Kauneimmat koirarodut? Mun mielestä vinttikoirat ja irlanninsetterit.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas vinttikoirat ovat rumia, makuasioita. Tykkään isoista koirista, joilla on paksu turkki ja jotka ovat paksutassuisia.
Mikään ei ole söpömpää kuin ison koiran pulleat tassut.
Vierailija kirjoitti:
Akita ehdottomasti.
Toisena napolin mastiffi😍
Kolmas sija Tanskandoggi
Pidän isoista koirista ja mielestäni myös rotkkka on komea koira. Myös dobermanni, vaikka ei olekaan kovin jämäkkä rakenteinen.
Nuo ovat minunkin mielestäni komeita koiria mutta eivät kauniita. Paitsi että itse tykkään enemmän jykevästä amerikanakitasta kuin akitasta.
Minultakin ääni kauneudesta vinttikoirille.
Mun silmää miellyttää rotwailerit. En tunne rotua erityisesti, enkä ole ns koiraihminen. Mutta rotikka on "kaiunein kaikista"-
Omat kotimaiset rotumme ovat kauniita, terveen ja reippaan oloisia koiria.
Niiden lisäksi on sitten nuo arktiset rodut kuten Husky ja Malamutti. Sekä jotkut vinttikoirarodut. Saluki ja galgo on aika symppisesen näköisiä.
Kaikki ovat hyvin usein tyhmännäköisiä kielenroikottajia. Mutta joku pystykorvainen, ei kippurahäntäinen, hyväryhtinen, ei suippo- tai lyttynaamainen.
Mastiffit, molossit ja laumanvartijat ovat koiramaailman kuninkaita, komeita, itsevarmoja ja jylhiä.
Rekikoirat, pystykorvat, saksanpaimenkoirat, valkoisetpaimenkoirat, dobermannit ja bullit ovat koiramaailman prinssejä, rohkeita, toiminnanhaluisia ja sopusuhtaisia.
Vinttikoirat ovat koiramaailman kuningattaria, elegantteja, omanarvontuntoisia ja sulavaliikkeisiä.
Samojedit, setterit, kultaiset noutajat ja muut paimenkoirat ovat koiramaailman prinsessoja, kauniita, älykkäitä ja lempeitä.
Pienet seurakoirarodut ovat koiramaailman hovia, tyylikkäitä, mukavuudenhaluisia ja jaloja.
Vinttikoirat on rumia - kuuluvat vintille. Parhaita ovat labbikset ja corgit!
Mä pidän myös vinttikoirista. Haluaisin myös jonkin sortin sellaisen, mutta olemme kissatalous.
Aloittajan kanssa pitkälti samaa mieltä. Vinttikoirat varsinkin juostessaan ovat todella kauniita. Ja omin lempirotuihin kuuluu setterit, joista punainen irlanninsetteri on kyllä ehdottomasti kaikkein kaunein, siis kaunein kaikista koiraroduista. Ja metsässä tai tunturissa juostessaan ne on sellaisia puolijumalia sen hetken.
Sinällään kyllä pidän kaikkia koiria yleensä miellyttävän näköisinä, jopa niitä rujompiakin versioita. Koirat vaan on niin hienoja tyyppejä ylipäätään.
Vinttikoirat on joutavan näkösiä luikkuja! Sekarotuiset on ykkössijalla.
Jotku cavalierkingcharlesinspanielit on todella nättejä, vaikka epäterveys harmittaakin