Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia pelätä naapureitaan näin?

Vierailija
21.12.2023 |

Pelkään ihan koko ajan, että minusta tehdään valitus/puhutaan pahaa!

Olen hiljainen eläjä, en aiemmin valittanut vaikka asuin (oli todella levotonta) narkkien naapurissa.

En välitä pääsääntöisesti naapurien äänistä, jos ei mene ihan yli.

Sen pelkään omia ääniäni, niistähännvoidaa valittaa.

Mm seuraavat asiat ovat kauheita:

- Kotoa poistuminen

- Kotiin tuleminen

- Siivous (noin 15 min päivässä, kerran viikossa noin 1 h suursiivous) ja pyykinpesu aiheuttavat myös ahdistusta.

- Vessassa käynti

- Suihku

Jne jne, en uskalla tehdä kohta enää mitään täällä!

Miten tästä voi päästä yli?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa normaali?

Vierailija
22/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on jonkun normaalin trollin tekemä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä moikkaa vain vanhempia ihmisiä talossa koska nuoret ei vastaa

Vierailija
24/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se pössyttely nyt ensiksi. Sen kun lopetat niin loppuu paranoidisuus. Jos on pakko pössytellä niin käy pihalla!

Ei tarvitse haista niin että koko rappu käryää. Ei ihme että ahdistaa jumalattomasti.

Valituksia on tehty jo asiasta, kun et osaa elää. Tupakkapaikka on sitä varten.

Vierailija
25/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se pössyttely nyt ensiksi. Sen kun lopetat niin loppuu paranoidisuus. Jos on pakko pössytellä niin käy pihalla!

Ei tarvitse haista niin että koko rappu käryää. Ei ihme että ahdistaa jumalattomasti.

Totta, paitsi tupakkapaikalla poltetaan tupakkaa eikä huumeita

Vierailija
26/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, minä en pössyttele.

En ole koskaan edes kokeillut sitä.

Ap

Vierailija
27/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko muuttaa omakotitaloon jossa on riittävän (min 10 000m^2) tontti.

Vierailija
28/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sinä uskallat tehdä siellä asunnossa? Tee tuosta listasta yksi asia kerrallaan ja katso miten naapurit siihen reagoi. Jos eivät reagoi mitenkään lisää seuraava asia tehtäväksi. Ja lopulta huomaat ettei ole mitään pelättävää. Sinä olet nyt jostain syystä todella pelokas. Onko sinulle sattunut jotain ikävää?

Vierailija
29/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, minä en pössyttele.

En ole koskaan edes kokeillut sitä.

Ap

Mistä nämä naapuriuhat on alkaneet, mutta ylipäätään jos tietää joutuvansa kiusatuksi niin kannattaa rajoittaa naapureiden kanssa jutustelu siihen pakolliseen hei-hei tervehdykseen. 

Vierailija
30/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä sinä uskallat tehdä siellä asunnossa? Tee tuosta listasta yksi asia kerrallaan ja katso miten naapurit siihen reagoi. Jos eivät reagoi mitenkään lisää seuraava asia tehtäväksi. Ja lopulta huomaat ettei ole mitään pelättävää. Sinä olet nyt jostain syystä todella pelokas. Onko sinulle sattunut jotain ikävää?

Hmm, minulla on taustalla paljon huonoja kokemuksia naapureista.

Myös tässä nykyisessä talossa on omanlaisensa juorukerho, esim ne aiemmin asuneet narkit häiriköivät ja haukkuivat minua.

Oli siis pari vuotta jatkuvasti kytätty olo.

Ja omakotitalo (siitä oli eri viestissä) ei tule kysymykseen rahatilanteen takia, valitettavasti.

Olen aiemmin asunut sellaisessa ja on ainoa asumismuoto, missä en ole 24/7 naapurien takia stressaantunut..

Ap

Vierailija
31/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääset yli ymmärtämällä/muistuttamalla sen, että nuo luettelemasi asiat ovat täysin normaaleja, joita naapurit sietävät. Jos joku ei siedä, se on hänen ongelmansa, ei sinun. Sinua ei voi häätää tuollaistan asioiden tekemisen vuoksi.

Juurikin näin. Normaalia elämän ääntä. Rauhoitu.

Vierailija
32/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, koti asukas kirjoitti ja lähetti nyt tämän. Epänormaalit käytännöt, niin niitä ei saa normalisoida tai muuten tulee katastrofi viimisen päälle

Vierailija
33/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella muuttavasi johonkin muualle? Ainakin naapurit vaihtuisivat. En tiedä ratkaiseeko se ongelmia muuten, mutta tuntuu että olet nurkkaan ajettu siellä. Minullakin täällä naapureina alkoholisteja ym ja poliisi ravaa vähän väliä. Ei mikään rauhallisin paikka asua. Itsekin joutunut hälyttämään apua tappelujen takia. Vaikeaa oli poistua ovesta ulos sen jälkeen, mutta parilla mulkaisulla selvisin. 

Sinulla menee mielenterveys ihan lopullisesti jos et tee asialle mitään. Saisitko mistään apua tuohon tilanteeseen?

Vierailija
34/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lehdistä saa lukea naapureiden väkivaltaisuuksista toisiaan kohtaan.

Ihmiset eivät osaa elää keskenään toisiaan kunnioittaen vaan aina keksitään juoruja ja vilunkia jonkun pään menoksi.

En ymmärrä sitä. Eikö kaikkien olisi parempi asua rauhassa ja turvallisesti. Pitää huolta omista asioistaan eikä työntää nokkaansa toisten asioihin.

Vierailija
35/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mielisairas.

Hienoa, että jaksoit vastata pitkän viestin joka varmasti auttaa paljon aloittajaa....

Se on ikävä tosiasia, että harhaluuloisuuteen, fobioihin ja pakko-oireiseen käytökseen auttaa vain lääketiede. Ei nuo vaikeat oireet itsekseen häviä.

Vierailija
36/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne naapuriani saati sitten tiedä minkä näköisiä he ovat. Asumme OKT-alueella

Vierailija
37/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
38/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vakavilta itsetunto ongelmilta, oletat että kaikki vihaa sinua. itse olen vähän samanlainen mutta olen oppinut olemaan välittämättä.

Vierailija
39/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut auttaa suakaan, koska olet edelleen paskahoisupelkuri. 

Vierailija
40/78 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut auttaa suakaan, koska olet edelleen paskahousupelkuri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä