Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOISAT loppiaisviikonloppuna (la-su)***

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi syttyä valo täälläkin päässä ja kässäsin mitä, pumpuli, tarkoitat! Kyllä tää hämäläinen hitaus on näämmä tässä vuosien varrella tarttunut vaikken alunperin täältäpäin kotoisin tosiaan olekaan! :) No, joka tapauksessa, sieltäpäinhän löytyy monia lapsiperheitä joista muutaman tunnen hyvinkin. Mielenkiintoista olisi siis tietää kuka heistä on teidän lapsosen kummit! ;)

Ja huhti sekä pumpuli, yhteistreffit kuulostaa tosi kivalta! Minä vaan olen aika motissa täällä kun ei ole auto päivisin käytössä...

No, mutta nyt täytyy mennä likalle sosetta antamaan....

Vierailija
42/42 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisia päikkäreitään, jospa kerkeäisi vähän enemmän kirjoittaa. Ketuttaa kun jää aina kesken jutut, haittaa tuo reaalielämä tätä nettailua! ;) No, juu, leikki sikseen... Eipä tässä tosiaan juuri ole enää aikaa kuin viikonloppuisin kirjoitella ja niin on vissiin muillakin pinon pituudesta päätellen! :)

Juu, eli pumpulille vielä, että kun niitä kummeja menette moikkaamaan niin ajatte aina tästä meidän ohi! :) Asutaan meinaan sen tien varrella jota pitkin pääsee sinne o.o:hon, if you know what i mean....:)

Ja puuhapetet: kyllä k.-hks:ssa olen molemmat lapsoset synnyttänyt. Esikko vuosimallia 04 ja tämä kakkonen putkahti maailmaan 2308 siis. Kivat on kätilöt olleet molemmilla kerroilla, tytön kanssa peräti kolme (!!) kun juuri vuoronvaihdolla päätti neiti tulla maailmaan ja vielä opiskelijakin pääsi tapahtumaa todistamaan! :)

Ja mitäköhän vielä... Niin, HIUSTENLÄHDÖSTÄ: kovasti on tuo kuontalo täälläkin harventunut! :( Ei juuri viitsi kuin ponnarilla pitää ja otsiksesta varsinkin huomaa että on kato käynyt. Ottaa pannuun, mutta minkäs teet...

Joo, ehkä palaan vielä langoilla tässä jos muuta muistuu mieleen.

adios, tällä erää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla