Kauneimmat koirarodut? Mun mielestä vinttikoirat ja irlanninsetterit.
Kommentit (93)
Pidän kaikista arktisista roduista, mutta Suomenlapinkoira on mielestäni kaunein. Kaunis on myös valkoinenpaimenkoira.
Pystykorvainen dobermanni ja Malinois.
Mahtavat, dobberia ei vaan taida enää missään nähdä typistetty korvaisena. Enkä tässä ota kantaa asian moraaliseen puoleen, vain ulkonäköön
Söpöt koirat eivät ole minun makuuni. Enkä kestä kimeästi haukkuvia, huonosti kasvatettuja tai arkuuttaan haukkuvia pieniä koiria lainkaan. Muuten olen kaikki rotuinen.
Vierailija kirjoitti:
Shiba Inu. :3 Minulla on Shiba Inu ja se on söpöin ja rakkain asia koko maailmassa. M25
Katkerat keski-ikäiset naiset ei voi sietää shiba inuja. Tuo kommentti saisi muilla foorumeilla ihan eri ration. Palstalla on myös paljon Japanivihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shiba Inu. :3 Minulla on Shiba Inu ja se on söpöin ja rakkain asia koko maailmassa. M25
Katkerat keski-ikäiset naiset ei voi sietää shiba inuja. Tuo kommentti saisi muilla foorumeilla ihan eri ration. Palstalla on myös paljon Japanivihaajia.
Olen huomannut. Kaduilla on huudettu, että olen animerunkkari ja pedofiili, kun minulla on japanilainen koira. Mutta antaa naisten karjua. Koirastani en luovu. M25
M25 ON M28! SE ON PEDOFIILI JA ANIMERUNKKARI! TEHDÄÄN SIITÄ YHDESSÄ RIKOSILMOITUS, NIIN POLIISIT PIDÄTTÄVÄT SEN! SE ON MYÖS INCELI JA NAISVIHAAJA!!!
Koirat ovat turhaa, saastuttavaa ja ulosteillaan ja huonolla käyttäytymisellään muille ihmisille pahaa mieltä aiheuttavaa moskaa. Toivottavasti hallitus nostaa koiranruoan ja -tarvikkeiden alvit pilviin. Kaikki keinot on käytettävä, jotta koirien määrä saataisiin Suomessa laskuun.
Bernhardinkoira