Treffailusta - Miksi jotkut ovat sitä mieltä, että ihmisen työ ei kerro ihmisestä mitään?
Omasta mielestäni kertoo paljonkin. Esim.
- Yrittäjät ja itsenäiset ammatinharjoittajat yleensä arvostavat itsenäisyyttä ja aloitteellisuutta. He ovat valmiita ottamaan riskejä ja tekemään päätöksiä omasta aloitteestaan.
- Ammatit, jotka vaativat suurta tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä, kuten kirjanpitäjät tai tutkijat, saattavat vetää puoleensa ihmisiä, joilla on nämä luontaiset taipumukset.
- Luovissa ammateissa työskentelevät, kuten taiteilijat, suunnittelijat tai kirjoittajat, arvostavat taiteellista ilmaisua, innovointia ja kykyä nähdä asiat eri tavoin.
- Kunnianhimoiset ihmiset saattavat tavoitella johtotehtäviä ja pyrkiä vaikuttamaan päätöksentekoon. He ovat hyviä ottamaan vastuuta ja näyttää esimerkkiä muille. He ovat myös pitkäjänteisiä eivätkä luovuta helposti.
- Ihmiset, jotka työskentelevät myynnissä tai viestinnän parissa, voivat olla luonteeltaan sosiaalisia ja nauttia vuorovaikutuksesta muiden ihmisten kanssa.
- Väliaikaisesti ihminen saattaa joutua tekemään töitä, joista ei nauti, mutta sekin kertoo ihmisestä jotain, että viettää koko elämänsä työssä, jossa ei viihdy eikä tavoittele parempaa.
Kommentit (73)
Koska heillä ei työtä eikä ammattia ole.
No kuten vastauksissa tullutkin ilmi niin työstä puhuminen on ehdoton ei niille joilla töitä tai koulutusta ei ole.
Okeasti työminä ja vapaa-aikaminä voivat olla täysin erilaisia. Vaikka olisikin johtaja niin vapaalla voi pinna katketa pienestäkin eikä halua ottaa mitään vastuuta kotielämästä.
Olen huomannut että naisen koulutuksella ei ole väliä ellei ole lentoemäntä. Jos kerrot vaikka olevasi juristi, ei mitään toivoa toisista treffeistä.
Tottakai se työ voi jotain kertoa ihmisestäkin, mutta kaikki ei silti arvota toisia sen perusteella.
Minua ei ainakaan kiinnosta udella mitä jotkut tekee työkseen.
Aikamoisia stereotypioita ja ihmisten typistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että naisen koulutuksella ei ole väliä ellei ole lentoemäntä. Jos kerrot vaikka olevasi juristi, ei mitään toivoa toisista treffeistä.
Juristin kannattaa deittailla kunnianhimoisempia ja hyvä itsetuntoisia miehiä, jotka ovat pikemminkin ylpeitä siitä, että on fiksu kumppani sen sijaan, että tuntisivat alempiarvoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole tuota huomannut vaan olet katsonut Sinkkuelämää.
Ammatti kertoo ihmisestä ERITTÄIN PALJON.
Naiset ja miehet on erilaisia työkentelijöitä. Naiset eivät suostu tekemään mitään muuta kuin yhtä mielekästä ja merkityksellistä työtä ja miehet tekevät melkein mitä tahansa työtä rahan eteen. Ja naiset kysyvät miehen työstä vain ja ainoastaan sen takia että saisi tietää miehen varallisuuden että tietää onko mies riittävän rikas että nainen hyväksyy miehen taloudellisesti hyväksikäytettäväksi
Minulla on niin erikoinen ammatti että minut voitaisiin sillä perusteella tunnistaa. Minua ärsyttää "mitä teet työksesi"-kysymys tutustumisen alkuvaiheessa koska mitä väliä ammatilla muka on? Oletan että ihmiset tarkoittavat kysymyksellään "mitä sosiaaliluokkaa edustat?" Jotkut kysyvät ammattiani monta kertaa saman illan aikana koska heitä vaivaa se etten vastaa. Miksei voitaisi vain kekustella aluksi kertomatta toisillemme mitä teemme työksemme. Ei minua ainakaan kiinnosta sinun ammattisi.
No ainakin parinvalinnassa tuo on todella merkittävä tekijä.
Naisten työllä ei ole mitään merkitystä kun naisen rahat on vain naisen rahoja jotka käytetään vain naista varten ja miehen rahat on niitä yhteisiä rahoja millä maksetaan koko perheen elämä ja hankinnat. Miehet kun ei millään tavalla hyödy vaikka naisella olisi rahaa kun joka tapauksessa miehelle asetetaan maksurasite koko perheestä
Vierailija kirjoitti:
Naisten työllä ei ole mitään merkitystä kun naisen rahat on vain naisen rahoja jotka käytetään vain naista varten ja miehen rahat on niitä yhteisiä rahoja millä maksetaan koko perheen elämä ja hankinnat. Miehet kun ei millään tavalla hyödy vaikka naisella olisi rahaa kun joka tapauksessa miehelle asetetaan maksurasite koko perheestä
Meillä minä maksan vuokran ja muita menoja. Ei mies.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin parinvalinnassa tuo on todella merkittävä tekijä.
Niin on. Mä ja mies olemme duunareita.
Kyllä mä haluaisin tietää onko uusi tuttavuus Only Fans -tuloilla eläjä vai jossakin muussa ammatissa. Miksi sen ammatin pitäisi olla joku salaisuus? Kertoohan se ihmisen koulutuksesta, ambitioista ja mielenkiinnosta, ainakin jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät käy töissä, joten miehen rahat ovat naisten maksamia sossutukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä maksan vuokran ja muita menoja. Ei mies.
Jotkut miehet kokevat olevansa elättäjiä, vaikka vaimo maksaisi perheen kaikki muut menot paitsi miehen auton. Joku ajatusvinouma kai.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät käy töissä, joten miehen rahat ovat naisten maksamia sossutukia.
Yleensä pitkäaikaistyöttömät on sitä mieltä, ettei töistään saisi treffeillä puhua.