Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui "kun puin lapsen väärin"

Vierailija
20.12.2023 |

Ajattelin tässä taannoin lapsen mukaan kauppareissulle ja menimme sitten eteiseen haalaria etsimään. 

No. Homma ei ollutkaan niin yksinkertainen kuin olisi kuvitellut. En kyllä ollut kiinnittänyt huomiota aiemmin siihen haalariarmeijaan mikä vastassani oli. Otin sitten ensimmäisen haalarin mikä käteeni osui ja puin lapsen. Juuri kun olimme poistumassa, vaimo syöksyi jostakin paikalle ja alkoi minua sättimään, että väärä haalari, ei tuo käy alkuunkaan, koska se ei ole oikea haalari kauppaan. Katsoin riehuvaa aikuista naista ja tuumasin tyynesti, että haalari kuin haalari, mitä väliä sillä oikein on. 

Kuulemma on. Sitten tuli kuin konekiväärin suusta sitä papatusta autohaalarista lasketteluhaalariin. Siinä ei kyllä selvinnyt mikä tuon lapsen päälle laittamani haalarin käyttötarkoitus sitten oli. Kysyin varovaisesti ja sain täydellä huudolla vastauksen olevani idiootti ja kyseisen haalarin olevan viikonlopun ulkoiluhaalari. Aha, vai niin. Että lapsi tarvitsee 10 eri haalaria. Mutta päätin olla vaihtamatta, koska mikähän se kauppahaalari sitten oikein olisi enkä jäänyt selvittelemään asiaa, kun lapsen alkoi tulla kuuma, ja itselle myös. 

Voisiko joku äiti selittää, miksi ja mihin tarvitaan useampi haalari? 

Kommentit (411)

Vierailija
221/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-vuotias eikä mua hetkauta pätkääkään sun huonot yritykset provosoida.

Tuota sä et usko itsekään. Jos ei hetkauttaisi pätkääkään, et noin hanakasti provosoituisi niistä. Ja 12 kirjoitetaan ihan eri tavalla kuin sinä kirjoitit ikäsi. Sehän sinun todellinen ikäsi on, koska kukaan 52-vuotias ei ole niin pihalla, että trollaisi täällä niin kuin sinä. 

Vierailija
222/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku maksimissaan 14v trollailee täällä. Yrittää alentaa toisia ja on olevinaan itse vanhempi. "Voi pientä/Kun siirrty aikuisten maailmaan ja työelämään" Hyvä esimerkki tuo, hattara maailma jne, (mikä hiton hattara maailma ei aikuiset kirjoita tuollaista pask**). Sit on katottu sanakirjasta muutama sana jotta saadaan uskottavuutta. Sit provosoituu ihan turhan pienestä :D

Pienen kannattaa vielä tunnetaitojen lisäksi harjoitella lukutaitoa. Ei nimittäin sitaatissasi puhuttu sanaakaan hattaroista. Eikä varsinkaan hattara maailmasta (joka muuten on yhdyssana). 

Meinaatko, että kieliasustasi ei pysty päättelemään, että sinä olet sen tekstin takana? :D Tai ip osoitteesta?

Ai sä olet se hörhö, joka kuvittelee tuntevansa kaikkien pals

En tietenkään googlaa. En ole yhtä pihalla kuin sinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihellä turkishaalari käytössä talven, arkivaatteena, kauppavaateena hyvin mennee. Eikö lapselle mene myös?Tauno.

Vierailija
224/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki sulle: Googlaa sanoilla: "sript quide" ja opettele miten saat lähdekoodin näkyviin selaimeen pienellä lisäohjelmoinnilla. Sen avulla löytyy kaikkien ip-osoitteet täältäkin sivustosta. firefoxissa saattaa olla valmiina kyseinen pätkä.

Sellainen iltasatu sieltä sitten. Melkein uskoin. Mutta en kuitenkaan ihan. Sori siitä, pikkuinen. 

Vierailija
225/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti se yksi haalari riittää. Minulla on kaksi lasta joista toinen on  vielä haalari-iässä ja mainiosti on molemmilla riittänyt yksi haalari talvella. Turhaa rahan hukkaa hommata monta. Taitaa äitiys olla monille vain yhtä suorittamista.

