Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä et missään tapauksessa äänestä ja miksi?

Vierailija
20.12.2023 |

Huonoin presidenttiehdokas?

Kommentit (210)

Vierailija
61/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aho on ehdokkaista ainoa, jota en voisi äänestää edes ase ohimolla. Hän edustaa kaikkea sitä, mikä nykysuomessa on pielessä ja pelottavaa. Unkarin tielle mennään, jos maalle valitaan hyödyllisten idioottien voimin ps-presidentti.

En hirveästi seuraa politiikkaa ja olen  aina pitänyt halla-ahoa vihonviimeisenä,niin kuin koko perussuomalaisia,  mutta nyt kun katsoin vaalitentin, niin Halla-aho alkoi tuntua ihan varteen otettavalta pressaehdokkaalta.

Stubb on jotenkin niin omahyväinen, ei koskaan hänestä tulisi koko kansan presidenttiä. 

Olipa Stubbia vastassa kuka tahansa  loppupeleissä, niin se toinen saa ääneni. 

Vierailija
62/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahoa on haukuttu koko ajan ihan älyttömästi mutta se puhuu paljon järkeä. Ainakin viime aikoina kaikki mitä olen kuullut sen sanovan on ollut ihan fiksua.

En ihan ymmärrä mihin joudenkin voimakas inho perustuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto

-maine työpaikka kiusaajana

-Toiminut SUPOn kehotusta vastaan ja rikkonut suomen turvallisuutta

Jussi Halla-aho

-lukuisia syytteitä rikoksista mitä ei politiikassa saisi olla kuten kiihottaminen kansanryhmää vastaan

-ääriajattelija jolla on kansallissosialistisia sympatioita.

Olli Rhen

-Toimi pääministeri Esko Ahon poliittisena erityisavustajana vuosina 19921993 jolloin suomi ajautui syvään lamaan ja ihmisiä menehtyi.

Vierailija
64/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto, Andersson, Stubb, Urpilainen tai kuka tahansa muu vihervassari - en äänestäisi vaikka joku puukolla uhkaisi.

Ja kyllä, Stubb on ääriliberaali eli käytännössä vihervassari.

Muistatko mitään ylä-asteen yhteiskuntaopin tunnilta?

Vierailija
65/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahoa on haukuttu koko ajan ihan älyttömästi mutta se puhuu paljon järkeä. Ainakin viime aikoina kaikki mitä olen kuullut sen sanovan on ollut ihan fiksua.

Holohölinää.

Vierailija
66/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho. Rasisti ja aina valmis väärinkäyttämään valta-asemaansa. Toivottavasti ei jatka enää eduskunnan puhemiehenäkään.

Hän on erinomainen esimerkki siitä mikä on pielessä meidän politiikassa. On aika luoda lakeja jotka suojelee meidän demokratiaa. Sitähän Kekkonenkin halusi

Vierailija
67/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näistä kukaan ole äänen arvoinen. Pakko jättää äänestämättä.

Tiedätkö mitä tapahtuu jos vain 10 ihmistä äänestää. Ei yhtään mitään sitten meillä on uusi presidentti.

Vierailija
68/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto. En halua Antoniota kattelemään 6.12. 

muutoin saa olla homo ja on ihan ok.

No mikä Antoniossa on vikana? Komea ja edustava. Uudet tuulet puhaltaa. 

Toden totta. Uudet tuulet puhaltaa ja homo, joka lyö naisia on ok. 

Vauvapalstan mukaan naiset ei tarvitse erityiskohtelua ja ihan samalla tavalla niitä saa mätkiä, kuin miehiäkin. Sitäpaitsi täältä saa jatkuvasti lukea, miten naiset ne vasta väkivaltaisia on ja miehet saa elää jatkuvassa pelossa, kun naiset pätkii niitä kotona turpiin ja hyökkäilevät puskista viattomien puolustuskyvyttömien miesraukkojen kimppuun. Ehkä Anttonikin vain puolusti itseään näiltä raivokkaita naisia vastaan?

Mutta ap:n kysymykseen. Stubbia en äänestäisi, enkä kyllä Harkimoakaan. Ensin mainittu on täysin sopimaton Suomen presidentiksi ja jälkimmäinen samoin. 

Vierailija
69/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto, Andersson, Stubb, Urpilainen tai kuka tahansa muu vihervassari - en äänestäisi vaikka joku puukolla uhkaisi.

Ja kyllä, Stubb on ääriliberaali eli käytännössä vihervassari.

Muistatko mitään ylä-asteen yhteiskuntaopin tunnilta?

Sinä et ole ainakaan äidinkielen tunneilla ollut paikalla. Et taida olla edes suomalainen?

Vierailija
70/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista.

Aika outoa, että sukupuoli on nykyäänkin vielä este äänestämiselle. Mielummin valitaan vaikka miten huono ehdokas kunhan hän on mies, kuin pätevä nainen ja vain sen takia, että on nainen. 

Kullilla ei kukaan maan asioita pysty hoitamaan. Mutta näinhän se valitettavasti vielä 2000-luvullakin menee. Epäpätevä mies valitaan mielummin, kuin pätevä nainen, koska miehellä on munat. Ja tämä pätee työelämässä yleensäkin. 

Vierailija
71/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä suomalaiset joilla on etninen tausta, kuuluvat seksuaalivähemmistöön, ovat juutalaisia tai m u s l i m e j a tai  kehitysvammaisia_ ei pidä hänen politiikasta.

Vierailija
72/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on syytä muistuttaa ukrainalaisia, että Brysselissä ollessaan Halla-aho äänesti muiden Putinin rahoittamien äärioikeistolaisten ja fasististen ryhmien mukana kaikkia Venäjä-pakotteita vastaan. Tämä siis sen jälkeen kun Putinin fasistihallinto oli hyökännyt Ukrainaan ja aloittanut sotarikoksensa miehittämällään Krimillä.

Ei äänestänyt, vaati kylläkin kovempia pakotteita demarien lobatessa miljoonilla kaasuputkia samaan aikaan. Punakaartilla on toki omat vaihtoehtoiset faktat käytössä.

Halla-aho koventaisi Venäjä-pakotteita (20.9.2014)

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002762891.html

mites me entiset valkokaartilaiset jotka oli lapin sodassa halla-aholaisia vastaan?

Vierailija
73/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lit:ä. Ei käytöstapoja, ei sivistyneisyyttä. Hortoili räkäkännissä siinä yhdessä pikkutunteina kuvatussa videossakin.

Mieti, kun se sanoisi jollekin arvovaltaiselle ulkomaalaiselle päättäjälle, että paskapuhetta!

Vierailija
74/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka pahasti 40-lukulaiset puheenparret ja arvot (etnonationalismi, rotuoppi, fasismi) väkivallalla ihannointi, suoranainen toistuva ja helposti todennettava valehtelu medialle.

Nyt vaikka lainauksena: "Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n**kereitä. Tämä ei ole huumorikirjoitus. N**keri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä."

Vierailija
75/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson ja Pekka Haavisto, vihervassarius ei oo mun juttu.

Vierailija
76/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka pahasti 40-lukulaiset puheenparret ja arvot (etnonationalismi, rotuoppi, fasismi) väkivallalla ihannointi, suoranainen toistuva ja helposti todennettava valehtelu medialle.

Nyt vaikka lainauksena: "Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella n**kereitä. Tämä ei ole huumorikirjoitus. N**keri ei ole naurun asia. Minä olen arjalainen ja ylpeä siitä."

Erkki lähetti Jussi Halla-aholle kysymyksen, milloin tämä siivoaa puolueesta natsitpois

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007735380.html

Taisi olla puolue ohjelman vastaista erottaa heidät....

Vierailija
77/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassareita en ikinä äänestä, itserakkaita riidanhaastajia, eivät arvosta suomalaisia joita lähinnä halveksivat. Tahallaan väärinymmärretään ja väännetään toisten sanomisia että saadaan kunnon riitaa aikaiseksi, valehtelevat, eivät arvosta työntekoa, ovat luusereitten puolueita.

Vierailija
78/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustalaisena olen huomannut että on täällä on kahta porukkaa.

Yksi porukka perustelee seikkaperäisesti poliitikon aatemaailmaa ja kuinka se on haitallista suomen demokratialle ja sitten toinen porukka ei osaa perustella lainkaan mielipiteitä vaan yksinkertaisesti haukkuu.

Vierailija
79/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä porukasta on pakko sanoa, että kaikki.

Olisin äänestänyt Väyrystä, ihan kettuillakseni, mutta ei sitten. No en sentään kuitenkaan.

Vierailija
80/210 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavistoa, ei koulutusta ei vaimoa, al-Holi, Caruna case. Vastenmielinen piikittelijä.

Haavistoa en äänestä minäkään. Toi ISIS-äidit Suomeen ja painosti vielä virkamiestä valehtelemaan asiasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi