Mitä kivaa ostit itselle joululahjaksi?
Ostin ruusuvettä iholle, ihanan tumman punaisen huulipunan, huulipunan jonka pitäisi tuoda vain kiiltoa (uutuus laveralta) sekä ihanan tumman huulilikiillon. Osa alesta ja kaikki luontaiskosmetiikkaa. :)
Kommentit (75)
Ostin alesta nastakengät, tuli tarpeeseen. Jonkun kirjan voisin myös ostaa.
Ostin pitkän yöpaidan ja lämpimät rukkaset, molemmat tarpeeseen. Ostin, kun halvalla sain!
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin palapelin itselleni. Ja nyt aion ilahduttaa itseäni lisää ja siivoan kotini.
Samoin, 2000 palaa odottaa, saa nähdä, koska tulee valmiiksi. Ja lisäksi keittiön siivousta vielä tänään.
Hyvää palapelin kokoamista sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä, olen vasta menossa Alkoon. Laphroaigh kuulostaisi kyllä hyvältä lahjalta.
Se on kyllä hyvää.
Minä en raskinut, tyydyin Aerstoneen. Saa nähdä miltä maistuu, savuinen sekin ja n. 30€ halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä, olen vasta menossa Alkoon. Laphroaigh kuulostaisi kyllä hyvältä lahjalta.
Se on kyllä hyvää.
Minä en raskinut, tyydyin Aerstoneen. Saa nähdä miltä maistuu, savuinen sekin ja n. 30€ halvempi.
Tuohan on aika edullista, pitää kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Pillua nuorelta naiselta
T: setämies
Niin, saat sitä vain ostamalla.
Kultaiset korvarenkaat 🤗.
Tosin tarjous korut.
Koen että ansaitsin ne, ja olen niistä haaveillut jo vuosia .
Kunnollisen talvitakin työkäyttöön pakkaskeleille. Tosin käytin siihen saamani lahjakortit, niin en tiedä onko virallisesti laskettavissa itselle ostetuksi lahjaksi :)
Ostan myöhemmin ulkomaanmatkan, lähden talvilomalla lämpöön, ehkä moikkaamaan kaveria. Rakastan matkustelua.
Ostin Tuomaan markkinoilta ihanat korvakorut.
Säädettävän mallinuken ompelua varten! Löysin käytettynä niin ei rokottanut niin pahasti lompakkoa.
Pakastesaunavihdan ja terva löylytuoksun. Kissoille nameja 🌿🍬🐈🍬😺
Ostin itselleni joululahjaksi muutamalla sadalla eurolla EFT-rahastoa, joka sijoittaa osinkoaristokraatteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä hyvää.
L oli 62€, toi oli 39€. No vähä liiottelin halvemmuutta, mut mun kukkarolle huomattava ero.
Tuohan on aika edullista, pitää kokeilla.
Jack Jeanne - pelin Nintendo Switchille.
Vierailija kirjoitti:
Säädettävän mallinuken ompelua varten! Löysin käytettynä niin ei rokottanut niin pahasti lompakkoa.
Hieno löytö!
Ostin lipun Pähkinänsärkijä- balettiin, jossa jo kävinkin.
Se on kyllä hyvää.