Sitten haukutaan isä joka ei ole haalareista perillä. Ei ole miehillä helppoa.

N41

Minä olen samaa ikäluokkaa ja aivan samaa mieltä. Omat lapseni eivät ole enää pieniä, mutta ei meillä kyllä ikinä ollut kuin yksi haalari per lapsi talvella käytössä. Joskus sattoi olla joku kirpparikappale tai välikausi haalari limittäin käytössä. Toki itse päähaalarikin saattoi olla kirpparilta.. 

Mutta aivan hyvin on lapsi saattanut kauppareissulla olla talvihaalareissa. Kuuma jos on tullut hattu päästä ja hanskat käsistä, ehkä haalarin vetskaria vähän

Meillä eivät kiukunneet.

Sama

Vierailija
226/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki sulle: Googlaa sanoilla: "sript quide" ja opettele miten saat lähdekoodin näkyviin selaimeen pienellä lisäohjelmoinnilla. Sen avulla löytyy kaikkien ip-osoitteet täältäkin sivustosta. firefoxissa saattaa olla valmiina kyseinen pätkä.

Sellainen iltasatu sieltä sitten. Melkein uskoin. Mutta en kuitenkaan ihan. Sori siitä, pikkuinen. 

Ei, sun vuoro oli sanoa tässä kohtaa, että sulla on vpn

Vierailija
227/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti se yksi haalari riittää. Minulla on kaksi lasta joista toinen on  vielä haalari-iässä ja mainiosti on molemmilla riittänyt yksi haalari talvella. Turhaa rahan hukkaa hommata monta. Taitaa äitiys olla monille vain yhtä suorittamista.

N41

Minä olen samaa ikäluokkaa ja aivan samaa mieltä. Omat lapseni eivät ole enää pieniä, mutta ei meillä kyllä ikinä ollut kuin yksi haalari per lapsi talvella käytössä. Joskus sattoi olla joku kirpparikappale tai välikausi haalari limittäin käytössä. Toki itse päähaalarikin saattoi olla kirpparilta.. 

Mutta aivan hyvin on lapsi saattanut kauppareissulla olla talvihaalareissa. Kuuma jos on tullut hattu päästä ja

Ei tietenkään. Pyhimysmammojen lapsethan eivät edes osaa kiukutella. 

Vierailija
228/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vain naisen tapa on se "oikea" tapa, asiassa kun asiassa. Aika usein törmää tämmöiseen, vaikka lopputulema olisi sama. Nainen tekee yksinkertaisestakin asiasta vaikean.

Pistätkö sinä ihan joka paikkaan talviaikaan paksuimmat toppavaatteet, mitä sinulla on? Eikö sinulle tule kuuma autossa ja kaupassa? Päässä villapipo ja toppahanskat, tietenkin.

Kommunikoikaa saatana. Mikä siinä on niin vaikeata sanoa että se ensimmäinen haalari on paksumpi kun tuo toinen. Ei vaan, pitää rähjätä kun mielipuoli.

Ei ole normaalia räjähtää tuollaisesta asiasta kuin mielipuoli, se kertoo vahvasti siitä että kyseinen rähjääjä ei voi hyvin. Kun ottaa huomioon sen, ettei aloituksen isä edes tiennyt että lapsella on useita haalareita, vo

Ajattelen myös, että äiti voi olla uupunut. Nyt on vielä  kaikki jouluvalmistelutkin tehtävänä. Ymmärrystä!

Vierailija
229/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sinä et päätä mitä minä sanon. 

Vierailija
230/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin päättelin, että sanot juuri noin :D

Vierailija
231/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä nainen ja äiti mutta mä en roikota kaikkien säiden ja menojen vaatteita näkyvillä, kuten ilmeisesti sinä teet. En tiuski puolisolle enkä moiti hänen lastenhoito- ja pukeutumistaitoja. Kyllä on hermot pinnassa pienistä asioista, relaa vähän. 

