Piri tänään laittaa joulua mutta EN JAKSA
Paha mieli ja pettynyt itseeni. Ei mitään fiilistä, ei mielenkiintoa. Tykkään kovasti jouluvalmisteluissa mutta nyt olen ihan saamaton. Toki tehnyt pitkää työpäivää ja kotityöt päälle. Luulin jotenkin että olisi energiaa vaan ei yhtään.
Saamaton ja laiska olen
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi noudattaa Marttojen ohjetta. Yksi huone ja laki viiniä.
Tarkoitin lasillinen viiniä.
Tonttulakilliseen menisi kivasti koko pullo ja pian olisi ihan siistin näköistä vaikka ei siivoaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä piripöllyssä yleensä jaksaa vaikka kahdetkin joulut peräkanaa laittaa. Mitähän sinä oikein oletkaan nyt ottanut?
No todellakin, yläkerran ex-naapuri oli pirin ystävä ja valvoi toisinaan kaksi vuorokautta putkeen ja mesosi kuin pieni eläin. Ei tarvitse ihmetellä miksi on nykyään ex-naapuri :D
Eikös muuten ole olemassa fruktoositabletteja nimeltä SiriPiri vai muistanko väärin? Sellainen karkkipötkön näköinen ja niitä on eri makuja. Ehkä ap on vetänyt niitä mutta liian vähän, kun ei ole pirtsakka olo.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ahdistaa. Pessyt pyykkiä koko vapaa päivän. Lapsuudesta jäänyt sellainen joulupaniikki että ei saa olla likapyykkiäkään korissa jouluna, eikä pyykkiä sovi olla kuivumassa. Ja jouluna ei pyykkiä saa pestä.
Pessyt pyykkiä koko päivän? Miten paljon sinä sitä pyykkiä sinne koriin keräät??
Ap siivoaisi samalla vauhdilla naapureidenkin kämpät ja huomaisi vasta loppiaisena ettei ole nukkunut silmäystäkään.