Mitä kivaa ostit itselle joululahjaksi?
Ostin ruusuvettä iholle, ihanan tumman punaisen huulipunan, huulipunan jonka pitäisi tuoda vain kiiltoa (uutuus laveralta) sekä ihanan tumman huulilikiillon. Osa alesta ja kaikki luontaiskosmetiikkaa. :)
Kommentit (75)
2 kirjaa. Tuskin maltan odottaa jouluaattoon.
En osta lahjoja itselleni, eihän se ole kivaa. Saan jouluna lahjoja mieheltäni ja lapsiltani.
Vierailija kirjoitti:
En osta lahjoja itselleni, eihän se ole kivaa. Saan jouluna lahjoja mieheltäni ja lapsiltani.
🤦🏼
Eilen tilasin kampausvaahtoa ja kaasutoimisen kihartimen, kun näitä kumpaakaan ei saa paikallisesta kaupasta. Ruotsista tulevat ja varmaan ensi viikon lopulla. Nopeammin paketit tulevat ruotsista kuin esimerkiksi Vantaalta Helsinkiin.
Minä ostin palapelin itselleni. Ja nyt aion ilahduttaa itseäni lisää ja siivoan kotini.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jonkun sortin kehvana?
Tilasin itselleni Lontoosta uuden, aidon brittiläisen knallihatun.
Oh, dear! Tunnen miten ylähuuleni jäykistyy!
Viime vuonna ostin joululahjaksi sukset itselleni. Tänä vuonna en valitettavasti mitään. Tai no olkoon vaikka uudet kynttilämuotit se lahja 😊
Merinovillaisen aluspaidan.
Lämpimät sukat.
Alpan neuletakin, josta olin jo pitkään haaveillut ja jolle oli tarve. Yleensä en hanki mitään mutta nyt halusin hemmotella itseäni.
Huivin ja merinovillamekon. Helpotin puolison elämää 🙂
Mozartinkuulia. Ainoa tapa varmistaa meleinen joulusuklaa, on ostaa se itse.
En tiedä vielä, olen vasta menossa Alkoon. Laphroaigh kuulostaisi kyllä hyvältä lahjalta.
Ostin yöpaidan. Ei minulle kukaan osta mitään, eikä ole rahaa nyt ostaa muuta. Yöpaita maksoi 6,90€. lapsetkin niin pieniä että eivät vielä osta. Tämä on todellisuutta. T yksinhuoltaja.
Kosmetiikkalahjapakkauksia kun halvalla lähti Tokmannilta ja Sokokselta. Kahden viikon Kanarian matkan jouluksi ja uudeksivuodeksi. (Huomenna lähtö, jihuu!)
Vierailija kirjoitti:
Mozartinkuulia. Ainoa tapa varmistaa meleinen joulusuklaa, on ostaa se itse.
Mä ostan aina omat Budapestit, muut ei niitä syö.
Ostin itselleni ihanat uudet lakanat, sekä hajuveden.
En osta joululahjoja kenellekään, en edes itselleni.