Tässä sinulle mitali siitä, että olet Täydellinen Nainen: 🥇

Meillä epätäydellisillä naisilla ei valitettavasti ole Anna Aurinkoinen päivä, vaan joskus menee hermot kun on esim. väsynyt tai turhautunut tai muuten vaan kaikki mennyt päin persettä. 

Ja se on syy sitten huutaa turhaan sille puolisolle joka asiasta, kun itse on väsynyt, turhautunu ja muuten vaa kaikki menny päin persettä.

No harmi kyllä emme el

Mikä sun ongelma oikein on? Saatko jotain tyydytystä tästä muiden nimittelystä ja alentamisesta? Suosittelen sulle läppärin sulkemista kun kaikki menee niin tunteisiin.

Vierailija
232/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau. Mahtavaa päättelyä! Miten voitkin olla noin nerokas, että osaat päätellä 1+1 tasoisen päätelmän ihan itsenäisesti. Vai katsoitko kuitenkin apuja sieltä avoimen lähdekoodin pätkästä? 

Vierailija
233/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Mutta aivan hyvin on lapsi saattanut kauppareissulla olla talv

no eivät ainakaan kuumuutta kaupassa

Vierailija
234/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau. Mahtavaa päättelyä! Miten voitkin olla noin nerokas, että osaat päätellä 1+1 tasoisen päätelmän ihan itsenäisesti. Vai katsoitko kuitenk

Eikö sinun nukkumaan meno aika ole mennytt jo? Vai monelta se pikkukakkonen loppuu?

Vierailija
235/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Mutta aiva

Niinhän sinä luulet, kun et ymmärrä että kenelle tahansa tulee kuumaa toppahaalarissa sisätiloissa. 

Vierailija
236/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota sä et usko itsekään. Jos ei hetkauttaisi pätkääkään, et noin hanakasti provosoituisi niistä. Ja 12 kirjoitetaan ihan eri tavalla kuin sinä kirjoitit ikäsi. Sehän sinun todellinen ikäsi on, koska kukaan 52-vuotias ei ole niin pihalla, että trollaisi täällä niin kuin sinä. 

Voidaan jatkaa puhelimitse jos sulla on mulle enemmänkin asiaa. Juttelen sun kanssa oikein mielelläni.

Vierailija
237/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun nukkumaan meno aika ole mennytt jo? Vai monelta se pikkukakkonen loppuu?

52-vuotias eikä tuon parempaan trollaukseen pysty. Sulla menee heikommin kuin olisin voinut kuvitellakaan. 

Vierailija
238/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies onnistui löytämään aina ne römppävaatteet. Ne joihin oli jäänyt pysyviä tahroja tai jotka olivat jostain rikki. Niitä vaatteita jotka sopivat johonkin sotkuisiin askateluihin tai sottaisampiin ulkoleikkeihin.

Yritin piilottaa niitä vaatteita kaapin perälle, mutta jotenkin hän onnistui aina löytämään juuri ne. Sellaista piiloa en keksinyt miatä hän ei niitä olisi löytänyt.

Vierailija
239/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan jatkaa puhelimitse jos sulla on mulle enemmänkin asiaa. Juttelen sun kanssa oikein mielelläni.

Hienoa! Soitapa samantien niin voidaan jatkaa juttua ihan kaksin. Odotan "innolla" soittoasi.

Vierailija
240/411 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies onnistui löytämään aina ne römppävaatteet. Ne joihin oli jäänyt pysyviä tahroja tai jotka olivat jostain rikki. Niitä vaatteita jotka sopivat johonkin sotkuisiin askateluihin tai sottaisampiin ulkoleikkeihin.

Yritin piilottaa niitä vaatteita kaapin perälle, mutta jotenkin hän onnistui aina löytämään juuri ne. Sellaista piiloa en keksinyt miatä hän ei niitä olisi löytänyt.

Kaupassa varmaan kaikkia ihan hirveästi kiinnostaa, onko lapsen vaatteissa tahra tai palkeenkieli. Varmasti ei kukaan tee kaupassa mitään muuta kuin tarkkaillee lasten vaatteita. Siksi kauppaan ei voi mennä römpsävaatteissa vaan pitää olla tuliterää ja tahratonta päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi