Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö deiteille venäläisen kanssa?

Vierailija
20.12.2023 |

Mua on lähestynyt Tinderissä. Mun pitäisi jotenkin selvittää mitä mieltä se on sodasta mutta miten ihmeessä teen sen. Jos on lähtenyt kutsuntoja pakoon niin sitten voisi olla ok.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismiketju ilmiantoon

Vierailija
122/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijamiehen ominaisuus pöyristyä Venäjästä vain koska juutalaiset globohomo-johtajat niin vaativat. Todellinen mies ajattelee itsenäisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosituhannen alussa venäläinen opiskelukaveri, asuttiin ulkomailla silloin molemmat. Ensin olin vähän epäluuloinen, mutta päätin suhtautua häneen avoimin mielin. Kerran hän sitten kutsui mut kylän luokseen kimppakämppäänsä jossa asui parin muun venäläisen kanssa. Hämmästyin, kun nöin olohuoneen seinällä Putinin muotokuvan raameissa. Kysyim jotain vähän naureskellen suitä, mutta tyttöjä ei asia naurattanut ollenkaan, heidän mielestään Putin oli komea mies ja hieno johtaja. Eipä sitten enää sen vierailun jälkeen paljon pidetty yhteyttä. Anna Politkovskaja oli silloin jo murhattu.

Vierailija
124/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodorkovskin kanssa menisin koska vaan!! Oijoi!!!

Vierailija
125/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hodorkovskin kanssa menisin koska vaan!! Oijoi!!!

Ei ole venäläinen vaan juutalainen.

Vierailija
126/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmea venakkoa olen pannut, yhtä ihan rehellisesti maksua vastaan. Ja ne kaksi muutakin olivat kovin kiinnostuneita suomipojan lompakon sisällöstä. 

Näinhän se on, että tyhmän ja köyhän venäläisnaisen paras ja ainoa valuutta on pillu.

Kai nyt maksullisia naisia kiinnostaa raha. Minä taas en ole kaltaisesi alemman tason incel, ja olen pannut itäeurooppalaisia naisia maksamatta mistään. Yleensä juuri ostavat minulle asioita.

Vierailija
127/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman paranohvin ja 3 vuoden kokemuksella..älä koskaan luota turakkiin.

Vierailija
128/128 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni lähtisin treffeille venäläisen miehen kanssa, jolla on hyvä työpaikka ja joka on jo ainakin muutaman vuoden asunut Suomessa. Olen niin kyllästynyt suomalaisiin miehiin, jotka eivät tarjoa naiselle ensitreffeillä