Kyllä olisi elämä ihanaa kun olis vaan syntynyt rikkaille vanhemmille
Kommentit (45)
ai ei auta ....
voi huoh.
Se auttaa ,ja paljon.
Mistä sinä tiedät ettei rikkailla ole huolia ja murheita?
Minä olen syntynyt varakkaaseen perheeseen, ja lapsuuteni oli PERSEESTÄ.
Ei auta, että turhaan alapeukuttelet.
En kyllä vaihtais omia vanhempia mihinkään vaikka köyhiä ovat.
No miten sitten se rikas Marius-prinssi on saanut elämänsä niin sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihtaisin omat keskituloiset vanhempani silmää räpäyttämättä melkein mihin vain. Onneksi toinen on jo mullan alla. Eikä kauan mene tämän toisenkaan lähtöön.
Näinhän se aina menee et vähävaraiset olettaa että jos on rahaa ni ei oo huolia. Tosin jos on rahaa, on yksi huoli ja stressi vähemmän. Varakkaalla kun on parempi mahdollisuus poistaa niitä huolia, köyhällä ei. Esim selkä menee niin jumiin ettei oikein pysty mitään tekemään, se jolla on rahaa hoidattaa sen fyssarilla ja hemmotteluhoidoissa pois, mut köyhä vaan kärsii ja selkä paranee hitaasti tai jää vaivaamaan vuosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät ettei rikkailla ole huolia ja murheita?
Minä olen syntynyt varakkaaseen perheeseen, ja lapsuuteni oli PERSEESTÄ.
Minä taas köyhästä, ihan hyvä lapsuus silti ja nyt on tarpeeksi kertynyt omaisuutta.
Työtä tehty eläkkeelle asti.
Niin, ei oo ollenkaan niin ikävää itkee taksissa kuin ratikassa.
Ei elämän ongelmat häviä rahalla. Suomessa köyhilläkin on perustarpeet turvattu. Luuleeko joku että jollain luksusostoksilla häviää elämän lukuisat ongelmat? Häviää se että olet tyhmä, se että et näytä maailman kauneimmalta/komeimmalta, se että jollain toisella on jotain enemmän. Se että sulla on sairauksia joita ei rahalla saa katomaan jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihtaisin omat keskituloiset vanhempani silmää räpäyttämättä melkein mihin vain. Onneksi toinen on jo mullan alla. Eikä kauan mene tämän toisenkaan lähtöön.
No minäpä olen saanut rakkautta ihanilta vanhemmiltani. Ei voi mitata rahassa.
Mulla on ollut hyvä lapsuus ja varakkaat vanhemmat. Nämä ei kuitenkaan kulje käsi kädessä. Lapsena en mitenkään ymmärtänyt asiaa, meillä ei kerskakulutettu. Opiskelijana varoista oli oikeastaan eka kerran hyötyä verrattaessa opiskelukavereihin. Rahaa oli enemmän käytettävissä ja lainaa ei tarvinnut ottaa. Isä antoi rahaa aina kun kävin kotona, autoa sai käyttää ja ruokaa ostivat.
Olen pärjännyt valmistumisen jälkeen ilman taloudellista apua, mutta tuohan se turvaa elämään. Tiedän, että jos sairastun tai jään työttömäksi, niin saan taloudellista apua sen mitä tarvitsen.
Lopputuloksena. Ei se tuo Onnea, mutta tuo se mielenrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämän ongelmat häviä rahalla. Suomessa köyhilläkin on perustarpeet turvattu. Luuleeko joku että jollain luksusostoksilla häviää elämän lukuisat ongelmat? Häviää se että olet tyhmä, se että et näytä maailman kauneimmalta/komeimmalta, se että jollain toisella on jotain enemmän. Se että sulla on sairauksia joita ei rahalla saa katomaan jne jne.
Ei haittaa, vaikka olisi tyhmä kuin saapas kunhan fyrkkaa löytyy. Naiset pyörii ympärillä. Ei köyhän älykön ympärillä pyöri kukaan.
Kyllähän se raha on helpottanut elämää. Lapsuudessa oli helppoa ja kivaa elää tavallista arkea kun sai harrastaa mitä vaan välillä käytiin hauskoilla lomilla perheen kanssa.
Jos ap on aikuinen, niin ap olisi voinut itsekin rikastua. Miksi pitää syyttää vanhempia, jos ei ole päässyt hyvälle tulotasolle?
Raha ei tykkää pysyä tyhmän tilillä.
Raha mitään ratkase, rakkaus saattaa ratkaista kyllä.
Rahan tärkeys menee niin että kun edes perusjuttuja ei ole, raha on kaikista tärkein asia. Sitten kun on koti, ruokaa, vaatteet yms. perusjutut niin raha on edelleen tärkeä, mutta ei aina mielessä. Mitä enemmän sitä on sitä vähemmän tärkeää se on. Jossakin vaiheessa sitä lakkaa ajattelemasta kokonaan. Sen vuoksi monet rikkaat ihmettelee miksi köyhät aina jaksaa jauhaa rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on aikuinen, niin ap olisi voinut itsekin rikastua. Miksi pitää syyttää vanhempia, jos ei ole päässyt hyvälle tulotasolle?
Ei AP:lla ole päätä tehdä yhtään mitään mutta valittamisessa on todella hyvä !
Ei auta raha, jos sairastut syöpään.