Menisitkö deiteille venäläisen kanssa?
Mua on lähestynyt Tinderissä. Mun pitäisi jotenkin selvittää mitä mieltä se on sodasta mutta miten ihmeessä teen sen. Jos on lähtenyt kutsuntoja pakoon niin sitten voisi olla ok.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläisen naisen kanssa menisin. He ovat niin paljon naisellisempia ja fiksummin käyttäytyviä kuin suomalaiset naiset.eivätkä ole sellaisia vain rahan perässä olevia kuin suomalaiset.
Huomaa, ettet ole ollut tekemisissä venäläisen naisen kanssa...tai oikein kenenkään naisen. Jos kuvittelet, että venäläinen nainen tekee työt miehenkin puolesta ja mies vaan makoilee kuten Suomessa, olet ihan eksyksissä. Rahaa, rahaa, sitä venäläinen nainen hakee.
Höpö höpö. Olen ollut venäjällä töissäkin 6 vuotta joten todellakin tiedän venäläisen naisen ylivertaisuuden.
He eivät todellakaan ole kolmikymppisinä yyhhoo äitejä jotka ovat jaelleet itseään puolelle kylälle, kuten suomineidoilla on tap
SInun ajatuksissa ehkä on. No on se unelma maa amerikkakin vaikka minkalainen maa, kuten intiakin kun sille linjalle lähdetään. Mitä isompi maa, niin sen suuremmat ongelmat ja onhan siellä ihan erilainen kulttuurikin, jos voi trolli senkin asian vielä ymmärtää. Kyllä sitä täällä suomessakin niitä yh-äitejä löytyy ihan omasta takaa kun ei trolli voi muuhun vedota.
Heh-heh, ryccätrolli siellä itse horisee. Hyvä yritys iigor pietarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota että yksi (ja useampi) kusipää maan hallinnossa saa muut vihaamaan koko kansaa. Eivät he ole syyllisiä vallitsevaan tilanteeseen.
Kyllä he ovat yhtä lailla syyllisiä. Ovat mahdollistaneet mokoman diktatuurin kehittymisen omalla passiivisuudellaan. Kumma,mjos ei 140-miljoonainen kansa saisi yhtä diktaattoria kuriin, jos halua oikeasti olisi.
Tavalliset kansalaiset eivät tähän ole milään tavalla syyllisiä, vastarinta kun laitetaan vankilaan tai keksitään jotakin muuta. Ehkäpä sinun kannattaa mennä sinne yrittämään asiaa? sama asia on Syyriassa, p-koreassa, saudeissa jne.. miksei kansa nouse? siinäpä on pienelle lapsoselle mietittävää.
Mukavaa sakkia tavalliset Venäläiset on, on meissä suomalaisissakin vaikka minkalaista
Höpö löpö. Whataboutisimi paljastaa ryccän kuin ryccän. Woit mennä lapsottelemaan ihan vaikka niitä ryccäveljiäsi.
Siellähän asiantuntija on nyt taas vauhdissa ja heti tietämässä, täällä suomessa sentään Venäläiset tekevät töitä, siis oikeita töitä. He eivät ole kelan luukulla kuten eräät, maksavat veronsa tänne suomeen ja kyllä, palkkaan kyllä ennemmin venäläisen, joka tulee vaikka viiden aikaan aamulla työmaalle ja tekee tarvittaessa 16h päivää kun pyydetään kun suomalainen valittaa kun pitää aikasin herätä, on kylmä ja miksi pitää tehdä pitkää päivää. Pysykäähän vaan kelan asiakkaana, se on teidän paikka kun muuhun ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä?
Venäjä valtaa Ukrainan ensivuoden puolessa välissä ja sen jälkeen suomen joten meistäkin tulee jälleen venäläisiä.
Malja sille , slava finland!
Ryccäiigorin sperman hajuisia märkiä unia taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota että yksi (ja useampi) kusipää maan hallinnossa saa muut vihaamaan koko kansaa. Eivät he ole syyllisiä vallitsevaan tilanteeseen.
Kyllä he ovat yhtä lailla syyllisiä. Ovat mahdollistaneet mokoman diktatuurin kehittymisen omalla passiivisuudellaan. Kumma,mjos ei 140-miljoonainen kansa saisi yhtä diktaattoria kuriin, jos halua oikeasti olisi.
Tavalliset kansalaiset eivät tähän ole milään tavalla syyllisiä, vastarinta kun laitetaan vankilaan tai keksitään jotakin muuta. Ehkäpä sinun kannattaa mennä sinne yrittämään asiaa? sama asia on Syyriassa, p-koreassa, saudeissa jne.. miksei kansa nouse? siinäpä on pienelle lapsoselle mietittävää.
Siellähän asiantuntija on nyt taas vauhdissa ja heti tietämässä, täällä suomessa sentään Venäläiset tekevät töitä, siis oikeita töitä. He eivät ole kelan luukulla kuten eräät, maksavat veronsa tänne suomeen ja kyllä, palkkaan kyllä ennemmin venäläisen, joka tulee vaikka viiden aikaan aamulla työmaalle ja tekee tarvittaessa 16h päivää kun pyydetään kun suomalainen valittaa kun pitää aikasin herätä, on kylmä ja miksi pitää tehdä pitkää päivää. Pysykäähän vaan kelan asiakkaana, se on teidän paikka kun muuhun ei pysty.
