Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammastarkastus ja hammaskiven poisto. Kumpi ensin?

Vierailija
16.01.2023 |

Nyt tullut kutsu suuhygienistille endin ja sen jälkeen tarkastukseen. Onko väliä kumpi on ensin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kutsu, olet vanha potilas, eli aiempi käynti.

Ei väliä kumpi ensin, suuhygienisti osaa taskut mitata. Yksityispuolella shg-käynneistä korvaus vain jos menee hml:n kirjoittamalla lähetteellä.

Vierailija
2/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ei ole hammaskiveä edes, ripittävät vaan hygienistillä. Jos on kiire paikata, menee suoraan hammaslääkäriin, hygienistille ehtii myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämäkin pitää olla erikseen, resurssien tuhlausta.

Minä sain juuri kutsun puolivuosittaiseen tarkastukseen hammaslääkärille ja hän poistaa samalla käynnillä myös hammaskiven ja laittaa fluorit pinnoille. Tämä ei Suomessa.

Vierailija
4/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihmettelemään tätä kun aina aiemmin ollut päinvastoin. Mennään näin kun kerran ovat kutsut itse laittaneet.

Ap

Vierailija
5/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain juuri kutsun puolivuosittaiseen tarkastukseen hammaslääkärille ja hän poistaa samalla käynnillä myös hammaskiven ja laittaa fluorit pinnoille. Tämä ei Suomessa.

Hammaslääkärit ei ole välttämättä osaavimpia poistamaan niillä käsin raaputeltavilla välineillä. Ihan syystä on omat ammattilaisensa siihen. Niillä vehkeillähän voi saada tuhoakin aikaan.

Vierailija
6/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkärit ei ole välttämättä osaavimpia poistamaan niillä käsin raaputeltavilla välineillä. Ihan syystä on omat ammattilaisensa siihen. Niillä vehkeillähän voi saada tuhoakin aikaan.

Minulla poistaa aina koneella.

Vierailija
7/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan niin kun ne ajat on varattu, ei sillä väliä ole.

Minulta on suomessakin kyllä riivitty hammaskivet pois "kaupan päälle" tarkastuksen yhteydessä, paikkana oli Oral Kuopion torilla. 

Vierailija
8/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla TA maksaa 2 lääkärikäyntiä vuodessa.

Käyn aina tammikuussa poistattamassa hammaskivet ja koska hänen hinta on halvempi, hintaan sisltyy röntgen.

Jos on reikiä, varaan ojan kunnalliselle, saan röngenit mukaan.

Vierailija
9/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hammaslääkärit ei ole osaavimpia? Tiedoksesi että suuhygienistit hoitavat useimmiten ne helpot ja keskivaikeat paron potilaat ja nimenomaan hammaslääkärit vaikeat.

Vierailija
10/10 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnyt yksityisellä hammasläkärillä 23 v. Koska pelkään hammaslääkriä. Tosin hän on selätänyt pelkoni.Maksaa mutta kaikki hoituu hänellä.Hampaiden ,suun tarkistus kuin hammaskiven poisto.Kyse on valinnoista. Itse en tee loma matkoja ,en käy kampaajat.Joten mahdollistaa yksityisektoorin palvelu ja laadukas hammashoito,pelko potilaalle.Valitetavasti minulla ei miestä ja miehen rahoja tässä. Mutta jotain kaunista minussakin on hymy ja omat hampaat,vanhempana naisena!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän