Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö deiteille venäläisen kanssa?

Vierailija
20.12.2023 |

Mua on lähestynyt Tinderissä. Mun pitäisi jotenkin selvittää mitä mieltä se on sodasta mutta miten ihmeessä teen sen. Jos on lähtenyt kutsuntoja pakoon niin sitten voisi olla ok.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee liikaa kaalilta

Ei se kaalin vika ole.

Vierailija
22/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit testata kysymällä onko political

jos sanoo ei niin on nössö vaikenija joka tukee sotaa hiljaisesti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisen naisen kanssa menisin. He ovat niin paljon naisellisempia ja fiksummin käyttäytyviä kuin suomalaiset naiset.eivätkä ole sellaisia vain rahan perässä olevia kuin suomalaiset.

Vierailija
24/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos suhde syvenee ja tulee tilanne, että haluaa esitellä sinut perheelleen/suvulleen? Jotka ei kaikki vältt. asu Suomessa. Tai puhumattakaan että hankkisitte lapsia. Monenmoista mutkaa edessä odotettavissa.

Ikäeroa on sen verran ettei näistä mikään tod näk toteudu. Ihan ajattelin vain deittailla kevyesti hetken.Jos nyt edetään edes tapaamiseen. On mua paljon nuorempi.

Ihan kuin jostain 90 day Fianceesta on nyt olo. ap

Vierailija
25/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin mennä, jos hänellä olisi samanlainen arvomaailma kuin minulla. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että luulee kaikkien venäläisten olevan samanlaisia kun Putin. Kyllä siellä on myös paljon toisinajattelijoita ja sotaa vastustavia ihmisiä.

Vierailija
26/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos suhde syvenee ja tulee tilanne, että haluaa esitellä sinut perheelleen/suvulleen? Jotka ei kaikki vältt. asu Suomessa. Tai puhumattakaan että hankkisitte lapsia. Monenmoista mutkaa edessä odotettavissa.

Menen naimisiin miehen kanssa en hänen perheensä kanssa. Kukaan ei voi valita perhettänsä.

Vierailija
27/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voisin mennä, jos hänellä olisi samanlainen arvomaailma kuin minulla. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että luulee kaikkien venäläisten olevan samanlaisia kun Putin. Kyllä siellä on myös paljon toisinajattelijoita ja sotaa vastustavia ihmisiä.

No ei niitä PALJON ole. Suurin osa rysssistä on typeriä Putlerin aivopesemiä idioootteja.

Vierailija
28/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin ja siitä syntyi edelleen jatkuva suhde. Toki tiesin etukäteen, että mies on moderni liberaali.

Tämä mun pitäisi juuri jotenkin selvittää.... että on varmasti liberaali. Miehellä on kyllä pitkä tukka joten ehkä sekin jo jotain viestii ja asunut pitkään Suomessa.

En tiedä oikein millaisia venäläiset nuoret miehet ovat.

Mutta ehkä jatkan viestittetlyä ja teen siten omat päätelmäni. ap

Kannattaa kysyä kuinka kauan hän on asunut Suomessa/poissa Venäjältä. Oma mieheni on muuttanut pois Venäjältä alle 10-vuotiaana ja samalla on katkennut käytännössä kaikki yhteydet synnyinmaahan.

Hyvä merkki on myös se, että mieheltä löytyy ympäriltään muitakin ystäviä kuin venälöinen yhteisö.

Sodan alettua Venäjältä lähti sankoin joukoin juurikin nuoria ihmisiä, joille ei Venäjän valtion touhut maistu. Eli ihan hyvin tämäkin nuori mies voi olla heitä, jotka lähtivät pois synnyinmaastaan, koska siellä kävi entistä vaikeammaksi olla eri mieltä valtion kanssa.

Vierailija
29/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söpö tyttö niin menisin. En kuitenkaan jos käyttää tinderiä.

Vierailija
30/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen naimisiin miehen kanssa en hänen perheensä kanssa. Kukaan ei voi valita perhettänsä.

Aika naiivi ajatus. Sinun kannattaa valita, millaiseen sotkuun olet astumassa. Venäläiset ovat vielä tyypillisesti hyvin perhekeskeisiä.

Vierailija
31/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota että yksi (ja useampi) kusipää maan hallinnossa saa muut vihaamaan koko kansaa. Eivät he ole syyllisiä vallitsevaan tilanteeseen.

Vierailija
32/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette menisi niin miksi ette? Millaisia mielikuvia venäläinen herättää? Kyseessä on nuori mies jolla pitkä tukka.

Aa todennäköisesti voi saada Venäjällä turpaan pitkän tukan takia. Ei ole tarpeeksi slaavi. 

Vierailija
33/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostuisi katsomaan kanssani Mariupol-dokumenttia.

Vierailija
34/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläisen naisen kanssa menisin. He ovat niin paljon naisellisempia ja fiksummin käyttäytyviä kuin suomalaiset naiset.eivätkä ole sellaisia vain rahan perässä olevia kuin suomalaiset.

Toi on kyllä totta .

Koti ja perhekeskeisiä , mutta silti sen näköisiä, että pitävät itsestään aina huolta.

Vierailija
35/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin ja siitä syntyi edelleen jatkuva suhde. Toki tiesin etukäteen, että mies on moderni liberaali.

Tämä mun pitäisi juuri jotenkin selvittää.... että on varmasti liberaali. Miehellä on kyllä pitkä tukka joten ehkä sekin jo jotain viestii ja asunut pitkään Suomessa.

Kannattaa kysyä kuinka kauan hän on asunut Suomessa/poissa Venäjältä. Oma mieheni on muuttanut pois Venäjältä alle 10-vuotiaana ja samalla on katkennut käytännössä kaikki yhteydet synnyinmaahan.

Hyvä merkki on myös se, että mieheltä löytyy ympäriltään muitakin ystäviä kuin venälöinen yhteisö.

Sodan alettua Venäjältä lähti sankoin joukoin juurikin nuoria ihmi

Suurin osa niistä nilviäisistä lähti sieltä sen takia, että pelkäsivät itse jiutuvansa rintamalle, ei sen takia, että vastustaisivat sotaa tai muuten koko kremlin sirkusta.

Vierailija
36/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut venäläiset miehet eivät näe eroa suomalaisten ja venäläisten naisten suhteen. 

Vierailija
37/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodan alettua Venäjältä lähti sankoin joukoin juurikin nuoria ihmi

Tämä menisi ajallisesti yksiin sen kanssa että on nuori ja lähti Venäjältä juuri sodan syttymisen aikaan.... No mun pitää tämä nyt jotenkin selvittää.

Vierailija
38/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen mies kelpaa mulle.

Vierailija
39/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä PALJON ole. Suurin osa rysssistä on typeriä Putlerin aivopesemiä idioootteja.

Taidan tuntea heitä enemmän kuin sinä ja fiksuja, ajattelevia ihmisiä heistä löytyy. 

Vierailija
40/115 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota että yksi (ja useampi) kusipää maan hallinnossa saa muut vihaamaan koko kansaa. Eivät he ole syyllisiä vallitsevaan tilanteeseen.

Oletko idioootti? Suurin osa rysssistä kannattaa 100% Putleria. Ei jumaalauta mene tajuntaasi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän