännyt pehmeistä paketeista leikki-ikäisenä ja alakoululaisena. Ihan turhia, kuka nyt jotain sukkia tarvitsisi. :D
Aloin arvostaa itse tehtyä myöhemmin kun opin itse tekemään jotain käsilläni JA huomasin kuinka järkyttävän huonoksi teollinen tuotanto on ajettu maksimaalisesti voittoja tavoitellessa.
T. " 🎵 Ystäväni on kuin 🎶 villasukka..🎵"
Juu juu, tottakai heitti. Uskokoon ken tahtoo. Todellisuudessahan teinisi on onnessaan toteutuneesta villasukkatoiveestaan ja sinä märiset turhautuneena täällä, koska 1) et itse saanut villasukkia, 2) teinin 80-vuotias sukulainen on parempi, nopeampi ja näppärämpi neuloja kuin sinä ja 3) et itse saa edes sukkapuikkoja ja lankaa pysymään käsissäsi samanaikaisesti.
Irmeli, nyt sinä kyllä paljastit itsesi aika nolosti täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun käytetymmät joululahjat mitä olen 50 joulun aikana saanut, ovat villasukat. Aina tulee käyttöön. Käytän villasukkia kotona noin 8 kuukautta vuodessa. Vuodessa kuluu puhki yhdet sukat, vaikka pari kertaa parsii.
Sinun ikäisesi mummot eivät käytä esim puhelinta muuhun kuin soittamiseen.
Jaahas av:lla on uusi toiminto mummoille? Soita kommenttisi ja mode muuttaa sen viestiksi. 😂
Nykynuoriso on paitsi vanhaa (n. 40 kuten expm.) ja ihan pihalla tekniikasta 😅
Miksi te ruokitte tuota mielisairasta persusaatana ap:tä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo tuo typerä jankutuksesi villasukista. Laita villasukat jalkaan ja mene vaikka lumitöihin.
Siinä taas yksi maalaismummo joka luulee että kaikki asuvat jossain kylmässä vetoisassa mökissä jossa pitää lumityötkin tehdä itse. Huoh.
Kyllä meillä pitää tehdä lumityöt itse, parkkipaikka ja kulkukäytävä omalle ovelle.
Ole hiljaa kun et mistään kerran tiedä!
Mulla on yleensä aivan liian kuuma mutta yhdet villasukat on hyvä olla olemassa. Muutaman kerran vuodessa saattaa jalat olla kylmät esim yöllä ja sitten on kiva kun on edes yhdet paksut sukat olemassa.
Minunkin lapsuudessa villasukat ja vihreät kuulat oli joulun vihatuin lahja.
Eikö voisi kaupassa käydessään heittää muovipussissa UFFin laatikkoon? Meillä on vieressä joku muukin, oliko kontin vai mikä lie.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, palstalla uusi hullu. Villasukkahullu.
Kyllä tää on jokavuotinen hulluusaihe. Kuten myös kuulat ja konvehdit. Varma merkki joulun lähestymisestä ja aaton menemisestä.
Selkä vaivaisena villasukat on parasta lääkettä vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tai sitten ootte harvinaisen idioottimaista porukkaa. Veikkaan jälkimmäistä. Kuka edes tekee noin typerän aloituksen.
Täti siellä maalla ei vaan tajua kaupunkilaisten elämää joten ole hiljaa.
Asun kantakaupungissa ja käytän villasukkia kotona, koska meillä on niin kylmät lattiat.
Olenkin sairaalloinen. Haluan kirjoitella ilkeitä juttuja koska kukaan ei tykkää minusta. Haluaisin halauksen, ettei kiukuttaisi niin paljon.
*korjasin tekstin todenmukaisemmaksi*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nuo mummat ja tantat oppii ettei kukaan alle 60-v tarvitse tai halua villasukkia.
Meillä 18v erikseen pyysi tyttöystävänsä mummolta joululahjaksi villasukat.
Hän onkin vammainen.
Kuulostaa sille, että itse olet.
Millaisessa kermaperseperheessä ap ja mukulansa oikein asustelevat, kun heittelevät roskiin käypästä tavaraa? Jos ei kelpaa itselle, niin tarvitsijoita on pilvin pimein. Viekää kierrätykseen.
Ja kun aina väitetään, että ei kerrostalossa muka tarvita villasukkia, koska siellä on niin lämmin, niin sanonpa vain, että ei ole. Alakerran asunnossa lattiat ovat viileät, etten sanoisi kylmät, ja koska energia on edelleen kallista, niin eipä sitä lämpöäkään nosteta yli 19-20 asteen. Villapaidat ja villasukat nousevat arvoon arvaamattomaan mitä enemmän ikää karttuu ja verenkierto heikkenee.
Mikä tämän aloituksen opetus onkaan? Ap:lle ei ole kukaan koskaan neulonut villasukkia, hänet on jätetty täysin yksin kovasydämisyytensä vuoksi, joten hän purkaa kateuttaan täällä palstalla. Hätähuuto "välittäkää minustakin", voisi tulkita.
Joulu on hyväsydämisten ihmisten juhla. Ehkä joskus ap:kin kokee sen.
Asun kantakaupungissa ja käytän villasukkia kotona, koska meillä on niin kylmät lattiat.