HSL lähi-itäläiset bussikuskit ei ole tyytyväisiä kun asiakkaat ei ole riittävän kohteliaita
Ei aina edes suostuta kuskin kanssa keskustelemaan
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa tervehditään. Ja heilautetaan kättä kiitokseksi pois jäädessä. Onko muualla tällaista?
Helsingissä selvästikään ei.
No Espoossa ainakin yksi hölmö toimii näin eli minä :) enkä ole Oulusta lähtöisin. Toki täällä olen viime vuosina huomannut ilmiön että kuski kääntää katseen/pään pois, niin silloin en viitsi tervehtiä. Eli noin puolet tervehtii takaisin. Muuten se moikkaus tulee ihan luonnostaan bussiin astuessa. Sen olen kanssa huomannut että Helsingissä saa kuskeiltä lähinnä pelästyneen ilmeen kun tervehtii.
Hesassa ei ole koskaan tervehditty jotain hiton dösäkuskeja. Naurettava ajatus ja siinä on ollut sellainen kylttikin joskus ettei kuskille saa jutella.
Tämä. Kuskien tervehtiminen EI KUULU KULTTUURIIN Helsingissä. Antakaa nyt hittovie ihmisten matkustaa rauhassa!
Minusta olisi kiva tavata kohtelias läh. id. tuleva bussikuski. Aggressiiviset alkaa jo vähän kyllästyttää.
Tossa jutussa ei sanaakaan puhuta lähi-itäläisistä. Ulkkiskuskit tervehtii 95%, suomalaiset ukot ei tervehdi yleensä edes takaisin.
Aina tervehdin, kyllä mulle aina kuski ihan hyväntuulisesti moikkaa tai vähintään nyökkää. Ajelen Sipoossa, Helsingissä ja Vantaalla. Hyvät tavat ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se mistä bussikuski on kotoisin, suomalainen tai ulkomainen. Ihminen se bussikuskikin on, ja käytöstapoihin kuuluu tervehtiä kuskia kun nousee bussiin!
T. N 1970
Apinoita noi muualta tulleet on, ei ihmisiä.
T. M 1984
Kyllä elämä sinua vielä opettaa, nuorukainen!
T.N 1970
On jo opettanut. Yksi ystäväni joutui apinan raiskaamaksi ja toinen yrityksen kohteeksi.
Bussikuski kävi mummoon kiinni, kun se oli viimeinen matkustaja ja iski hätätila! Onneksi mummo selvisi kopeloinnilla ja tissien repimisellä. Kertoi kuskilla olleen sapeli valmiiksi esillä ja tanassa!
Mummo suostui sovitteluun kun pelkäsi käräjiä ja homma kuivui kasaan.
Neuvoin vahvasti viemään jutun käräjille kyllä ja avustin rikosilmoituksen teossa ja kirjoittamisessa. Sama kuski ajaa edelleen Vekan busseja Hämeenlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne maamuut kelpaa vaikka töitä tekisivät? Sitähän te olette toivoneet, että tänne tullaan töihin.
Työn tekeminen Pohjoismaissakaan ei muuta henkilön käytöstä ja arvomaailmaa miksikään millaiseksi se on oman uskonnon ja suvun kulttuurin alueella muotoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa tervehditään. Ja heilautetaan kättä kiitokseksi pois jäädessä. Onko muualla tällaista?
Helsingissä selvästikään ei.
No Espoossa ainakin yksi hölmö toimii näin eli minä :) enkä ole Oulusta lähtöisin. Toki täällä olen viime vuosina huomannut ilmiön että kuski kääntää katseen/pään pois, niin silloin en viitsi tervehtiä. Eli noin puolet tervehtii takaisin. Muuten se moikkaus tulee ihan luonnostaan bussiin astuessa. Sen olen kanssa huomannut että Helsingissä saa kuskeiltä lähinnä pelästyneen ilmeen kun tervehtii.
Hesassa ei ole koskaan tervehditty jotain hiton dösäkuskeja. Naurettava ajatus ja siinä on ollut sellainen kylttikin joskus ettei kuskille saa jutella.
Tämä. Kuskien tervehtim
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä busseihinkin tulee tarkastajia välillä, joten tuskin ulkomaalainen kuski päästää " omaa porukkaa" ilmaiseksi bussiin. Helsinki.
Lähijunassa nähnyt kun nämä kaukoidän tarkastajat päästää kaverinsa tarkastamatta luikkimaan seuraavaan vaunuun ja sieltä ulos seuraavalla. Alkaa järjetön juoksu.
Kaukoitä on esim ; Kiina, Japani, Filippiinit y.m.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva tavata kohtelias läh. id. tuleva bussikuski. Aggressiiviset alkaa jo vähän kyllästyttää.
Taitaa olla taruolento - vaikka olenhan itsekin tavannut Joulupukin!
Kaikki viestit luettuani ja niitten näkökulmat huomioituani kerron mielipiteeni. Se on usko siitä, ettei noista negaa kirjoittavista ehkä kukaan pystyisi olemaan dösäkuski Helsingissä. Itsestänikään ei siihen duuniin olisi. Mutta olen aika kiitollinen, että jotkut pystyvät, ja ihan mielelläni tervehdin kuskia, vaikka en sen enempää koe tarvetta jäädä keskustelemaan. Kuljen työmatkat runkolinjoilla, eikä iltapäiväruuhkien lisäksi ole yleensä mitään valittamista ei ajotyylissä, eikä kuskin asenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Tulevat maista joissa se kuuluu ihmisten normaaleihin tapoihin että tervehditään (onneksi en asu H;gissä)
Ovat kohteliaita toisiaan jahdatessaan. Tämän takiahan kuulema suomeen tulivat kun siellä omassa maassa pelottaa olla. Miten tämä meni niinkuin omasta mielestä tämä kohteliaisuuden vaatiminen niinkuin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viestit luettuani ja niitten näkökulmat huomioituani kerron mielipiteeni. Se on usko siitä, ettei noista negaa kirjoittavista ehkä kukaan pystyisi olemaan dösäkuski Helsingissä. Itsestänikään ei siihen duuniin olisi. Mutta olen aika kiitollinen, että jotkut pystyvät, ja ihan mielelläni tervehdin kuskia, vaikka en sen enempää koe tarvetta jäädä keskustelemaan. Kuljen työmatkat runkolinjoilla, eikä iltapäiväruuhkien lisäksi ole yleensä mitään valittamista ei ajotyylissä, eikä kuskin asenteissa.
Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi bussikuskeiksi ryhtyä. Moni on nähnyt paljon vaivaa ja kouluttautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuski on apina niin en edes tervehdi niitä.
Tämä.
Useimmat kuskit kuitenkin tervehtivät teitä kyytiin nousevia apinoita.
Vaikka palvelusväki onkin alempirotuista alkuperää, tervehtiminen kuuluu hyviin käytöstapoihin. Palvelusväki tervehtii ensin hyvällä suomen kielellä esimerkiksi "hyvää iltapäivää".
Lol. Kukaan ei kai edes lukenut juttua ennen kuin kiirehti kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
No Suomi on junttien ja jurojen maa, ja itsekään en tervehdi kuskeja (siis ketään). Kyllähän se eri kulttuuritaustasia voi ihmetyttää.
Noilla kyseisillä tulee heti raivo nollasta sataan sekunneissa kun kantis sanoo jotain takaisin tai kritisoi. Mut hei olkaapa kohteliaita juntit!
Voi luoja! Kyllä on suomalaiset muuttuneet kamaliksi ihmisiksi ja tolkuttomanepäkohteliaiksi rasisteiksi. Kertoo varmaan jotain näiden kirjoittajien aivotoiminnasta. Onneksi en ole asunut Suomessa enää vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Muslimibussikuski ei päästänyt näkövammaista opaskoiran kanssa bussiin Hgissä, tuttua muslimien retarditapojen ilmentymää kaikkialla Eu - maissa.
Koiraa pidetään saastaisena eläimenä muslimikulttuurissa - vinkki rajavartijoille.
Julkisten käyttö saa kenet tahansa huonolle tuulelle.
niin onhan se kauheaa..ajatella että jossakin tervehditään kaupan kassaakin..kaikkea sitä kehdataan