Ketä et missään tapauksessa äänestä ja miksi?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista.
Aika outoa, että sukupuoli on nykyäänkin vielä este äänestämiselle. Mielummin valitaan vaikka miten huono ehdokas kunhan hän on mies, kuin pätevä nainen ja vain sen takia, että on nainen.
Kullilla ei kukaan maan asioita pysty hoitamaan. Mutta näinhän se valitettavasti vielä 2000-luvullakin menee. Epäpätevä mies valitaan mielummin, kuin pätevä nainen, koska miehellä on munat. Ja tämä pätee työelämässä yleensäkin.
Tilanne muuttuisi heti, jos olisi edes yksi pätevä nainen ehdokkaana. Ja minä muistuttaisin miten kävi kun aiemmin oli naisia ehdokkaana? Te vajaaälyiset äänestitte maahamme kaikkien aikojen surkeimman ja rysyjä syleilevän presidentin.
Jälkiviisas on aina helppo olla. Siihen aikaan rysyjen tilanne oli ihan toinen, eikä suomalaiset kokeneet naapuria uhkaksi, natoonkaan ei halunnut juuri kukaan. Nyt maailamantilanne on ihan toinen. ja luuletko, että Halonen= kaikki suomalaiset naiset. Entä jos se naisehdokas on oikeistolainen? Ei kaikki naiset ole samasta puusta veistetty. sama kun väittäisit, että koska aikoinaan Suomi ajautui sotaan niin ei voida nyt äänestää mies ehdokasta, koska silloinkin johtivat Suomen sotaan.
Tai, että kun koivisto(oli muuten kovasti NL:ään kallellaan) laittoi markan kellumaan ja sai valtavan konkurssiaallon/työttömyyden aikaiseksi ei voi enää äänestää miestä. Meni pitkään ennen kuin suostui tunnustamaan Viron itsenäisyyden , kun piti mielistellä itäänpäin.
Paljon on miespolitiikot saaneet pahaa aikaiseksi ja jotkut perssatkin.
stubbia ei missään nimessä, veisi Suomen perikatoon alle aikayksikön. Todella Ä L L Ö tyyppi!
Stupi auttaa maamme tuhoamisessa. öö
5uomettumisen aika oli ihan hyvää aikaa. Stupit ja urpot ovat täyttä saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoa on haukuttu koko ajan ihan älyttömästi mutta se puhuu paljon järkeä. Ainakin viime aikoina kaikki mitä olen kuullut sen sanovan on ollut ihan fiksua.
En ihan ymmärrä mihin joudenkin voimakas inho perustuu.
Oisko vaikka pahasti 40-lukulaiset puheenparret ja arvot (etnonationalismi, rotuoppi, fasismi) väkivallalla ihannointi, suoranainen toistuva ja helposti todennettava valehtelu medialle.Nyt vaikka lainauksena: "Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n**kereitä. Tämä ei ole huumorikirjoitus. N**keri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä."
Laittaisitko oikein lähteen, missä Halla-aho on noin muka kirjoittanut? Ai etkö laita? Se olikin pelkkää valetta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho on monien meidän valinta. Politiikkaa on tullut seurattua tiiviisti vuosien mittaan ja Jussi on ainut, joka koventaisi Venäjän pakotteita ja on aina ollut asioiden edellä. Hän myös aidosti välittää maastaan, eikä olisi valmis myymään pätkääkään pois meidän rakkaasta isänmaasta. Suomi on meidän kaikkien Suomalaisten, siksi ääni Jussille.
Jussi oli mukana vastustamassa venäjäpakotteita, eroa EU:sta, venäjän kielen aseman vahvistamista suomessa ja puolue veljeili Putinmielisten puolueidne kanssa euroopassa. Kaikki nämä pelaavat Putinin pussiin. Sittemmin oltu näistä hiljaa kuin hiki villasukassa.
Että se siitä. Mieti toinen vaihtoehto.
Jännää, että oma hesarimme kertoo aivan päinvastaista:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002762891.html
"Halla-aho koventaisi Venäjä-pakotteita"
Miksi sinä siis levität valeita? Pelaatko putinin pussiin?
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoa en koskaan. Rasisti, ihmisvihaaja ja vihapuhuja.
Sama.. Lisäksi ihminen joka voi pettää rakkaat lapset ja vaimon 8 vuotta ei mielestäni ole luotettava. Sen jälkeen voi pettää ketä hyvänsä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoa on haukuttu koko ajan ihan älyttömästi mutta se puhuu paljon järkeä. Ainakin viime aikoina kaikki mitä olen kuullut sen sanovan on ollut ihan fiksua.
Oisko vaikka pahasti 40-lukulaiset puheenparret ja arvot (etnonationalismi, rotuoppi, fasismi) väkivallalla ihannointi, suoranainen toistuva ja helposti todennettava valehtelu medialle.Nyt vaikka lainauksena: "Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n**kereitä. Tämä ei ole huumorikirjoitus. N**keri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä."
Laittaisitko oikein lähteen, missä Halla-aho on noin muka kirjoittanut? Ai etkö laita? Se olikin pelkkää valetta vai?
Stubb -ei ole tarpeeksi suomalainen
Haavisto -al-hol
Urpilainen -ei vaan pysty
Jos toisella kierroksella on stubb ja haavisto, en äänestä.
Halla-aho, Esayah ja Hjallis ovat huonoimmat ehdokkaat. Muut ovat aika samalla viivalla.
Aku Ankkaa, koska ääneni menisi hukkaan.
Haavistoa en missään nimessä. Enkä kestään joilla ennuste ettei voi kiriä kahden kärkeen.
Essayah, Halla-aho ja Stubb edustavat puhdasta pahuutta ja vihaa. En siis äänestä heitä.
Haavistoa. Isis-jupakka viime hallituskaudelta ja aikaisemmalta kaudelta Caruna-sekoilu.
Mestaria en voisi äänestää, koska populismi, rasismi, fasismi, katkeruus ja kauna. Älyä on, mutta emotionaalista kypsyyttä ei.
Kokoomus, Perussuomalaiset, RKP
Syy: pitääkö edes kysyä?
Stubb ja Haavisto. En äänestä kiysaajia.
Vierailija kirjoitti:
Anderssonia. Rääväsuinen kommunisti, ei todellakaan sovi presidentiksi,
Andersson on fiksu, rohkea, oikeudenmukainen, empaattinen ja sanavalmis nainen! Siltikään hän ei mielestäni ole presidentti ainesta. On liian intohimoinen ja kärkäs, ehkä joidenkin vuosien päästä myös pressaksi sopiva
Vierailija kirjoitti:
Se, että on fiksu ja puhuu järkeviä, ei tarkoita sitä, että ilisi hyvä presidentti! AH-Ahon arvot ovat kylmät, jakaa kansaa vahvasti kahtia, ei osaa puhemiehen roolissakaan toimia puolueettomasti, on rasisti ja ihmisvihaaja.
Myös hullut, psykopaatit ja narsistit, osaavat olla fiksuja ja puhua järkevästi. Erikoisen hyvin vielä