Rakas päiväkirja
Tähän ketjuun voit kirjoittaa päiväkirjamerkintäsi, joka voi olla vaikka täyttä tajunnanvirtaa. Riittää, että itse ymmärrät ja saat puetuksi sanoiksi jotain itsellesi merkityksellistä. Ei tarvitse kirjoittaa muille, vaan kirjoitat itsellesi.
Kommentoida saa, mutta tähän ketjuun ei kirjoiteta siksi, että saataisiin neuvoja tai arvostelua. Merkinnän päivämäärä löytyy valmiina, olkaa hyvät.
Kommentit (111)
Nyt on tarpeeksi kesäkukkia pihalla, tänään ostin viimeiset. Tagetekset kylvin vasta reilu viikko sitten, on ensimmäiset oikeat lehdet sirkkalehtien jälkeen jo, nopeasti itivät. Kukkivat aika myöhään, mutta kiva, että silloinkin silmänruokaa piisaa.
Yllätys: orvokit ovat siementäneet salaa sinne tänne nurmikon sekaan, siirtelin niitä kukkapenkkiin ja kukinta vaan jatkuu, eivät olleet moinenkaan...
Vierailija kirjoitti:
R p k. Näin unta että juttelin tätin kanssa ja olin jo soittamassa sille kun muistin että hän kuoli kolme vuotta sitten.
Terkkuja taivaaseen!
Voi. Mulla oli kans yks täti, Karjalan evakko, kenen luona kyläilin usein. Sanoin hälle, että meidän tulee häntä kauhean ikävä sitten kun on kuollut. Halattiin pitkään. Viimeiset sanansa sairaalassa oli: pitäkää toisistanne huolta ja luja puristus kädestä.
Ikävä on vieläkin, vuosien jälkeen.
Kiitos kun sain lainata viestiäsi
Voi rakas päiväkirja, olen niin iloinen, kun luonto on saanut vettä ja ilma viileni. Ketokukat kauneimmillaan. Lähden huomenna elokuviin Sodankylään💕, ihan innoissani, neljättä kertaa... sit onkin jo juhannus
Voi rakas päiväkirja,
Kirjoitin toisaalla rakkauskirjeen exälleni eilen, siitä syystä Hän ehkä palasi luokseni unessa. Voi, miten onnellisia oltiin siinö, hän oli jotenkin feikannut kuolemansa ja oli pitkään seurannut elämääni ja viimein lähestyi minua💕
Oi Onnea
Ja kyyneleitä, kun aamulla heräsin...
Rakas päiväkirja
Sain vuosien työn valmiiksi, runokirjan. Laitoin tarjouspyyntöjä omakustannus/palvelukustannus, ja tarjolle ihan oikeaan kustantamoon.
Sain jo tarjoukset, nyt jännään, olisiko mahdollista ihan oikea kustanne... tuskinpa, runokirjoista kustannetaan kai noin 5-10% lähetetyistä...
Kuukausi ehkä pitää odotella
Vierailija kirjoitti:
Rakas päiväkirja
Sain vuosien työn valmiiksi, runokirjan. Laitoin tarjouspyyntöjä omakustannus/palvelukustannus, ja tarjolle ihan oikeaan kustantamoon.
Sain jo tarjoukset, nyt jännään, olisiko mahdollista ihan oikea kustanne... tuskinpa, runokirjoista kustannetaan kai noin 5-10% lähetetyistä...
Kuukausi ehkä pitää odotella
Jatkoa edelliseen:
Haluan pitää kirjan julkkarit💕. Olin Sodankylässä elämäni ensimmäisissä julkkareissa, Arvottomat...
Voisiko joku neuvoa kivan kaavan, kutsun ehkä 15-20 henkeä, malja, pikku purtavaa...
Mitä muuta, myynkö kirjojani siellä???
No nyt saapui syys, ihanan harmaata ja viileää, mutta upea ruska...
Huh mikä ajan riento
Leppoisa lepopäivä :)
Rakas päiväkirja. Mietityttää uuden vuoden tapahtumat, koska en ihan kaikkea lopusta muista... meni myöhään.
Kaikki menee lopulta ohitse, sellaiset mietteet tänään.
R p k. Näin unta että juttelin tätin kanssa ja olin jo soittamassa sille kun muistin että hän kuoli kolme vuotta sitten.
Terkkuja taivaaseen!