Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko harmaita topparukkasia muilla kuin reimalla?

25.09.2007 |

siinähän se tulikin, " pitäisi" löytää harmaat (tummanharmaat) talvirukkaset pojalle, mutta reimatecit eivät riitä lämmön puolesta. Onko tavalliset reima rukkaset lämpimämpiä? Onko kukaan nähnyt muilla harmaata?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida&Emil merkillä on. Rukkaset on valmistettu Remu haalareihin sopiviksi ja mun mielestä ovat tuota Remu kangasta. Näin ainakin mulle Jyväskylän Halosella kerrottiin!

Myös Elsa Pitkäsellä on harmaita. Juuri eilen näin kun Sokokselle niitä laitettiin :)

Vierailija
2/12 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla kokemusta noista? muistatko mitä hintaluokkaa? Ehkä kokeillaan ainakin noita Elsa pitkäsiä (miks niillä on tollanen nimi? ;) ) jos vaan löydetään sopivat.

Muistelen useamman täällä kehuneen niitä lämpöisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa muistaakseni 10,95¿.

Vierailija
4/12 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin eivät olleet Remun kankaista tehtyjä, joten nyt en osaa lämpimyydestä sanoa.

Elsa Pitkäset ovat olleet myös lämpimiä.

Kummatkin taitavat olla 10-13 euron hintaluokkaa :)

Vierailija
5/12 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mistä tuollaiset harmaat Emil & Ida topparukkaset voisi löytää. Hakusessa olisi juuri sellaiset. Tai jos noita Elsa Pitkäsiä löytyy harmaana niin sellaisetkin kävisi...

Vierailija
6/12 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime lauantaina. Maksoivat muistaakseni 12,90e. Ostin siniset enkä tullut katsoneeksi oliko muita värejä, koska toppapuku on sininen.

Vierailija
7/12 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä lähteä noita metsästämään. Olin ihan varma että harmaita ei löydä mistään, kun se olisi ainoa kaikkiin pojan talvivaatteisiin sointuva väri...hienoa että löytyy, kiitos kaikille. Tulipa tämä mamma taas " pienestä" iloiseksi :))

Vierailija
8/12 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas tosiaan remua, vaikka rukkasissa luki tuo idaemil..niin kassalta tuli remu-rukkaset.

Kiitos vinkkaajille avusta! :))

Vierailija
9/12 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit nuo harmaat Emil & Ida rukkaset?

Vierailija
10/12 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisikohan kaikkien cittareiden valikoimiin...? luulisin.

Vierailija
11/12 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan sisko uudestaan asialle. Kerran jo kävi katsomassa mutta silloin ei ollut. Itse kun asustelen täällä periferiassa.

Vierailija
12/12 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotiaalle? Mitä luulet, saako helposti puettua käteen ja pysyyköhän noin pienellä? Me ollaan kokeiltu varmaan melkein kaikki hanskat, lapasilla ja ilman, ja aina sormet kylmät!