Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa ostit itselle joululahjaksi?

Vierailija
21.12.2023 |

Ostin ruusuvettä iholle, ihanan tumman punaisen huulipunan, huulipunan jonka pitäisi tuoda vain kiiltoa (uutuus laveralta) sekä ihanan tumman huulilikiillon. Osa alesta ja kaikki luontaiskosmetiikkaa. :)

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Pandoran hopearannekorun, jossa on koristeellinen lukko ja mahdollisuus käyttää keräilyheloja. Koru on ihanan ylellisen painava, mistä olin iloisesti yllättynyt. Huono puoli on, että taisin valita kokoa liian ison. Mutta ei tämä kädestä tipu. 

Vierailija
62/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni talvikengät. Olkoon ne sitten vaikka joululahja. Tekisi mieli vähän myös hemmotella itseäni, ehkä lakkaan kynteni. Siivoan kodin ja paistan pipareita lasten kanssa. Sen isompiin ei ole varaa. 

Yhdessä leipominen on asia, jonka lapset ehkä muistavat vielä aikuisenakin. Itse muistelen joka vuosi

miten sain tädin luona olla mukana leipomassa joulutorttuja ja piparkakkuja. Siellä oli niin mukava ja

lämmin tunnelma. Kotona ei aina ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen ja vodkapullon ostin.

Vierailija
64/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden auton ( no ok ostettiin miehen kanssa puokkiin).

Vierailija
65/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baileys pullon.

Vierailija
66/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirjan ja akvarellivärit. 

Vierailija
67/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pitkin sykysä iteselleni joululahjoja, olen ollut niin kiltisti. Muutaman hajuveden ja parit korvikset, kaulakorun. Katsotaan sitten joulun jälkeen, josko ostelen vielä jotain lahjoja itselleni.

Vierailija
68/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni ihanat uudet lakanat, sekä hajuveden. 

Minä käytän yhä vanhoja lakanoita ja kun en pese niitä, niin hajuakaan ei tarvitse ostaa.

Vierailija
69/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säädettävän mallinuken ompelua varten! Löysin käytettynä niin ei rokottanut niin pahasti lompakkoa.

Älä yritä huijata, tunnen sinut! Fleshlightin telineeksi sinä sen ostit, kun ei raha riittänyt aitoon seksinukkeen.

Vierailija
70/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni ison huonekasvin. Jonkin sortin palmu se on. Komea. Satasen maksoin. Hyvä joululahja ittelle se. 

Vierailija
71/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden taika mukin ostin 

Vierailija
72/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni ison huonekasvin. Jonkin sortin palmu se on. Komea. Satasen maksoin. Hyvä joululahja ittelle se. 

Olisit ostanut paketin taateleita ja tökännyt kiven multaan. Olisi jäänyt melkein satanen muuhun käyttöön ja vuoden päästä jouluna sinulla olisi ollut ihan itse kasvattamasi palmu.

Vierailija
73/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itelle uuden kitaran, bassoon uudet mikit ja kieliä. Semmosia tarvekapistuksia, että olisin ostanu muutenki.

Vierailija
74/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihanan Aarni-käsilaukun, kauan haaveilemani.

Vierailija
75/75 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuossa viime viikolla kultajousesta piparikorvakorut. Kai sen voisi laskea joululahjaksi itselleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi