Menisitkö deiteille venäläisen kanssa?
Mua on lähestynyt Tinderissä. Mun pitäisi jotenkin selvittää mitä mieltä se on sodasta mutta miten ihmeessä teen sen. Jos on lähtenyt kutsuntoja pakoon niin sitten voisi olla ok.
Kommentit (115)
Voit testata kysymällä onko political
jos sanoo ei niin on nössö vaikenija joka tukee sotaa hiljaisesti
Venäläisen naisen kanssa menisin. He ovat niin paljon naisellisempia ja fiksummin käyttäytyviä kuin suomalaiset naiset.eivätkä ole sellaisia vain rahan perässä olevia kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos suhde syvenee ja tulee tilanne, että haluaa esitellä sinut perheelleen/suvulleen? Jotka ei kaikki vältt. asu Suomessa. Tai puhumattakaan että hankkisitte lapsia. Monenmoista mutkaa edessä odotettavissa.
Ikäeroa on sen verran ettei näistä mikään tod näk toteudu. Ihan ajattelin vain deittailla kevyesti hetken.Jos nyt edetään edes tapaamiseen. On mua paljon nuorempi.
Ihan kuin jostain 90 day Fianceesta on nyt olo. ap
Tottakai voisin mennä, jos hänellä olisi samanlainen arvomaailma kuin minulla. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että luulee kaikkien venäläisten olevan samanlaisia kun Putin. Kyllä siellä on myös paljon toisinajattelijoita ja sotaa vastustavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos suhde syvenee ja tulee tilanne, että haluaa esitellä sinut perheelleen/suvulleen? Jotka ei kaikki vältt. asu Suomessa. Tai puhumattakaan että hankkisitte lapsia. Monenmoista mutkaa edessä odotettavissa.
Menen naimisiin miehen kanssa en hänen perheensä kanssa. Kukaan ei voi valita perhettänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voisin mennä, jos hänellä olisi samanlainen arvomaailma kuin minulla. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä, että luulee kaikkien venäläisten olevan samanlaisia kun Putin. Kyllä siellä on myös paljon toisinajattelijoita ja sotaa vastustavia ihmisiä.
No ei niitä PALJON ole. Suurin osa rysssistä on typeriä Putlerin aivopesemiä idioootteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin ja siitä syntyi edelleen jatkuva suhde. Toki tiesin etukäteen, että mies on moderni liberaali.
Tämä mun pitäisi juuri jotenkin selvittää.... että on varmasti liberaali. Miehellä on kyllä pitkä tukka joten ehkä sekin jo jotain viestii ja asunut pitkään Suomessa.
En tiedä oikein millaisia venäläiset nuoret miehet ovat.
Mutta ehkä jatkan viestittetlyä ja teen siten omat päätelmäni. ap
Kannattaa kysyä kuinka kauan hän on asunut Suomessa/poissa Venäjältä. Oma mieheni on muuttanut pois Venäjältä alle 10-vuotiaana ja samalla on katkennut käytännössä kaikki yhteydet synnyinmaahan.
Hyvä merkki on myös se, että mieheltä löytyy ympäriltään muitakin ystäviä kuin venälöinen yhteisö.
Sodan alettua Venäjältä lähti sankoin joukoin juurikin nuoria ihmisiä, joille ei Venäjän valtion touhut maistu. Eli ihan hyvin tämäkin nuori mies voi olla heitä, jotka lähtivät pois synnyinmaastaan, koska siellä kävi entistä vaikeammaksi olla eri mieltä valtion kanssa.
Jos söpö tyttö niin menisin. En kuitenkaan jos käyttää tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen naimisiin miehen kanssa en hänen perheensä kanssa. Kukaan ei voi valita perhettänsä.
Aika naiivi ajatus. Sinun kannattaa valita, millaiseen sotkuun olet astumassa. Venäläiset ovat vielä tyypillisesti hyvin perhekeskeisiä.
Mä en ymmärrä tuota että yksi (ja useampi) kusipää maan hallinnossa saa muut vihaamaan koko kansaa. Eivät he ole syyllisiä vallitsevaan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette menisi niin miksi ette? Millaisia mielikuvia venäläinen herättää? Kyseessä on nuori mies jolla pitkä tukka.
Aa todennäköisesti voi saada Venäjällä turpaan pitkän tukan takia. Ei ole tarpeeksi slaavi.
Jos suostuisi katsomaan kanssani Mariupol-dokumenttia.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisen naisen kanssa menisin. He ovat niin paljon naisellisempia ja fiksummin käyttäytyviä kuin suomalaiset naiset.eivätkä ole sellaisia vain rahan perässä olevia kuin suomalaiset.
Toi on kyllä totta .
Koti ja perhekeskeisiä , mutta silti sen näköisiä, että pitävät itsestään aina huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin ja siitä syntyi edelleen jatkuva suhde. Toki tiesin etukäteen, että mies on moderni liberaali.
Tämä mun pitäisi juuri jotenkin selvittää.... että on varmasti liberaali. Miehellä on kyllä pitkä tukka joten ehkä sekin jo jotain viestii ja asunut pitkään Suomessa.
Kannattaa kysyä kuinka kauan hän on asunut Suomessa/poissa Venäjältä. Oma mieheni on muuttanut pois Venäjältä alle 10-vuotiaana ja samalla on katkennut käytännössä kaikki yhteydet synnyinmaahan.
Hyvä merkki on myös se, että mieheltä löytyy ympäriltään muitakin ystäviä kuin venälöinen yhteisö.
Sodan alettua Venäjältä lähti sankoin joukoin juurikin nuoria ihmi
Suurin osa niistä nilviäisistä lähti sieltä sen takia, että pelkäsivät itse jiutuvansa rintamalle, ei sen takia, että vastustaisivat sotaa tai muuten koko kremlin sirkusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut venäläiset miehet eivät näe eroa suomalaisten ja venäläisten naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodan alettua Venäjältä lähti sankoin joukoin juurikin nuoria ihmi
Tämä menisi ajallisesti yksiin sen kanssa että on nuori ja lähti Venäjältä juuri sodan syttymisen aikaan.... No mun pitää tämä nyt jotenkin selvittää.
Vain suomalainen mies kelpaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä PALJON ole. Suurin osa rysssistä on typeriä Putlerin aivopesemiä idioootteja.
Taidan tuntea heitä enemmän kuin sinä ja fiksuja, ajattelevia ihmisiä heistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota että yksi (ja useampi) kusipää maan hallinnossa saa muut vihaamaan koko kansaa. Eivät he ole syyllisiä vallitsevaan tilanteeseen.
Oletko idioootti? Suurin osa rysssistä kannattaa 100% Putleria. Ei jumaalauta mene tajuntaasi??
Ei se kaalin vika ole.