Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua Tapaninpäivämenyn keksimiseen.

Vierailija
23.12.2023 |

Kutsuin kaveriporukoita syömään ja viettämään iltaa, mutta nyt meinaa tulla stressi tarjottavista. Itse olen kasvissyöjä, muut eivät. Pitäisi olla sopivasti liharuokia, että menevät suihin eikä roskiin. Lisäksi pitäisi olla sika helppoa valmisteltavaa, mielellään paljon ihan valmiina Tsi puolivalmiina. Haluan kuitenkin tehdä itsekin jotain. Siis puffettityylinen ruoka + glögin kanssa jotain jälkiruokaherkkua. Paikalla 6 ihmistä, 3 miestä ja 3 naista. Ikähaarukka 20-30v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisikö joku laittaan jotai ideaa?

Vierailija
2/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jo kyllästyneet jouluruokaa joten joku texmex juttu olis kiva. Saa ite koota tortillalättyyn täytteet. Eikä oo vaikee tehä, ananas salaatit ym löytyy valmiiks pilkottuna 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaisia järkestää jos on noin mielikuvitukseton vätys?

Vierailija
4/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menny siit!

Vierailija
5/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kahdeksan erilaista pizzaa, siinä buffetti. Salaatti ja semmoista voit sitten itse vääntää siihen kylkeen. Tuo ylläoleva texmex voisi myös toimia tai jos haluat nähdä vaivaa niin ruokaisampia tapaksia, joita voi tarjota kylmänäkin niin ei tarvitse enää tapanina alkaa paistaan ja keittään.

Vierailija
6/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillaa tai texmex voisi toimia 

kasvistäyte 

paputäyte

lihatäyte 

juustoa ja sulke juustoketta 

tomaattisalsa

avocadoa 

Vierailija
7/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitti. Ihan hyviä ehdotuksia kyllä. Mutta mietin vielä että olisiko jotain joulunajasta muistuttavaakin vähintään mukana. Voin siis kyllä jotain leipoakin tms. mutta jaksaminen ei riitä kaiken itse väsäämiseen.

Vierailija
8/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tuollaisia järkestää jos on noin mielikuvitukseton vätys?

Kai sitä nyt silti saa kavereitaan nähdä. Olen tehnyt tässä taas burn outin partaalla 24/7 töitä eiliseen asti, kämppä pommikunnossa ja mitään jouluksi ei valmisteltu. Kyllä tästä on nyt vaan jotenkin helpolla selvittävä. T.ap

Vierailija
9/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä ale kinkku uunni ja anna muiden nauttia ja jyrsi sinä vihreä perkele porkkanaa

Vierailija
11/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitti. Ihan hyviä ehdotuksia kyllä. Mutta mietin vielä että olisiko jotain joulunajasta muistuttavaakin vähintään mukana. Voin siis kyllä jotain leipoakin tms. mutta jaksaminen ei riitä kaiken itse väsäämiseen.

Riittäisikö, jos järlkiruoka muistuttaa joulusta? Ehkä kaupoista löytyisi vielä pipari- tai glögijuustokakkua tai ostat pakastepullia, jotka tarjoilet lämpiminä. 

Vierailija
12/12 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkihernekeitto on aina suosittu ruoka Tapaninpäivänä.