Mietitkö koskaan ketään nuorena kuollutta?
Kommentit (25)
Miksi miettisin? Elävien elämässä on paljon enemmän mielenkiintoista mietittävää.
Mietin usein sitä oppikoulupoikaa, jonka punaiset ampui junassa.
Kyllä valitettavasti, veljeni kuoli 3-kymppisenä pienen lapsen isänä. Onneksi poika on kuin ilmetty isänsä.
Mietin suht useinkin lapsuudenkaveriani joka t*ppoi itsensä yläkouluiässä. Mitä hänestä olisi voinut tulla. Miten maailma on kehittynytkään eikä hän päässyt kokemaan sitä. Elämällä olisi varmasti ollut paljon enemmän annettavaa tuolle suloiselle pojalle.
Mä en unohda sitä uutista missä iskelmälaulaja ja äitipuoli pahoinpitelivät tämän iskelmälaulajan pikkulapsen hengiltä. Vieläpä kidutettavin menetelmin.
Aina välillä tulee mieleen tämän tytön kauhea kohtalo.
Mietin aika ajoin ystävääni, joka kuoli reilu parikymppisenä n. 20v sitten.
Tänään viimeksi mietin. Silloin tällöin niitä muistuu mieleen. Tiesin/tunsin montakin nuorena kuollutta.
Isääni, joka kuoli 25-vuotiaana. Olisi ollut mukava tutustua paremmin.
Lukion rinnakkaisluokkalainen meni syöpään vain muutama vuosi lakin saamisen jälkeen. Ehkä 22-vuotiaana.
Mietin Elvistä, mikä näillä superjulkkiksilla aina on että huumetta pitää vetää. Ehkä raha ja kun sitä on riittävästi, mikään ei tunnu enää miltään. Komea mies ja nainen, harmi että jälkeläisensä kaunis nainen kulki isänsä jälkiä. Olisi ollut mahdollisuuksia muuhunkin.
Mietin toisinaan ystävää, joka teki itsemurhan, kun olimme yläasteella. Hän oli ensimmäinen ikätoveri, joka kuoli, ja mä otin sen silloin aika raskaasti enkä osannut yhtään käsitellä surua.
Isoisääni joka kaatui jatkosodan vetäytymistaisteluissa vain 22-vuotiaana. Parin kuukauden päästä siitä hänelle syntyi poikalapsi, joka on siis minun isäni. He näyttävät täysin samanlaisilta omissa nuoruudenkuvissaan.
Lapsuusystävääni, kuoli nuorena auto-onnettomuudessa. Tytärtäni 19v syöpään. Veljeäni 27v aivoverenvuotoon. ......
Elämätön elämä surettaa.
Mietin yhtä tuttua poikaa joskus. Hän oli tosi mukava ja hauskaa seuraa. Hän menehtyi tulipalossa. Siitä on jo kohta 30 vuotta, mutta en oikein ole sisäistänyt että hän on todellakin poissa.
Kauniin Melissa Agrettin kuolema Falcon Crestin tulipalossa, vaikka Lance pelasti hänet palavasta talosta. En ikinä ole päässyt yli siitä, että hänet todettiin kuolleeksi sairaalassa.
Olen menettänyt tuttuja ja kavereita niin monta, että kun joku heihin liittyvä biisi soi, tai tapahtuu jotain muuta vastaavaa, niin tuleehan ne mieleen.
Itsemurhia suurin osa, muutama kolari ja pari sairauksienkin kautta.
Enpä juuri.
Lähipiirissä ei ole, lisäksi olen niin tunnekylmä ihminen ettei tuntemattomien poismenot paina.