Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas päiväkirja

Vierailija
21.12.2023 |

Tähän ketjuun voit kirjoittaa päiväkirjamerkintäsi, joka voi olla vaikka täyttä tajunnanvirtaa. Riittää, että itse ymmärrät ja saat puetuksi sanoiksi jotain itsellesi merkityksellistä. Ei tarvitse kirjoittaa muille, vaan kirjoitat itsellesi.

Kommentoida saa, mutta tähän ketjuun ei kirjoiteta siksi, että saataisiin neuvoja tai arvostelua. Merkinnän päivämäärä löytyy valmiina, olkaa hyvät. 

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps saako jatkaa samalle päivälle omaa päiväkirjaa? Just niin tein...

Totta kai, anna mennä.

Vierailija
42/111 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täältä poistetaan, mutta tämä ketju on saanut jäädä.

Mietin yhtä ihmistä, joka sanoi minulle, että olen toinen hänen elämänsä tärkeimmistä ihmisistä. Olin sen huomannut kyllä ja onneksi tuli keskeytys.

On paljon myös asioita, joita minä en tiedä enkä huomaa, vaikka muut tietävät ja huomaavat. Tapahtunut oli esimerkki siitä, miten pinnan alla on aina asioita, jotka vaistoaa, jos ne kiinnostavat. Ja tässä tapauksessa kiinnostivat, positiivisessa mielessä (ei huvittava eikä epämiellyttävä huomio).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanha ystävä on mielessä näin uuden vuoden alussa. Ei olla pidetty yhteyttä vuosiin, mutta numero on vielä luettelossa ja huomasin sattumalta, että hän asuu nykyisin Suomessa. En ole oikeasti koskaan pitänyt hänestä, mutta syystä tai toisesta aina vastannut, kun hän ottaa yhteyttä. 

Tällaisia ihmisiä kaikilla varmaan roikkuu mukana. Ollaan liian kohteliaita poistamaan hänet kokonaan ja toivotaan, että viimein unohtaisi kokonaan. Silloin vanhat hyvät muistot nousevat pintaan ja huonot jäävät unholaan, kun ei enää tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
44/111 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että petän sinua oikea päiväkirjani tulemalla palstalle. Haluan kuitenkin vastakaikua vaikka niin monet käyttävät toisen sanomisia omiin tarkoituksiinsa, jotka kaikki eivät kestä päivänvaloa.

Minun olisi pitänyt syntyä mieheksi, koska silloin olisin arvostettu alfa male ja lähesprofessori...

Elämme vieläkin typerää aikakautta jossa asiastasanojat halutaan viedä huussin taakse ja vaientaa, vaikka ihmiset jo hieman ymmärtääkin missä mennään.

Joan Jett sanoi, on mulla boollssit mut ne on vaa ylempänä.

Kiitos teille jotka kirjoitatte luonnosta, hymyistä, läheisyydestä, suklaakakkuresepteistä ja muusta oikeesti tähdellisestä. 

Kiitos uudenvuoden pommeista. Tuntui että sinne räjähti ja jäi pahat noita-akkahenget... 😂 

Jalat lämpimäks, suut makiaks.  Kiitos rakkaille:) 

Vierailija
45/111 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan syssyyn katsoin pari muutakin epämiellyttävää henkilöä ja huomasin, että he ovat samanlaisia edelleen... Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin tuntenut. Mutta nuo olen heivannut jo 15 vuotta sitten pois elämästäni, estin heidän yhteydenottonsa kuitenkin varmuuden vuoksi vielä laatimistaan uusista fb:n profiileista.

Ei ole kyllä kaikkien kohottavinta muistella heitä näin vuoden ensimmäisenä päivänä. Pelottavia tyyppejä, taivaan kiitos olen päässyt eroon eikä mitään kamalaa tapahtunut silloin, kun heidät heivasin.

Vierailija
46/111 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana skoolaus Passion Fruit kuoharilla🥂, Uusi Vuosi alkakoon💥💥💥

Vierailija
47/111 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga Temosen tilanne piti hereillä yölläkin. Toivoisin, että voisin pyyhkiä pois tuon sairauden kokonaan. 

Vierailija
48/111 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olga Temosen tilanne piti hereillä yölläkin. Toivoisin, että voisin pyyhkiä pois tuon sairauden kokonaan. 

Sama. En siis valvonu, mut oon tosi surullinen tosta uutisesta

Vierailija
49/111 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-30C pakkasta, siirrettiin kauppareissua. Näkkileipää on, juustoa ja pakastimessa ruokaa.

Kaunis, huurteinen maisema. Aurinkokin paistaa, pilkkijäät vahvistuu.

Vierailija
50/111 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä päiväkirja

Niin paljon surullisia sairastumisia/kuolemia, nuoriakin kuolee. Jospa ensi keväänä 30v yhteistä vuotta saisimme vielä juhlia...

Vierailija
51/111 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-29C, huh. Eilen kauppareissulla ei meinannu auton lämmitys toimia. Ostettiin ruokaa pakkaseen. Eipä tartte hetkeen lähteä, vaikka ennuste onkin leudompaan keliin...

Suihku tuos seinän takana on lämmin, eteisessä +6C. Hyvin tarkenee.

Vierailija
52/111 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa Marilynista, hän olikin kaksi senttiä minua pitempi, luulin itseäni pienemmäksi. Miten kaunis hän olikaan alun alkaen, ennen blondausta ja hiusten lyhentämistä ja nenäleikkausta. 

Olisi sittenkin kannattanut antaa kuvata itseään enemmän nuorena, koska nehän olisivat olleet kivoja muistoja.

Vierailija
53/111 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun surullista, kun Bowie kuoli niin nuorena. Monet ovat pämpänneet paljon enemmän ja vielä elossa.

Vierailija
54/111 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai ja hirmumyrsky. Tuuli vinkuu nurkissa, onneksi ei vedä vaik sata vuotias talo onkin. Villasukat on silti mukavat...

Vierailija
55/111 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrskynmyrskyn... juuri tätä rakastan. Ulkona on mitä on, koti on koti. Säällä kuin säällä. 

Kohta myräkkään, ja väistelemään veitikkalumihiutaleita. 

Ehkä kaadun hankeen ja räpyttelen käsiä. Luulevat muut enkelin käyneen leikkimässä.

Tänään sorruin taas mässäilyn mieliharmiin ja päikkäreillä näin erikoisia unia...

Pitääpä maistaa lunta. Ehkä lumi tekee yöunista viileät ja tylsät.

Vierailija
56/111 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kaunista. Pakkasta liki 20, hanki kimmeltää, aurinko paistaa huurteisiin puihin. Waude.

Vierailija
57/111 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on tosi kuivat tipoista huolimatta. Koskee!

Vierailija
58/111 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga K:n kuolema kosketti. Upea radiopersoona on pois.

Vierailija
59/111 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaloronihappo teki palojälkiä silmänympärysihoon! Onkohan kukaan saanut samanlaista vaivaa ja paraniko bepanthenillä?

Vierailija
60/111 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut eivät hyväksy sukupuolieroa. Ehkä he eivät koe sitä olennaiseksi omassa elämässään tai eivät havaitse sitä. En itsekään koskaan nuorempana ajatellut sukupuolieroa, mutta kuitenkin hyväksyin sen. En ole ollut kovin hyvin perillä miehistä, koska he eivät ole riittävästi lajina kiinnostaneet minua, vain sen verran, että pärjää. En ole kuunnellut tai kuullut miehiä kuin vain omasta näkökulmastani, vaikka he ovat koko ajan teoillaan ja käytöksellään kertoneet siitä millaisia ovat. (Puhun nyt siis miehistä lajina, en yksilöinä, toki jotkut miehet ovat kiinnostaneet yksilöinä, mutta en ole ajatellut heitä lajinsa edustajina.)

Mutta kunnioitan ja olen aina kunnioittanut miehiä, heidän kunniantuntoaan ja haurauttaan rakkaudessa ja seksissä. Olen onneksi törmännyt hyviin tai riittävän hyviin miehiin, etteivät he ole koskaan käyttäneet voimiaan minuun kielteisesti. Tai sitten olen melkein  unohtanut ne kerrat, sillä eh

Olen miettinyt samaa, miehen ja naisen erilaisuutta. Harva nainen sisäsyntyisesti ymmärtää mitä miehen kunniantunto on, harva ymmärtää haurauden, herkkyyden rakkaudessa ja seksissä. Hyvin harva kunnioittaa, koska ei ymmärrä, mikä merkitys asialla on. Melkein jokaisella naisella on kyky latistaa, vähätellä, mitätöidä, repiä ja pilkata rikki kaikki se mikä miehessä on hyvää, kaunista ja kunnioitettavaa, silloin kun naista ei ole kuultu ja ymmärretty. Silloin ei ole enää mitään hyvää, ei kunniaa, ei haurautta eikä herkkyyttä, on pelkkää  julmuutta ja ilkeyttä ja ymmärtämättömyyttä. Murskaavaa, hajottavaa. Mies ei osaa kuunnella naista, väheksyy naisen tarpeita eikä tee, mitä nainen pyytää. Tai tekee käskystä tai vain sanoo tekevänsä. Kumpikaan ei ole toista parempi, ei mies eikä nainen, he ovat erilaisia. On niin helppo ymmärtää väärin, on niin helppo alkaa kilpailla paremmuudesta ja yhtäkkiä kilpaillaankin siitä kuka on paskin. Kunnioitus. Minä kunnioitan, vaikka en aina ymmärrä tai hyväksy. Tunne kontrollin menetyksestä, periksi antamisesta. Minä pyydän kauniisti, en käske. Yritän hillitä itseni suuttuessani, etten rikkoisi jotain mitkä on minulle kallisarvoista, jotain mitä kunnioitan enemmän kuin pystyn ilmaisemaan. Sanon mitä ajattelen, mitä tarvitsen ja minua kuullaan kaikessa. Tunnen usein, että minun tarpeeni tai haluamani asetetaan omien tarpeiden edelle. Se saa minut tuntemaan, että haluan olla hänen arvoisensa. Olen nöyrä asian edessä. Ihmettelen millainen valta minulla on toiseen ihmiseen, vaikka en halunnut sitä valtaa. Minua ei käsketä eikä yritetä alistaa. Minulta pyydetään kauniisti, ja haluan mielelläni tehdä sen mitä hän pyytää. Molemmilla on hyvä olo. Tätäkö se tarkoittaa kun sanotaan, että rakastuminen on vain tunne, ja rakkaus tekemistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme