Menisitkö deiteille venäläisen kanssa?
Mua on lähestynyt Tinderissä. Mun pitäisi jotenkin selvittää mitä mieltä se on sodasta mutta miten ihmeessä teen sen. Jos on lähtenyt kutsuntoja pakoon niin sitten voisi olla ok.
Kommentit (115)
Kävin kerran deiteillä venäläisen naisen kanssa. Oikein mukava ensi ilta ja juteltiin ihan niitä näitä ja pitkään eka treffeillä. Ei puhuttu politiikkaa, mutta siinä ensimmäisen keskustelun, ja yleensä muunkin keskustelun lomassa ollaan puhuttu joskus maailman menosta, ja todettu yhdessä että venäjällä on ollut aina huonot johtajat ja alistettu kansa. Eipä tuohon ole voinut todeta mitään muuta kuin sen että totta joka sana. Enkä tiiä olisko ollut mitään eroa siihen että mikä kansallisuus olisi ollut treffiseurana. Ihmisen kanssa minä keskustelen ja ihmisiä minä tapailen, en erottele kansallisuuksia. Hyviä ja kusipäitä löytyy ihan kaikkialta. Joo, ja ne "deitit" jatkuu edelleen.
En. Olen turvallisuushakuinen ja miettisin, mitä kaikkea vaikeutta suhde voisi tuoda.
Joo. Otan kaikki ihmiset vastaan yksilöinä.
Von Finland bis swartzen Meer worvärts nach osten!
Ketään normaalia heteromiestä ei pahemmin kiinnostele ukrainat ja sodat, jos pääsee venäläisnaikkosen kanssa treffeille. Tasokasta seuraa kaikin puolin, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vain seuraavilla ehdoilla voisin:
1) Puhuu sujuvasti kahta länsimaalaista kieltä
2) Ei näytä venäläiseltä. En voi sietää venäläisiä kasvonpiirteitä tai venäläisten miesten kammottavaa pukeutumistyyliä
3) On valmis jäämään koti-isäksi ja sitoutuu siihen, ettei puhu lapsille venäjää. Eli länsimaalainen kieli pitää osata natiivin tasoisesti
4) On valmis luopumaan Venäjän kansalaisuudesta
Toisin sanoen en koskisi pitkällä tikullakaan.
Tuskinpa koskisivat sinuunkaan pitkällä tikulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen treffanut yli kymmentä eri venäläistä naista. Suurin osa heistä on tullut ensitreffeille kotiini.
Mitkä ovat olleet taksat?
Kolmea venakkoa olen pannut, yhtä ihan rehellisesti maksua vastaan. Ja ne kaksi muutakin olivat kovin kiinnostuneita suomipojan lompakon sisällöstä.
Näinhän se on, että tyhmän ja köyhän venäläisnaisen paras ja ainoa valuutta on pillu.
Venäläiset naiset ovat yleensä konservatiivismpia ja halukkaimpia hankkimaan lapsia. Ehkä ottaisin suomalaisten naisten sijaan, jotka nykyään ryhtyisivät lesboiksi kuin seurustelisi miehen kanssa.
en missään tapauksessa. eikä kelpaa kukaan muukaan ulkomaalainen, eikä iso osa suomalaisistakaan. sitäpaitsi olen naimisissa. ollut jo 26 vuotta, enkä vaihda tuota rumaa ukkoa mihinkään ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmea venakkoa olen pannut, yhtä ihan rehellisesti maksua vastaan. Ja ne kaksi muutakin olivat kovin kiinnostuneita suomipojan lompakon sisällöstä.
Näinhän se on, että tyhmän ja köyhän venäläisnaisen paras ja ainoa valuutta on pillu.
Miten niin tyhmän?
Ehdottomasti en jos en tuntisi jollain tavalla ennestään, tuskin sittenkään. Monestakin syystä, mutta lyhyesti sanottuna en luota.
Ja suurin osa kansaa hyväksyy ja kannattaa sitä sotaa ja samaa diktaattoria. Pitävät tätä vielä suurena sankarinaan. Häpeä sinä iigori tuota ryccäpropagandaasi.