Kenen kanssa mieluiten hankkisit vauvan?
A) 40v. Mies, kauppatieteiden maisteri ja johtajatöissä. Iso omakotitalo ja 2 teini-ikäistä lasta aiemmasta liitostaan. Lihaksikas mies.
B) 30v. Mies, insinööri ja alan pätkätöissä. Asuu rivarissa ja viettää railakasta poikamieselämää tapaillen välillä tinderistä naisia. Hieman mahaa tullut.
C) 35v. Mies, lääkäri ja tekee alan töitä, ei juuri muuta ehdi tai halua tehdä elämässään kuin töitä, vapaa-aikaa niukasti. Asuu kerrostalossa.
D) 25v. Mies, opinnot loppusilausta vaille valmiit, sairaanhoitajamies. Leppoisa mies. Asuu vielä opiskelijakämpässä. Avoimin mielin tulevaisuuden suhteen.
E) 30v. Mies, joka työtön, ammatti on kuitenkin kokki. Juo viikoittain alkoholia ja pelaa videopelejä joka päivä. Paljon vapaa-aikaa.
Kommentit (31)
Lääkärin sais olla rauhassa ja vois lopun ajan valittaa vaivojaan.
Vaikka saisin miljardin en hankkisi ainuttakaan kakaraa
Tässä maailmantilanteessa, en kenenkään kanssa.
D varmaan sitten. Noi ei paljon kerro millainen isä mies oikeasti olisi.
A voisi olla riittävän vakaa, mutta mies alkaa olla jo liian vanha ja herää myös kysymys miksi on eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmantilanteessa, en kenenkään kanssa.
Maanpetturi
Se, kenellä on vähiten sukurasitteita eli perinnöllisiä sairauksia tai ominaisuuksia, jotka voivat siirtyä lapselle ja vaikeuttaa tämän elämää.
En kenenkään noista. Eivät kuulosta sopivilta ehdokkailta kumppaniksi ja isäksi.
Minun mies ei ole mitään noista ja meillä on lapsia. Aika suppea on näkökulma, kun tavallisen ihmisen pois jätit.
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään noista. Eivät kuulosta sopivilta ehdokkailta kumppaniksi ja isäksi.
Ja millainen sitten olisi sopiva? Okei, aika selvää, että vieraissa naisissa juokseva valehteleva juopporetku ei ole kiva isäkandidaatti, mutta oli tuossa melko normaalin profiilin omaavia miehiä, niin miten muka kukaan ei kelpaa? Tietysti pelkkä ammatti ja ikä ei oikein kerro hirveästi mitään.
Exäni kanssa, hän on maailman ihanin ihminen 💋💋💋
Herra A ehdottomasti. Tuossa lääkärimiehessä epäilyttää se, että onko hänellä aikaa lasten hoidolle kun hän on tekstin mukaan vain töissä.
Hyi helvetti mikä kysymys. En kenenkään tietenkään, en mistään hinnasta.
-vela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millainen sitten olisi sopiva? Okei, aika selvää, että vieraissa naisissa juokseva valehteleva juopporetku ei ole kiva isäkandidaatti, mutta oli tuossa melko normaalin profiilin omaavia miehiä, niin miten muka kukaan ei kelpaa? Tietysti pelkkä ammatti ja ikä ei oikein kerro hirveästi mitään.
No ei minkäänlainen. Kaikki eivät halua niitä halvatun kakaroita. Pitää olla päässä vikaa, että sellaisen vapaaehtoisesti riesakseen hankkii.
Sairaanhoitajamies kuulostaa kiintoisalta, mutta onkohan vähän liian nuori minulle? Olen kohta 36v, mutta mikä ettei jos muuten synkkaisi. En juo itse alkoholia, niin en mielellään halua miestä joka juo paljon tai bailailee. Myöskään peleihin jumiutunut mieslapsi olisi aika kammottava. Ja aina töissä oleva lääkäri olisi vähän tylsä ja joku 40v johtaja ja kenties tämä tapaus myös äveriäin, niin ei oikein kolahda. En halua olla mikään edustusvaimo, vaan elää tavallista leppoisaa arkea, kuitenkin hoitaen perus työnteon. Ja olen itsekin sotealalla, joten luultavimmin jaan sairaanhoitajamiehen kanssa eniten samoja arvoja.