Menehtyneen läheisen ilmestyminen uniin. Saatteko niistä lohtua?
Ehkä tämä on vain äärimmäistä ikävää ja surutyötä, jonka vuoksi hän ilmestyy uniini.
On edes jotain missä hänet näkee ja jossa keskustella vielä. Viime yönä näin unta, että yhdessä vielä hoidimme hänen asioitaan, olin huolissani ja yritin vielä auttaa häntä löytämään paikan missä on hyvä olla. Huoleni osoittautui kuitenkin turhaksi, sillä hän oli valtavan hyvällä tuulella. Nauroi, tuntui nauttivan olemisestaan.
Hän oli saanut taas äänensä takaisin (jonka sairaus heikensi) ja myös muita ulkoisia asioita, joita usein mietti hoitavansa vielä elossa ollessaan.
Uni oli tavallaan lohdullinen mutta myös vähän pelonsekainen oman huoleni vuoksi. Kohteella tuntui kuitenkin kaikki olevan todella hyvin ja oli ihana nähdä hänen olevan onnellinen ja hyvässä kunnossa.
Ikävä on suuri mutta ainakin saan edes kuvitteellisella tasolla olla välillä hänen kanssaan.
Kommentit (35)
Näen usein unia lapsuuden ystäväni menehtyneestä äidistä. Hän on niissä iloinen ja hyvin voiva, vaikka oli sairas ennen kuolemaansa.
En saa. Alkoholisti-isäni on unissakin humalassa. Joka kerta herätessäni kiitän luojaa, että se oli vaan unta. Kuolemasta jo yli 15 vuotta ja nykyään näen unta enää hänestä tosi harvoin.
Unien tulo kertoo minulle menetys- ja suruprosessin kulusta. Aivan pian tärkeiden menetysten jälkeen muistettavia unia ei ole tullut, sitten ainakin äitiäni koskien vuosia: lähinnä mielikuvituksellista hätää hänestä ja omasta olemisestani yrittämässä auttaa häntä viime vaiheissa. Lohdullista oli näiden unien päättyminen.
Isäni a.mp.ui itsensä, kun olin 14:sta
Myöhemmin näin unen, jossa
Isä katseli minua liekkimerestä.
Heräsin hiestä märkänä.
Sen koommin isä ei ole näyttäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Isäni a.mp.ui itsensä, kun olin 14:sta
Myöhemmin näin unen, jossa
Isä katseli minua liekkimerestä.
Heräsin hiestä märkänä.
Sen koommin isä ei ole näyttäytynyt.
Isäsi on siis he.l.vetissä?????
Läheiseni kuoli runsas viikko sitten ja olen saanut kaksi 'yliluonnollista kontaktia' häneen, molemmat yllättäen ja hereillä. Ne ovat auttaneet ja lohduttaneet aivan ratkaisevan paljon. Siis helpottaneet oloa n 90%. Tottakai surua on yhä ja nytkin tulee kyyneleitä, kun kirjoitan, mutta ilman noita tapahtumia olo olisi paljon huonompi. Eli kyllä uskon, että edesmennyt voi palata lohduttamaan ja luulen, että se on aika yleistäkin.
Kolmesta eri ihmisestä olen nähnyt unta heidän kuoltuaan. Mutta jokaisesta vain kerran. Kaksi oli päässyt ns "taivaaseen", mutta raaka, sadisti isäpuoleni on helvetissä.
Toinen oli hyvin onnellisena jo häntä ennen kuolleen hevosensa kanssa uittamassa sitä meren rannalla kauniissa auringon paisteessa. Syötti sille omenan kokoisia mansikoita 👨🌾🍓🐴🌞🌊
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kuinka taikauskoista porukkaa täällä(vauviksella) aina on.
Unetkin tosia?
Ei väliä minulle mitä ovat tai eivät ole. Pääasia että lohduttavat .
19
Ei ne ole pelkkiä unia. Ne on aitoja kohtaamisia sielumuodossa. Itse olen kaikista saanut jäähyväisunet. Yhdestä siten, ettei kukaan tiennyt kuolemasta vielä mitään eikä ollut odotettavissa.
Jos haluat tutustua tarkemmin asioihin, voit lukea esim. hypnoterapeutti Michael Newtonin kirjan Sielujen matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unetkin tosia?
Ei väliä minulle mitä ovat tai eivät ole. Pääasia että lohduttavat .
19
Ja jos joku herkempi henkilö sekoaa pelätessään demoneja sun muita, niin yliluonnollisen pakkosyöttäjät sanovat vienosti "hupsista"?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kolmesta eri ihmisestä olen nähnyt unta heidän kuoltuaan. Mutta jokaisesta vain kerran. Kaksi oli päässyt ns "taivaaseen", mutta raaka, sadisti isäpuoleni on helvetissä.
Toinen oli hyvin onnellisena jo häntä ennen kuolleen hevosensa kanssa uittamassa sitä meren rannalla kauniissa auringon paisteessa. Syötti sille omenan kokoisia mansikoita 👨🌾🍓🐴🌞🌊
Helvettiä ei ole, mutta ko. henkilö voi luoda meille kuvan, että on siellä, jos se helpottaa oloamme. Syvässä hypnoosissa on myös saatu selville, että jos sielu kokee ansainneensa helvetin, niin hän voi sellaisen itselleen luoda omasta tahdostaan. Sinne ei kuitenkaan kukaan jää. Pahimmatkin sielut eheytetään mahdollisimman hyvin tai ihan viimeisessä tapauksessa muokataan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Helvettiä ei ole, mutta ko. henkilö voi luoda meille kuvan, että on siellä, jos se helpottaa oloamme. Syvässä hypnoosissa on myös saatu selville, että jos sielu kokee ansainneensa helvetin, niin hän voi sellaisen itselleen luoda omasta tahdostaan. Sinne ei kuitenkaan kukaan jää. Pahimmatkin sielut eheytetään mahdollisimman hyvin tai ihan viimeisessä tapauksessa muokataan uudelleen.
Raamatussa sanotaan että helvetti on ja että sinne joutuu ikuisiksi ajoiksi.
Sukulaiseni kuoli yllättäen vähän aikaa sitten, sitten eräs yö näin unta hänestä ja halasimme lujasti. Heräsin omaan itkuuni. Uskon, että hän kävi hyvästelemässä. Olen nähnyt unia ja saanut merkkejä myös muista läheisistä. Kuvitelmaa tai ei, lohduttaa ja auttaa surutyössä.
Vierailija kirjoitti:
Ne unet mitä näin ensin sairaasta ja sitten kuolleesta omaisesta oli niin omituisia, sairaita, uhkaavia ja todennäköisesti äärimmäisen loukkaavia etten voi kertoa niitä kenellekään. Viimeinen uni oli positiivinen. Yritän unohtaa ne muut.
Äidin siskopuoli näki samoin painajaisia, kun äidin isä - joka ei ollut hänen isänsä -kuoli. Viimeisessä unessa he tekivät sovinnon.
Unetkin tosia?