Joo joo iigor, mene sitä tuota paskaasi suoltamaan sellaisille ryccille, joita se kiinnostaa, ja jotka sen ehkä uskovatkin.
En, koska en voisi luottaa hänen motiiveihinsa tapailla suomalaista. Barsinkin jps ap sun ammatti on jotenkin tärkeä esim huoltovarmuuden, hallinnon tai puolustuksen tms näkökulmasta tai muu keskeinen ala.
Olen osittain Latviassa kasvanut ja venäjää kakkoskielenäni puhuva. Joo, deittailisin ven. miestä, sillä ehdolla, että ei ole venäläisten paremmuudesta puhuva ja on Putinin vastainen.
En, hyi olkoon. Kai siellä voi mukaviakin ihmisiä asua, mutta ei kiitos silti.
Menisin ja pyytäisin että puhuttaisiin englantia. Venäläisillä naisilla on jotenkin tosi kuuma se englannin aksentti. Ulkonäkö ja luonne yleensä myös.
En. Haluan parisuhteen, jossa voin puhua omaa äidinkieltäni. Näistä muista ongelmista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette menisi niin miksi ette? Millaisia mielikuvia venäläinen herättää? Kyseessä on nuori mies jolla pitkä tukka.
Aa todennäköisesti voi saada Venäjällä turpaan pitkän tukan takia. Ei ole tarpeeksi slaavi.
Ei todellakaan saa. Mistä nämä ihmeelliset ennakkoluulot kumpuaa?
Jos on lähtenyt kutsuntoja pakoon, niin ei varmasti kannata Putinin politiikkaa. Fiksu venäläinen. Paljon fiksumpi kuin ne Lappeenrannan maatuskat, jotka olivat uutisissa.
Russakka on russakka vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lähtenyt kutsuntoja pakoon, niin ei varmasti kannata Putinin politiikkaa. Fiksu venäläinen. Paljon fiksumpi kuin ne Lappeenrannan maatuskat, jotka olivat uutisissa.
Se että lähtee kutsuntoja pakoon kertoo vain siitä, että eivät halua itse grillaantua tykkitulessa. 99,9 % niistäkin nilviäisistä hyväksyy sodan ja kremlin sikailun, kunhan oma perse ei kärsi.
Pitäisi olla joku Sinebrychoffien jälkeläineen tai muu suku joka ollut vähintään sata vuotta maassa. Myöhäisemmät rajanylittäjät ovat liian karkeita
Vain seuraavilla ehdoilla voisin:
1) Puhuu sujuvasti kahta länsimaalaista kieltä
2) Ei näytä venäläiseltä. En voi sietää venäläisiä kasvonpiirteitä tai venäläisten miesten kammottavaa pukeutumistyyliä
3) On valmis jäämään koti-isäksi ja sitoutuu siihen, ettei puhu lapsille venäjää. Eli länsimaalainen kieli pitää osata natiivin tasoisesti
4) On valmis luopumaan Venäjän kansalaisuudesta
Toisin sanoen en koskisi pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Se että lähtee kutsuntoja pakoon kertoo vain siitä, että eivät halua itse grillaantua tykkitulessa. 99,9 % niistäkin nilviäisistä hyväksyy sodan ja kremlin sikailun, kunhan oma perse ei kärsi.
Oon se kommentoija joka tuos ylhäällä kertoi Latvia-taustastaan. Tähän haluaisin sanoa, että olen tavannut useampia liikekannallepanoa paenneita Keski-Aasiassa matkuastaessani viimeisen 1,5v aikana. Kukaan heistä ei hyväksy sotaa ja sanoivat esim "P. haluaa että me tapettais omia veljiämme!" (veljeskansaa) "Ukraina ei ole tehnyt meille mitään!" "olen totaalisesti koko sodan aloittamista vastaan" "ei meidän kuulu tappaa muita!" jne.
En. Joskus tapailin muutaman viikon ajan venäläistä miestä, mutta kulttuurierot olivat liikaa, joten lopetin. Järkyttävää sovinismia, miehet saivat pettää minkä kerkeävät, lähes kaikki kaverinsa olivat juoppoja tai narkkeja. Naureskelivat suomalaisten "sinisilmäisyydelle" ja säännöille. Sukunsa oli ihan yhtä outo ja kummallista oli, miten hällä väliä -asenteella totesi serkkunsa olevan prostitutka Viipurissa..eto normalno. huh huh. Sängyssä laiska. Nyt en ymmärrä, mitä ihmettä silloin hänessä näin, tästä on 20 vuotta aikaa, olin nuori ja vähän tyhmä silloin, mutta nyt vanhempana ja viisaampana sanon, ei ikinä.
Aivan liittymättä ajankohtaiseen poliittiseen tilanteeseen, vastaukseni on kielteinen: En pidä slaavilaisesta perustemperamentista enkä perinteisestä kulttuuristaan enkä kielestään.