Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ootte oivaltanu itsestänne tai elämästä yleensä? sanotaan nyt vaikka 5 vuoden sisällä? saa olla kauemminkin

Vierailija
21.12.2023 |

Miettikää syvällisesti vastaus. Mä en halua kuulla mitään "mäkkärissä maksoi 5.50 bicmac luulin että se on 10e"

Mä haluan kuulla sieltä syvältä jotain

Sana on "vapaa"

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtipäästäminen tuo onnen, mitä vähemmän, sitä enemmän

Vanha klisee mutta pitää paikkansa. 

Vierailija
2/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että sitä elämää lienee muuallakin kuin pelkästään tällä pallolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on tarve shoppailla sisäiseen tyhjyyteen ja levottomuuteen se on oikeasti merkki karsia elämässään kaikkea turhaa. 

Vierailija
4/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei mun mitään kannata yrittää, ei varsinkaan parisuhdetta. 

Menee kai se elämä näinkin, kuolemaa odotellessa.

Vierailija
5/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset häipyvät huonojen aikojen koittaessa, heitä ei lopulta enää kaipaa takaisin. Ja takaisinhan heistä monet olisivat tulossa muina miehinä.

Vierailija
6/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oivaltanut, et elämä alkaa siitä hetkestä kun alkaa oivaltamaan  miten paljon itsessään ja elämässä on oivallettavaa.

Vierailija
7/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sisäistänyt sen että voin olla onnellinen myös ylipainoisena. Mun ei tarvitse laihduttaa ollakseni onnistunut elämässäni.

Toinen oivallus on että harkitsen jokaista vaate/tavara ostosta tarvitseeko mä sellaisen vai haluanko vaan. Jos haluan niin harkitsen vielä pidempään ja lopulta se halu menee yleensä ohi.

Vierailija
8/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama loppupeleissä, mitä sinulle oikeastaan merkityksettömät ihmiset ajattelevat tekemisistäsi, pääasia että itse löydät rauhan ja onnen. Ihmiset, jotka sinusta ajattelevat huonoa, eivät ole arvoisiasi.

Vierailija
9/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et käytä sosiaalista mediaa, ihmiset pitävät aivan helvetin vähän yhteyttä.

Vierailija
10/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaapa tai lukekaapa sellainen kirja kuin life's golden ticket. Koskettava kirja ja siinä voi oivaltaa elämästä asian jos toisenkin. 

Vierailija
11/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti... en keksi tähän vastausta, jos aikajänne on 5 vuotta. En ole mielestäni oivaltanut mitään uutta tänä aikana. 

Vierailija
12/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö kuvaa minusta (ja muista ihmisistä) korkeintaan murusen verran, loput on materiatonta, kokemuksella havaittava ilmiö

Vierailija
13/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa kivi vihreässä metsässä, tuki monen sokeankin askeleelle. Nyt, jostain syystä sammaleen alle peittynyt, liukas ja vaarallinen selvännäkijällekin. 

Vierailija
14/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän päätökset tehdään yksin. 

Vierailija
15/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä hetkeä ei tule. Elämä on tässä. 

Vierailija
16/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat kiusaajia ja ikäviä ihmisiä, jotka eivät ikinä eläneet omaa elämäänsä.

Vierailija
17/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen tarinan: vuosikymmenien ajalta, seuraaminen, maalittaminen, salakuuntelu, salakatselu, manipulointi, valheet, huhut, rikokset, lääketieteelliset outoudet, teknologiset outoudet, tiede, psykologia, viihde, ihmisiä vuosien varrelta sieltä täältä, kansainvälisyys, politiikka, uskonto, ihmeelliset "piirit", vähemmistöt, vaikutusvalta, raha. Rasi.. mi, sosioekonominen asema.

Ai niin ja tietenkin seksi! 

Vierailija
18/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa yli 35- vuotiaana olevansa sittenkin monessa asiassa todella lahjakas, älykäs ja ihan nättikin. Se, kuinka vasta tuossa iässä tajusin etten ansaitse paskaa kohtelua ja aloin pitää rajoistani kiinni ja tavoitella unelmiani. Opiskelin ylemmän korkeakoulututkinnon, hankkiuduin eroon paskaduuneista ja sivistin itseäni.

Voisin haistattaa huvikseni pitkät niille jotka ovat kävelleet aiemmin ylitseni, sille alakoulun opettajalle joka ei ikinä sanonut minusta mitään hyvää, sille pomolle joka antoi parhaat työtehtävät muille ja sille työkaverille jonka mielestä hänelle kuului kaikki juhlapyhävapaat, sille entiselle kaverille joka pyysi ainoastaan ilmaiseksi kuskiksi tai auttamaan jossain ilman vastavuoroisuutta, sille entiselle kaverille joka pyysi rahaa lainaan eikä maksanut ikinä...

Noh, tajusin arvoni ja ystäviä on vähän mutta laatu korvaa määrän. Minusta pidetään ja minua arvostetaan nykyisessä työssäni ja jopa vastakkainen sukupuoli flirttailee- aiemmin olin niin epävarma hiirulainen että tätä ei tapahtunut.

Vierailija
19/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan sivistys on hyvin ohutta, se katoaa yllättävän nopeasti...

Vierailija
20/84 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma elämän tarkoitus ja se ei ole rahan tai mammonan kasaaminen. Silloin kun viihtyy siinä mitä tekee ja on onnellinen, ehkä tekee elämänsä tarkoitusta.

Mikäli kokee elämänsä tyhjäksi ei ole löytänyt vielä yhteyttä jumalaan. Tuntuu kliseeltä mutta ei ole. Meillä on tehokkaampi keino kuin älypuhelin ottaa yhteys jumalaan ja se on rukous. Se ei kuitenkaan tarkoita varallisuuden kinuamista itselle. Tekeekö rahoilla ja omaisuudella syntiä vaiko hyvää siinä on se ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme