Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kun mulla ois vapaata tapahtuu jotain joka pilaa vapaapäivät....

Vierailija
21.12.2023 |

Viimeiset v@#un neljä vuotta kaikki mun päivää pidemmät vapaat on menny v@#uiks. Isä on saanut aivoinfarkteja (3 kertaa), mies on saanut sydäninfarktin, itellä murtunut jalka, olen ollut koronassa, olen ollut vatsataudissa/muuten kipeä, kissa on sairastunut tai sitten auto hajonnut. Ja kaikki nämä silloin kun on ollut talviloma, kesäloma, pääsiäisen pyhät tai joulun ajan pekkasvapaat. Ja viime yönä isä joutui sairaalaan heikentyneen yleiskunnon takia ja taas sopivasti kun mulla olis vapaata. Taitaa olla niin v@#usti liikaa vaadittu että edes muutamat vapaa päivät voisin rentoutua ja olla huolehtimatta läheisen sairastumisesta/kuoleman mahdollisuusesta tai että itse makaa sairaana tai kivuissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme simulaatiossa. Joku finninaama alien lojuu pelituolissa ja räkättää kärsimyksellesi.

Vierailija
2/5 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noin se menee. Omaa aika pitäisi ottaa hetkissä, arkena, eikä sitku. Sama ongelma, vaikka ei ihan noin rankkana. Joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä paljon sulle. 

Vierailija
4/5 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Toisaalta voi ajatella, että onneksi tuolloin on ollut vapaata, niin on pystynyt hoitamaan asioita. Työn lomassa paljon vaikeampaa.

Jospa nyt jouluna saisit huokaista.

Vierailija
5/5 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ihan vilpottömästi että isäsi vointi paranee pian, olette ajatuksissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi